Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Penotti schreef:En van wie moeten wij dat dan gaan krijgen? Frankrijk?
Dan is het wij hebben niets, los het zelf maar op.
_Penotti schreef:Nee Europa zoals die nu is niet nee, met die zuidelijke landen erbij.
Daar zitten ze buiten Europa ook niet op te wachten.
Daarnaast is de export van Nederland al steeds aan het dalen op Europees niveau en aan het stijgen wereldwijd. Dus dat argument dat we ze zo hard nodig hebben is ook steeds minder van belang.
Ja Duitsland, tijd dat die Merkel eens opstapt en Duitsland weer regeert zoals zou moeten.
_Penotti schreef:En van wie moeten wij dat dan gaan krijgen? Frankrijk?
Dan is het wij hebben niets, los het zelf maar op.
_Penotti schreef:Ik kom niet op roeptoetersites, jou aanname. Lage aanname.
Ik kijk wel om me heen, naar mensen die nu banen verliezen, die nooit over 2 jaar een andere baan hebben. En dan?
Hoe denk jij dat het er hier over 5 jaar uitziet? Dan zal de werkeloosheid niet veel anders zijn dan Spanje.
Ik denk dat ik meer met de voetjes op de grond sta en daarmee denk jij ineens dat ik niet weet hoe het zit.
Ik heb er een andere kijk op, mag het!!!
Ik heb zelf het negatieve van ons "geweldige" nederland al mogen ondervinden. Misschien daarom!!
pien_2010 schreef:Heeft iemand een overzicht welk land ,welk bedrag krijg en wat is lening en wat is gift? Daar ben ik zo naar op zoek!
Schemerdier schreef:Ik ben even aan het zoeken op Eurlex, maar ik weet niet of er al een officieel document openbaar is, aangezien de begroting nog niet definitief is: zij is nu vastgesteld door de Raad (staatshoofden) maar moet nog worden goedgekeurd door het Europees parlement.
Schemerdier schreef:Ja, die heb ik ook juist gevonden, met de kanttekening dat je hem ook gewoon in het Nederlands kan lezen, iets makkelijker![]()
https://www.consilium.europa.eu/media/4 ... ons-nl.pdf
_Penotti schreef:Ik kom niet op roeptoetersites, jou aanname. Lage aanname.
Ik kijk wel om me heen, naar mensen die nu banen verliezen, die nooit over 2 jaar een andere baan hebben. En dan?
Hoe denk jij dat het er hier over 5 jaar uitziet? Dan zal de werkeloosheid niet veel anders zijn dan Spanje.
Ik denk dat ik meer met de voetjes op de grond sta en daarmee denk jij ineens dat ik niet weet hoe het zit.
Ik heb er een andere kijk op, mag het!!!
Ik heb zelf het negatieve van ons "geweldige" nederland al mogen ondervinden. Misschien daarom!!
pien_2010 schreef:Dank je wel, boeiend. Als ik dat zie, dan gaat Nederland toch ook geld ontvangen en best wel veel, of zie ik dit fout?
Ik vind het goed dat er voorwaarden zijn benoemd.
Is de covid-19 crisis toch nog ergens goed voor. De bewoners van Hongarije zullen daar blij mee zijn.
Aaaah Nederlandse versie, ga ik eerst nog lezen.