Ergens staat er dus geen goed stroom op.
Maar eerst een kopje koffie en dan maar kijken waarom layka van mening is dat ze eruit mag
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Justme_Lisaa schreef:Als we dan hier toch ook klagen over de nieuwe maatregelen, kan ik er met m’n hoofd niet bij dat wij als kinderopvang gewoon openblijven. Niets aan de hand. Het scheelt gelukkig dat het virus zich pas verspreid vanaf vier jaar. Alles daaronder is gelukkig immuun ervoor en kan het niet doorgeven![]()
![]()
Jessica_1998 schreef:Justme_Lisaa schreef:Als we dan hier toch ook klagen over de nieuwe maatregelen, kan ik er met m’n hoofd niet bij dat wij als kinderopvang gewoon openblijven. Niets aan de hand. Het scheelt gelukkig dat het virus zich pas verspreid vanaf vier jaar. Alles daaronder is gelukkig immuun ervoor en kan het niet doorgeven![]()
![]()
Deze deel ik echt helemaal!
Myfairytale schreef:Oh dat is ook balen DuoPenotti!
Waarom gaan die dingen altijd midden in de nacht piepen?![]()
Hoop dat jij en je hond nog weer een beetje slaap kunnen pakken.
_San87_ schreef:‘Al het onderwijs tot aan de universiteiten sluit.’ Yeahhh!! Ik heb vakantie! Dacht ik. Even. Tot hij zei dat al het praktijkonderwijs doorgang zal blijven vinden.
Ja ik ben ook heel bang dat onze moduleweek onder “praktijkonderwijs” valt…
Studenten wilden toch allemaal weer enorm graag naar school? Of is dat alweer voorbij?
Paardennamen schreef:Myfairytale schreef:Oh dat is ook balen DuoPenotti!
Waarom gaan die dingen altijd midden in de nacht piepen?![]()
Hoop dat jij en je hond nog weer een beetje slaap kunnen pakken.
Daar heb ik van de week een uitleg over gekregen.
's Nachts daalt de temperatuur in huis. Batterijen die al bijna leeg zijn, werken daardoor nog minder goed. En kunnen dus niet genoeg stroom meer leveren voor de rookmelder. En dan gaat ie piepen...
Net zoiets als dat de accu van de auto er vaak in de winter mee ophoudt.
Flying_Angel schreef:M_D_H schreef:Of alleen gevaarlijk is buiten de kerst voor bezoek van meer dan 2 personen, maar dat het met de kerst een oogje dicht knijpt wanneer je met 4 bent
En ook dat als je 4 man op bezoek hebt, je ook maar met 4 buiten mag zijn. Dus blijft de rest thuis
Justme_Lisaa schreef:Maar daar kies je zelf dan voor, wij worden verplicht om met snotneuzen/ minimale hoesten en vooral de overdracht van ouders mee in contact te komen. Want baby’s kunnen nog niet zelf naar binnen, die moet je voor de veilige overdracht wel aannemen van ouders. Dag 1.5 meter dan!
Castilja schreef:Ik erger me -nog steeds- aan het feit dat ik uit onwetendheid een contract heb getekend waardoor ik voor bepaalde werkzaamheden 20% fee af moet dragen aan een agency. Normaliter krijg je daar bepaalde diensten voor terug, maar ik ben niet tevreden over die diensten en zit nog vast aan dat contract de komende anderhalf jaar. Volwassen zijn is soms zo lastig
Marcella schreef:Ayasha schreef:Aan de buurman die mijn weide als GFT bak blijft gebruiken ondanks dat ik hem al uitgelegd heb dat paarden geen kippen zijn en dodelijk ziek kunnen worden van zijn rotte groenten en fruit.![]()
Kippen kunnen ook doodziek worden van rot groente/fruit.
Ineke2 schreef:Castilja schreef:Ik erger me -nog steeds- aan het feit dat ik uit onwetendheid een contract heb getekend waardoor ik voor bepaalde werkzaamheden 20% fee af moet dragen aan een agency. Normaliter krijg je daar bepaalde diensten voor terug, maar ik ben niet tevreden over die diensten en zit nog vast aan dat contract de komende anderhalf jaar. Volwassen zijn is soms zo lastig
Praten met de andere partij dat je niet tevreden bent en wat je graag anders zou zien. Eventueel met de reden waarom is geen optie?