pmarena schreef:HorsePassion: ik vind het echt heel raar gegaan en de koper klinkt inderdaad niet zuiver. Maar het is mij aan de hand van jouw info absoluut niet duidelijk of je horloge wel echt echt was....want je reageert daar niet op...? Ik heb al 2 keer dezelfde vragen gesteld die wat duidelijkheid zouden kunnen geven maar daarop volgt geen reactie....
Ik kan niet boos worden op Vinted op basis van "ze zeggen dat mijn horloge niet echt is" terwijl ik eigenlijk niet echt iets van bewijs langs zie komen dat hij wel degelijk echt zou moeten zijn.... je kan er zelf ook ingeluisd zijn misschien zodat Vinted misschien wel degelijk gelijk heeft...?
Natuurlijk heb ik meteen nadat ze een probleem aangaf dat het nep was tegen Vinted gezegd dat ze dit vaker doet en ik niet de eerste ben.
Maar ik moest maar foto's sturen waarbij ik moet laten zien dat het wel origineel is. Daarbij zeiden ze ook dat wanneer ik ik ongelijk had, dat ze dan het horloge niet terug hoeft te sturen.
En ik ken Vinted een beetje. Heb zelf vaak genoeg namaak Swarovski gemeld bij Vinted. Een half jaar geleden werd daardoor nog weleens een account geblokkeerd maar de laatste maanden ziet Vinted geen reden dat een verkoper namaak verkoopt dus deze worden gewoon geadverteerd.Ik heb dus geen vertrouwen in de oprechtheid van Vinted. Zelfs mijn factuur wordt gewoon genegeerd.
Maar ik wil je per PB mijn foto's sturen. Dan kun je zelf oordelen of ik origineel of namaak verkoop. Ik ga niet mijn foto's van mijn horloge hier openbaar zetten.
Laatst bijgewerkt door HorsePassion op 27-03-25 15:06, in het totaal 1 keer bewerkt