Het is wel gezellig. We spreken af eigenlijk altijd om te wandelen en meestal gaan we dan lunchen en vaak ook nog eten savonds. Maar er komt verder niks van de grond.
Door de weeks als ik eens smiddags vrij ben erheen heeft geen zin dan ben ik daar alsnog vrij laat en hij zoekt savonds zijn bed op om 20:30.
Hij heeft om het weekend zijn dochter maar gaat vaak smiddags doordeweeks ook wat doen met haar wat ik helemaal leuk vind maar er is niet veel ruimte om iets te doen. Al eens wat andere leuke dingen voorgesteld een theather waar ik maar zelf heen gegaan ben was overigens hardstikke leuk. Nu heeft hij de paasdagen zijn dochter.
Er is 20 juni hier een gezellig buurtfeest met lekker eten en muziek en later wk kijken ik heb niks met voetbal maar aangegeven hint hint dat er iemand mee mag. Heeft hij gekeken maar dan heeft hij zijn dochter ook.
En mij valt nu ook op de eerste keer wilde hij eten betalen de tweede keer stond ik erop maar eigenlijk alle andere keren heb ik dat ook gedaan en was hij daar wel heel makkelijk meteen in mee. Dus ik begin daar een beetje anders naar te kijken misschien ben ik daar gewoon te standvastig in maar de eerste keer was hij daar heel standvastig in zeg maar.
Hij is wel geïnteresseerd ook in mijn verbouwing en vind het wandelen ook echt gezellig. Maar hij praat nu ook veel over zijn ex en ik wil eigenlijk met iemand gaan optrekken die wel ook eens spontaan kan afspreken. Die het leuk vind om eens een avondje wat leuks te doen en met dit soort dagen vooral als is het maar een van de dagen een dagdeel samen optrekken. Maar ik begin er een hard hoofd in te krijgen.
Ik ben zelf na 22 jaar relatie hier groen in en ben gewoon geen dater maar maar het is gewoon wel een manier om mensen te leren kennen. Maar misschien verwacht ik gewoon teveel van daten en van mensen
En je kunt jezelf heel prima in de spiegel aankijken nu je er alles aan hebt gedaan toch.
. Vriendschappelijk contact kan ook leuk zijn als je die behoefte wel hebt.
. En hoe langer die eerste zoen duurt, hoe awkwarder het wordt om die eerste stap te zetten.
Fijn dat het in ieder geval de goede kant op gaat