Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-26 13:48

Hier gaat het wat minder nu met daten.
Het is wel gezellig. We spreken af eigenlijk altijd om te wandelen en meestal gaan we dan lunchen en vaak ook nog eten savonds. Maar er komt verder niks van de grond.

Door de weeks als ik eens smiddags vrij ben erheen heeft geen zin dan ben ik daar alsnog vrij laat en hij zoekt savonds zijn bed op om 20:30.

Hij heeft om het weekend zijn dochter maar gaat vaak smiddags doordeweeks ook wat doen met haar wat ik helemaal leuk vind maar er is niet veel ruimte om iets te doen. Al eens wat andere leuke dingen voorgesteld een theather waar ik maar zelf heen gegaan ben was overigens hardstikke leuk. Nu heeft hij de paasdagen zijn dochter.

Er is 20 juni hier een gezellig buurtfeest met lekker eten en muziek en later wk kijken ik heb niks met voetbal maar aangegeven hint hint dat er iemand mee mag. Heeft hij gekeken maar dan heeft hij zijn dochter ook.

En mij valt nu ook op de eerste keer wilde hij eten betalen de tweede keer stond ik erop maar eigenlijk alle andere keren heb ik dat ook gedaan en was hij daar wel heel makkelijk meteen in mee. Dus ik begin daar een beetje anders naar te kijken misschien ben ik daar gewoon te standvastig in maar de eerste keer was hij daar heel standvastig in zeg maar.

Hij is wel geïnteresseerd ook in mijn verbouwing en vind het wandelen ook echt gezellig. Maar hij praat nu ook veel over zijn ex en ik wil eigenlijk met iemand gaan optrekken die wel ook eens spontaan kan afspreken. Die het leuk vind om eens een avondje wat leuks te doen en met dit soort dagen vooral als is het maar een van de dagen een dagdeel samen optrekken. Maar ik begin er een hard hoofd in te krijgen.

Ik ben zelf na 22 jaar relatie hier groen in en ben gewoon geen dater maar maar het is gewoon wel een manier om mensen te leren kennen. Maar misschien verwacht ik gewoon teveel van daten en van mensen :')

Chickyy

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-26 13:52

Vraag jezelf af of dit is wat je wil.. Als dit nu zijn inzet is en zo blijft het, wil je dan zo verder?

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-26 13:52

Nee als dit zo blijft wordt dit niks

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-26 13:53

Dan heb je je antwoord toch? :(:)

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-26 13:56

Ik denk daarom dat ik het ook neergepend heb. Dat ik dat eigenlijk al weet.
En misschien al grote twijfels had aan het begin. Maar het is wel een goede gast en dat wil je dan toch een kans geven ofzo.

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-26 14:02

Ja heel herkenbaar :D En je kunt jezelf heel prima in de spiegel aankijken nu je er alles aan hebt gedaan toch.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-26 14:08

Of ik echt alles heb gedaan weet ik niet. Maar het lukt ook gewoon niet om meer te doen zeg maar dus dan houd het ergens op.

Nu nog even nadenken hoe ik het ga brengen dat we nog wel kunnen wandelen maar wel met bijgestelde verwachtingen en dat ik ook met anderen weer ga afspreken in de weekends het leven is wel te kort geworden voor mij dus ga ik er niks van verspillen.

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-26 14:32

Ja idd, maar jij bent niet de enige die eraan hoeft te werken he. En als hij dat niet doet, ben jij aan een dood paard aan het trekken.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-26 15:30

Ja klopt hoor. Ik ben ook gewoon een mens en wil mijn energie graag steken in iets wat mij ook energie geeft.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-26 16:48

Lastig hoor. Daten met iemand met kinderen betekent dat je altijd op de 2e plek zal komen, zeker als het zo pril is. Maar als je dan niet het gevoel krijgt als ze er niet zijn lijkt me zeker geen goede basis. Juist als je al zo beperkt bent zou je wat meer enthousiasme verwachte in de nbeperkte tijd die er is. Als je moe bent is samen tegen elkaar aankruipen op de bank of in bed ook een optie natuurlijk. Maar goed om verwachtingen uit te spreken :) . Vriendschappelijk contact kan ook leuk zijn als je die behoefte wel hebt.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-26 17:14

Ja precies dat en hij kan hier crashen wie weet waar dat toe lijd.

Nu zou de volgende date bij hem zijn in de buurt ik had nou gezegt dat hij ook eens iets mocht bedenken want het is ook altijd dat ik dan bepaal waar we gaan wandelen ik ken veel gebieden maar ik was ook wel benieuwd hoe hij dat dan in deels en bij hem dan misschien nog wat te gaan eten maar na afgelopen twee keer wordt wel echt duidelijk dat hij echt altijd om 20:30 zijn bed opzoekt. En gezellig een filmpje kijken zit er niet in. En ik wil ook samen sterren kijken, samen idd op de bank in slaap vallen bij wijze van. Of buiten op het terras onder een dekentje nog over van alles en nog wat ouwehoeren zonder dat het meteen heel serieus hoeft te worden en smorgens samen ontbijten is ook wel leuk. Dat zit er allemaal niet in. Wat mij betreft is het wandelen wat ik ook graag doe ook gezellig maar dan wil ik daar zelf naar mezelf en naar hem wel eerlijk in zijn. Eigenlijk heb ik gister me al voorzichtig uitgesproken hij appt normaal wel veel maar vandaag niks gehoord misschien denkt hij er ook over na. Het is niet dat hij niet enthousiast is maar hij heeft echt zo zijn dag ritueel en daar wijkt hij geen seconde vanaf.

Zijn dochter is overigens ook gewoon een leuk meisje. Ik had een stiekkie gekocht "armband en elastiek in èèn, gewoon kleinigheidje, vond ik leuk. Had ik mee gegeven voor haar. Kreeg ik week later een soepkom van Blond Amsterdam hadden ze bij de Efteling gekocht.

Ik denk dat het voor hem ook echt lastig is maar. Doe eens gek denk ik dan. Je gaat echt niet dood als je de tijd een keer loslaat en anders blijft hij hier slapen of ik daar en dan vertrekt hij smorgens van hier naar zijn werk.

Tot nu toe blijft het op vriendschappelijk steken en zie ik het niet meer worden.
En dan heb ik het idee van verder uit kijken naar iemand die wel wat vrijer is.
Uiteindelijk was ik wel op zoek naar de liefde. En wandelen doe ik toch en gezellig om dat samen te doen hij is wel heel leuk met mijn hondjes ook en de grap is zelfs mijn chihuahuas die nogal eenkennig zijn vinden hem ook leuk. Dus wat dat betreft had het wel een leuke match geweest.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-26 18:13

Ik zou het met hem bespreken Befunny, misschien is het een leuke vriendschap?

Ik heb een match met iemand. Hij heeft een pomeriaan (wilde zijn ex), en die heeft dezelfde naam als mijn laatste ex waar ik 4 jaar mee was. _O-

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-26 18:23

Heeft die teckel "Jozi" nou zo'n croc op zijn/haar kop? _O-

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-26 18:37

Ik krijg een hey op tinder. Type ik blabla ga je nog wat leuks doen. Ik ga straks uiteten. En dan krijg ik terug: daarna even ontmoeten?

Ik denk dan…kan jij niet lezen? Ik ben uiteten. Ik ga echt niet met iemand na een etentje ergens in weet ik veel waar meeten midden in de nacht die ik nog niet gesproken heb. Dat valt bij mij niet meer in de categorie spontaan of doe eens gek.

Maar misschien ben ik oud aan het worden.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-26 18:45

Zonnetje81 schreef:
Ik krijg een hey op tinder. Type ik blabla ga je nog wat leuks doen. Ik ga straks uiteten. En dan krijg ik terug: daarna even ontmoeten?

Ik denk dan…kan jij niet lezen? Ik ben uiteten. Ik ga echt niet met iemand na een etentje ergens in weet ik veel waar meeten midden in de nacht die ik nog niet gesproken heb. Dat valt bij mij niet meer in de categorie spontaan of doe eens gek.

Maar misschien ben ik oud aan het worden.

Nee hoor, dat is gewoon een hele makkelijke die waarschijnlijk op 1 ding uit is. Ik vind dat ook niet van inzet of interesse tonen.

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-26 19:18

Ik vind dat juist wel leuk spontaan. Uiteraard afhankelijk van de situatie. Stel dat je met een vriendin iets eten in de stad en drinkt daarna in diezelfde stad ter kennismaking nog een drankje met een date. Why not?

Heb je een avondvullend programma in Utrecht en wil hij even ontmoeten in Amsterdam. Dan nee bedankt.

Context is alles :D

Befunny ik zou het gesprek eens aangaan en zien hoe hij het ziet. Misschien hebben jullie alleen andere verwachtingen en kan dat nog dichter bij elkaar komen.

Marlinderooz. Haha, is dat nou een good omen of juist heel slecht? :=

Hier gaat het heeeeeeeel rustig aan. Veel wandeldates, uren telefoneren en heel veel kletsen. Ik heb kriebels in mijn buik en uit zijn acties en woorden blijkt dat het wederzijds is.
We hebben al zoveel met elkaar gedeeld. Maar die eerste zoen... die moet nog komen. Er zijn namelijk wat complicerende factoren zeg maar #) . En hoe langer die eerste zoen duurt, hoe awkwarder het wordt om die eerste stap te zetten.
Nouja.. maar gewoon kalm aan door doen. Al het goede komt langzaam, ofzo? >;)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-26 19:26

BeFunny schreef:

Ja. _O-

Ja verder is het wel een leuke Guy. Maar lijkt me lastig want ik ben slecht met namen. _O-

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-26 19:52

assie schreef:
Hier gaat het heeeeeeeel rustig aan. Veel wandeldates, uren telefoneren en heel veel kletsen. Ik heb kriebels in mijn buik en uit zijn acties en woorden blijkt dat het wederzijds is.
We hebben al zoveel met elkaar gedeeld. Maar die eerste zoen... die moet nog komen. Er zijn namelijk wat complicerende factoren zeg maar #) . En hoe langer die eerste zoen duurt, hoe awkwarder het wordt om die eerste stap te zetten.
Nouja.. maar gewoon kalm aan door doen. Al het goede komt langzaam, ofzo? >;)

Oeeeeh wat leuk! Dat uren telefoneren ken ik. Daar wordt je snel alleen maar nieuwschieriger van en stilt de honger niet dat je elkaar dan niet ziet _O- Maar wat voor complicerende factoren zijn er dan? Als ik vragen mag :o Fijn dat het in ieder geval de goede kant op gaat :D

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-26 20:19

Assie dat klinkt heel leuk! Ben benieuwd hoe het vordert. Ben ook wel benieuwd wat die factoren zijn als je het wilt delen natuurlijk. Ik vind de setting ook belangrijk voor zo'n eerste moment. Ben wel eens na een wandeling van een uur gezoend. Overviel me redelijk :') maar op de bank met een kop thee voelt dan toch meer ontspannen.
Maar fijn als het voor beiden goed lijkt te voelen is het fijn toch dat jullie je tenslotte kunnen volgen :) .

Ik zou ook wel van een spontane borrel in de stad kunnen zijn als ik er toch al Ben. Scheelt mn avond op offeren en reizen maar moet het wel het moment ervoor zijn.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-26 21:01

MarlindeRooz schreef:
BeFunny schreef:

Ja. _O-

Ja verder is het wel een leuke Guy. Maar lijkt me lastig want ik ben slecht met namen. _O-

Nee joh dat is juist super handig…

Ik was 6 jaar samen met “ Gerrit” toen we uit elkaar gingen heb ik alleen maar gedate met “ Gerrits” zodat ik me niet in de naam kon vergissen.
Uiteindelijk ben ik weer samen gekomen met “ Gerrit “

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-26 21:02

Hahhahaha.

Ik heb me wel eens vergist, laat ik het zo zeggen. _O-

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-26 21:04

Nou dat :+
Ik wou dat voor zijn…

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-26 21:19

Hahaha, dat is wel slim. Want het is idd heel erg awkward als je op het moment supreme de verkeerde naam roept :))

Ik wil niet teveel over de ingewikkelde factoren kwijt. Er zijn iig geen andere partijen bij betrokken. Misschien is het ook wel dat ik nu gewoon oud en grijs ben, met bijna 40. En toch iets meer over dingen nadenk en kapot beredeneer enzo

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-26 21:40

Nouja dat heb ik eigenlijk ook Assie
Hier ook 40 plus en ik kan wel met hem goed praten over alles en andersom ook, ik heb ook het idee dat er wel een soort klik is wat meer is dan vriendschap maar het komt niet lekker van de grond.

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-26 21:42

assie schreef:
Hahaha, dat is wel slim. Want het is idd heel erg awkward als je op het moment supreme de verkeerde naam roept :))

Ik wil niet teveel over de ingewikkelde factoren kwijt. Er zijn iig geen andere partijen bij betrokken. Misschien is het ook wel dat ik nu gewoon oud en grijs ben, met bijna 40. En toch iets meer over dingen nadenk en kapot beredeneer enzo

Hooooooo rustig rustig, is bijna 40 oud? :')
Nouja aan de leeftijd zal het denk ik niet liggen, verder zeg ik niks :Y)