Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Niobe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-22 14:13

fiets externe oliebol :knuffel:

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-22 14:23

Relaxed schreef:
denisesilver schreef:
Gezeik over de radio zender op het werk. Staat eindelijk op Npo2 ipv Q of 538, eindelijk wat afwisseling. Gaan ze op de andere kamer zeiken

Als de radio over gaat en ik hoor 1 Dua Lipa nummer gooi ik mijn monitor door het raam :')

Och ja, gezeur over de radio en temperatuur op kantoor, echt kantoorergernis nummer 1 en 2.. Gaat het niet over de zender, dan wel over het volume :roll: Jantje wil hem hard en Pietje vind het niet nodig dat ie over de radio heen moet schreeuwen of dat iemand aan de andere kant van de telefoon de muziek hoort.

Lang leve thuiswerken en een eigen kantoor op kantoor :')

Als ik thuis werk heb ik het 10 uur durende wii mii channel muziekje aanstaan, anders kan ik me niet concentreren :')

Update: emotional warfare, ze zijn bij ons op de kamers gifs aan het versturen naar de andere kamer :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-22 14:26

Net m'n reservewiel vervangen door het vervangende wiel. Blijkt dat die band niet opgepompt is, dus kon ik alles weer terugwisselen. ;( Naja, de gezichten en reacties van voorbijgangers (omg, een vrouw die een wiel vervangt!) waren het waard. _O-

_San87_ schreef:
Heb ik, al heeft dit niet met de korte dagen te maken maar met externe oliebol waar ik geen invloed op heb.
:knuffel:

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-22 14:38

Moderatoropmerking:
Het bespreken van andere Bokkers en/of topics is niet toegestaan
Laatst bijgewerkt door Mjetterd op 10-11-22 23:03, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Bericht verwijderd

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-22 14:39

Moderatoropmerking:
Laatst bijgewerkt door Mjetterd op 10-11-22 23:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Bericht verwijderd

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-22 14:44

Telpeva schreef:
Moderatoropmerking:

Moderatoropmerking:

En bedankt iedereen, jullie zijn lief <3.
Laatst bijgewerkt door Mjetterd op 10-11-22 23:09, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Gedeelte van bericht verwijderd

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-22 14:45

Ik heb altijd het idee dat het adhb mensen zijn, alle dagen heel blij :j

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-22 14:50

Teckel die zijn gore kauwbotje verstopt onder mijn bil. Gadverdamme dat ding is helemaal klef en plakkerig enzo.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-22 14:54

Update: strijd verloren Gaia - Valensia heeft het de kop in gedrukt |(

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-22 15:14

De leverancier voor onze teamkleding die opeens het logo van het WK van 2018 op alle kleding heeft bedrukt. Terwijl in de proef gewoon het logo van 2022 gebruikt werd.
Echt waaaaaaar haal je dit vandaan vriend.
Nu wordt het stressen om alles op tijd hier te krijgen voordat we vertrekken. Fingers crossed. :+

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-22 17:18

Uitstel gedrag

Net een best confronterende cursus gehad waarbij ik uitspreek mensen we moeten dit meer oppakken maar altijd ja maar dit of dat.

Oké ik zeg zelf ook wel eens ja maar , maar werkgerelateerd kunnen dingen zoveel sneller.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-22 18:11

Zwemles weer moeten betalen, aanslag op mijn bankrekening.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-22 18:22

Oorbellen gekocht die normaal 60,- zijn, nu 30,-. Wilde zo graag een paar grotere, zilveren oorbellen. 1 ging direct kapot bij indoen en de sluitingen zijn zo flexibel dat ze niet dicht blijven zitten. -O- Geef je eens geld uit aan kwalitatievere zooi, is het nog steeds baggere zooi.
Hopelijk komen ze me ergens tegemoet, oorbellen mag je niet retour sturen.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-22 18:26

Pfff mijn vriend komt me altijd heel lief ophalen na nn werk omdat ik anders pas tegen 7 uur thuis ben.
En nu staat hij vreselijk in de file en kan ik waarschijnlijk nog een half uur wachten tot hij hier is..

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-22 18:28

Dat ik niet weet of mijn vriend gewoon goed ziek is, of dat het té is. Ik heb hier geen ervaring mee := Dus ik prop er maar paracetamol in en koop hem om zodat hij wat blijft drinken. Gelukkig lijkt hij nu weer wat helderder.

Hierom heb ik dus geen kinderen, ik kan die zorgen helemaal niet aan _O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-22 18:30

Berdien schreef:
Dat ik niet weet of mijn vriend gewoon goed ziek is, of dat het té is. Ik heb hier geen ervaring mee := Dus ik prop er maar paracetamol in en koop hem om zodat hij wat blijft drinken. Gelukkig lijkt hij nu weer wat helderder.

Hierom heb ik dus geen kinderen, ik kan die zorgen helemaal niet aan _O-

Mannen hebben vaak ook nog de mannengriep versie :') Maar goed ik vindt het ook lastig om bij anderen in te schatten.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-22 18:32

Zolang koorts niet boven de 39 graden piekt zou ik me niet teveel zorgen maken.
Mijn vriend is altijd gelijk doodziek en ontzettend zielig als hij griep heeft. Sinds hij maar zeer zelden ziek is mag hij van mij ook zoooo zielig zijn. Maar ik neem het niet al te serieus.

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-22 18:38

Ik ben nu net een vent, 40 graden koorts, hoofd vol snot en ben oh zo zielig. Vind alles en iedereen stom. Controleur aan de deur en die zei alleen maar ach meisje toch, kruip maar weer lekker onder de wol en ik masr denken meisje, meisje, ben verdorie ouder dan jij.

Oh ja en ik erger mij vreselijk aan de kwaliteit van de kleenex zakdoekjes, 1 keer niezen en hoppa er door heen..bah

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-22 18:45

Ik kreeg een adventskalender via yoursurprise. Ik dacht dus ik heb een secret admirer. <3 nadat NIEMAND zei dat het van hem/haar kwam ben ik even gaan kijken en blijkt het de adventskalender te zijn die ik zelf had besteld... |( nu voel ik me heel sielug en mag dus iedereen terugappem dat ik het eigenlijk zelf was :')

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-22 18:50

pimaude schreef:
Ik kreeg een adventskalender via yoursurprise. Ik dacht dus ik heb een secret admirer. <3 nadat NIEMAND zei dat het van hem/haar kwam ben ik even gaan kijken en blijkt het de adventskalender te zijn die ik zelf had besteld... |( nu voel ik me heel sielug en mag dus iedereen terugappem dat ik het eigenlijk zelf was :')

:')

Stuur je jezelf ook kerstkaartjes? :+

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-22 18:54

Boheme schreef:
Ik ben nu net een vent, 40 graden koorts, hoofd vol snot en ben oh zo zielig. Vind alles en iedereen stom. Controleur aan de deur en die zei alleen maar ach meisje toch, kruip maar weer lekker onder de wol en ik masr denken meisje, meisje, ben verdorie ouder dan jij.

Oh ja en ik erger mij vreselijk aan de kwaliteit van de kleenex zakdoekjes, 1 keer niezen en hoppa er door heen..bah

Eigenlijk ben ik ook een man hoor als ik ziek ben ik ben echt dan een zeikerd eerste klas vol met medelijden.

Ik kan gewoon heel slecht tegen pijn :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-22 18:56

Hij doet gelukkig echt niet zielig, hij is het wel. Hij is echt goed ziek :(:) Koorts was vanmiddag 39,2.

Ik hoop alleen écht dat ik het niet ook krijg want dan zijn we wel de sjaak.

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-22 18:58

Zebrastreep schreef:
Boheme schreef:

Eigenlijk ben ik ook een man hoor als ik ziek ben ik ben echt dan een zeikerd eerste klas vol met medelijden.

Ik kan nergens tegen.. jank mijn ogen uit mijn hoofd en geen idee waarom. Maar huilen is meer snot en meer snot is vies..dus zit in zo een heerlijke vicieuze cirkel..

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-22 18:59

Boheme schreef:
Zebrastreep schreef:

Ik kan nergens tegen.. jank mijn ogen uit mijn hoofd en geen idee waarom. Maar huilen is meer snot en meer snot is vies..dus zit in zo een heerlijke vicieuze cirkel..

Ik ben blij dat ik een lotgenoot heb gevonden nu voel ik mij niet zo'n aansteller

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-22 19:01

Gini schreef:
pimaude schreef:

:')

Stuur je jezelf ook kerstkaartjes? :+

Ssshhhhh je brengt me op ideeën. :j