Zo, hier viel ff een kwartje hoor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sheran schreef:bigone schreef:Ze hadden zeker wel er stijging ingecalculeerd alleen de delta variant niet en het lekke testen voor toegang systeem.
40 uur geldig en getest kun je een uur later Corona oplopen en vervolgens twee avonden uit je dak gaan terwijl je veilig denkt te zijn. Die besmettingen komen echt niet alleen door gerotzooid met QR codes maar veel meer door het TVT systeem.
Maar ook dit ziet een aardappel toch zelfs aankomen?
Mariposa11 schreef:Besmettingen zijn niet meteen zieken. Met besmettingen zonder klachten bouw je immuniteit op.
Waarom wordt dat gewoon vergeten en is iedereen alleen maar bang voor besmettingen.. De ziekenhuizen blijven leeg, daar gaat het toch om? Geen ernstig zieken maar wel immuniteit?
MarlindeRooz schreef:bigone schreef:Met de besmettingen van vandaag komen er weer aardig wat long -COVID mensen bij, boven de 10.000.
Bron? Dat weet je niet he. Er zijn ook mensen besmet die misschien al 1 vaccin gehad hebben.
bigone schreef:En ja, de ziekenhuis bedden zijn zo goed als leeg, gelukkig maar.
Huertecilla schreef:bigone schreef:En ja, de ziekenhuis bedden zijn zo goed als leeg, gelukkig maar.
en wat was ook alweer de reden voor de beperkingen?
Totaal verouderde, nu irrelevante, risicoberekeningen resulteren ondertussen in ongegrond afsluiten van horeca en uitgaansleven, in ongegronde geografische kleurplaatjes.
Wíe moet er nu het verstand gebruiken?!
Sizzle schreef:Ja die persoon met die kortsluiting was ik![]()
Ik weet eigenlijk al vanaf het begin dat er „lang“ bedoeld wordt toch heb ik iedere keer weer een paar seconden nodig
Enschede heeft trouwens het internationale nieuws gehaald met de besmettingen.
Er staat dat de overheid een zeer omstreden losgooi beleid gehanteerd had, dus ik kan me voorstellen dat de overheid er nu alles aan wil doen om dat imago weer kwijt te raken