Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Hij zit wel perfect in m’n taille. Maar wel strak bij m’n benen. Maar het is altijd 1 van de 2 waar het goed zit. Het model hoort wijd te zitten onderaan. Maar de taille is nu al net aan strak genoeg dus.
Evercreek schreef:MarlindeRooz schreef:Hij zit wel perfect in m’n taille. Maar wel strak bij m’n benen. Maar het is altijd 1 van de 2 waar het goed zit. Het model hoort wijd te zitten onderaan. Maar de taille is nu al net aan strak genoeg dus.
Ik heb altijd precies hetzelfde probleem.
Ik vouw ze onderaan zodat ze iets korter zijn, hun werk nog goed doen en geen oma korte broeken zijn haha. Als ze echt te lang zijn laat ik mijn moeder er een stukje afhalen, die is daar heel handig in.
Misschien kun je er wat mee
MarlindeRooz schreef:Ik had op threads (soort Twitter) een ergernis geplaatst. Het is tegenwoordig hip om witte sportsokken te dragen. Maar die krijg je slecht schoon.
Nu heb ik privé berichten in m’n inbox op Instagram over welke sokken ik dan draag. Waarom zijn mannen zo goor.
Daenerys schreef:Ja en dan kan je stukjes naaktslak tussen het profiel van je schoenzolen uit gaan peuteren![]()
Alja schreef:fleurtjeuh schreef:Vandaag voor t eerst weer wat uurtjes naar mn werk na mijn ziekmelding enkele weken geleden.
Zou met mn leidinggevende bespreken wat ik de komende tijd zou gaan oppakken in het kader van opbouw.
Is hij er helemaal niet...![]()
Had hem dinsdag nog aan de telefoon, had hij best even kunnen zeggen, want dan was ik vandaag niet gegaan.
Dit heeft niet geholpen voor mijn herstel op deze manier..
Wat ontzettend flauw en respectloos
Sterkte voor jou