Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marcella schreef:Heb geen huishoudelijke hulp. Zou niet weten waarvan betalen je krijg maar een klein gedeelte vergoed. En dan nog iemand vinden wat ook drama is.
denisesilver schreef:Ineke2 schreef:Bij de servicebalie heb ik het wel genoemd dat ze toch camerabeelden zouden moeten hebben ervan. Maar ik denk dat het teveel moeite was.
Het is niet zomaar dat er haast nooit kom.
Ik kon ook 2 lege flessen niet inleveren, de automaat pakte die niet en bij de balie zeggen ze dan “ Ja ga maar naar de plus supermarkt “
Personeel wordt tegenwoordig gewoon niet meer opgevoed. Er wordt zo extreem bezuinigd op goede vaste krachten die weten hoe er met klanten moet worden opgegaan. Vreselijk gewoon.
mavantos schreef:denisesilver schreef:Personeel wordt tegenwoordig gewoon niet meer opgevoed. Er wordt zo extreem bezuinigd op goede vaste krachten die weten hoe er met klanten moet worden opgegaan. Vreselijk gewoon.
Je kan huismerk flessen toch alleen inleveren bij de desbetreffende winkel? Misschien dat ze het daarom zeiden?
mavantos schreef:Ineke2 schreef:Bij de servicebalie heb ik het wel genoemd dat ze toch camerabeelden zouden moeten hebben ervan. Maar ik denk dat het teveel moeite was.
Het is niet zomaar dat er haast nooit kom.
Ik kon ook 2 lege flessen niet inleveren, de automaat pakte die niet en bij de balie zeggen ze dan “ Ja ga maar naar de plus supermarkt “
Je kan huismerk flessen toch alleen inleveren bij de desbetreffende winkel? Misschien dat ze het daarom zeiden?
juval schreef:er woont een bonte specht op onze oprit... helemaal leuk. Ik vind het een prachtig beest. Alleen heeft die sinds een paar dagen de val op onze hor voor het raam van de badkamer... helemaal aan flarden gepikt. Beetje jammer.
Lieser schreef:Rotstraal bij mijn merrie. Soms is het irritant dat je op onze pensionstal niet zelf mag uitmesten (nou ja, het mág wel, maar dan moet je zelf een baal stro ergens kopen en in je auto bewaren).
Polarize schreef:Andersom heb ik eens een klant gehad die de hele kortingsposter van het bord had getrokken, mee naar binnen had genomen, hem hardop voorlas aan mij, en er vervolgens achter kwam dat ie toch echt de korting verkeerd had begrepen en zelf fout zat
Natuurlijk liet de klant in kwestie de hele poster gewoon bij de balie liggen en is zo weggelopen
_chou schreef:Polarize schreef:Andersom heb ik eens een klant gehad die de hele kortingsposter van het bord had getrokken, mee naar binnen had genomen, hem hardop voorlas aan mij, en er vervolgens achter kwam dat ie toch echt de korting verkeerd had begrepen en zelf fout zat
Natuurlijk liet de klant in kwestie de hele poster gewoon bij de balie liggen en is zo weggelopen
Hier weleens gehad dat de kassa een andere prijs aangaf dat meneer had onthouden. Vervolgens ging hij terug de winkel in en nam het bordje mee, waarop normaal de prijs aangegeven staat (dus niet een extra kortingskaartje ofzo). Daar stond een ander product op, maar nu kunnen wij dus niet (makkelijk) controleren of het onze fout (product lag fout) of zijn fout (op verkeerde bordje gekeken) was.
En dan wel heel erg boos worden dat wij het niet willen afprijzen.