Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:denisesilver schreef:Gezeik over de radio zender op het werk. Staat eindelijk op Npo2 ipv Q of 538, eindelijk wat afwisseling. Gaan ze op de andere kamer zeiken
Als de radio over gaat en ik hoor 1 Dua Lipa nummer gooi ik mijn monitor door het raam
Och ja, gezeur over de radio en temperatuur op kantoor, echt kantoorergernis nummer 1 en 2.. Gaat het niet over de zender, dan wel over het volumeJantje wil hem hard en Pietje vind het niet nodig dat ie over de radio heen moet schreeuwen of dat iemand aan de andere kant van de telefoon de muziek hoort.
Lang leve thuiswerken en een eigen kantoor op kantoor
_San87_ schreef:Heb ik, al heeft dit niet met de korte dagen te maken maar met externe oliebol waar ik geen invloed op heb.
Telpeva schreef:Moderatoropmerking:Het bespreken van andere Bokkers en/of topics is niet toegestaan
Berdien schreef:Dat ik niet weet of mijn vriend gewoon goed ziek is, of dat het té is. Ik heb hier geen ervaring meeDus ik prop er maar paracetamol in en koop hem om zodat hij wat blijft drinken. Gelukkig lijkt hij nu weer wat helderder.
Hierom heb ik dus geen kinderen, ik kan die zorgen helemaal niet aan
pimaude schreef:Ik kreeg een adventskalender via yoursurprise. Ik dacht dus ik heb een secret admirer.nadat NIEMAND zei dat het van hem/haar kwam ben ik even gaan kijken en blijkt het de adventskalender te zijn die ik zelf had besteld...
nu voel ik me heel sielug en mag dus iedereen terugappem dat ik het eigenlijk zelf was
Boheme schreef:Ik ben nu net een vent, 40 graden koorts, hoofd vol snot en ben oh zo zielig. Vind alles en iedereen stom. Controleur aan de deur en die zei alleen maar ach meisje toch, kruip maar weer lekker onder de wol en ik masr denken meisje, meisje, ben verdorie ouder dan jij.
Oh ja en ik erger mij vreselijk aan de kwaliteit van de kleenex zakdoekjes, 1 keer niezen en hoppa er door heen..bah
Zebrastreep schreef:Boheme schreef:Ik ben nu net een vent, 40 graden koorts, hoofd vol snot en ben oh zo zielig. Vind alles en iedereen stom. Controleur aan de deur en die zei alleen maar ach meisje toch, kruip maar weer lekker onder de wol en ik masr denken meisje, meisje, ben verdorie ouder dan jij.
Oh ja en ik erger mij vreselijk aan de kwaliteit van de kleenex zakdoekjes, 1 keer niezen en hoppa er door heen..bah
Eigenlijk ben ik ook een man hoor als ik ziek ben ik ben echt dan een zeikerd eerste klas vol met medelijden.
Ik kan gewoon heel slecht tegen pijn
Boheme schreef:Zebrastreep schreef:
Eigenlijk ben ik ook een man hoor als ik ziek ben ik ben echt dan een zeikerd eerste klas vol met medelijden.
Ik kan gewoon heel slecht tegen pijn
Ik kan nergens tegen.. jank mijn ogen uit mijn hoofd en geen idee waarom. Maar huilen is meer snot en meer snot is vies..dus zit in zo een heerlijke vicieuze cirkel..
Gini schreef:pimaude schreef:Ik kreeg een adventskalender via yoursurprise. Ik dacht dus ik heb een secret admirer.nadat NIEMAND zei dat het van hem/haar kwam ben ik even gaan kijken en blijkt het de adventskalender te zijn die ik zelf had besteld...
nu voel ik me heel sielug en mag dus iedereen terugappem dat ik het eigenlijk zelf was
![]()
Stuur je jezelf ook kerstkaartjes?