Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
elnienjo schreef:Ineke2 schreef:Sterkte Rien en Tienus...
Wat vinden jullie hier nou van?
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/artikel ... aatregelen
Ik vind het wel sneu zo
Persoonlijk zou ik als buurtbewoner ook hebben geklaagd over geluidsoverlast. Zijn ze nu helemaal om in deze uniek stille tijd overal met lawaaimuziek te gaan staan? Ik verbaas me er in mijn gemeente ook al over omdat het daar ook gebeurt (gelukkig in het centrum en niet waar ik woon buitenaf)
Kunnen mensen nu 'ns niet een poosje zonder al die lawaaizooi? Hij had ook online een liedje in kunnen zingen voor zijn publiek tenslotte en dan is het de keus van mensen om er naar te kijken/luisteren zonder daar de buurt mee lastig te vallen.
poes schreef:friezenfan2 schreef:Er is vast iemand hier die weet waarom alle bloem uitverkocht is?
Is dat ook omdat mensen zien dat andere mensen het kopen en dus daarom het ook kopen net als met toilet papier?
Ja ik!
Er wordt meer brood zelf gebakken (aantoonbaar door sterk gestegen verkoop in bakmachines, gedaalde verkoop in brood).
Er wordt gehamsterd omdat het schaars blijft.
De productiecapaciteit van de leveranciers is bereikt ( en ook hier veel zieken)
Er is nog voldoende grondstof maar aanleveren gebeurt langzaam.
Sterkte rien en tienus. Wat een hel voor jullie.
Cer schreef:elnienjo schreef:Persoonlijk zou ik als buurtbewoner ook hebben geklaagd over geluidsoverlast. Zijn ze nu helemaal om in deze uniek stille tijd overal met lawaaimuziek te gaan staan? Ik verbaas me er in mijn gemeente ook al over omdat het daar ook gebeurt (gelukkig in het centrum en niet waar ik woon buitenaf)
Kunnen mensen nu 'ns niet een poosje zonder al die lawaaizooi? Hij had ook online een liedje in kunnen zingen voor zijn publiek tenslotte en dan is het de keus van mensen om er naar te kijken/luisteren zonder daar de buurt mee lastig te vallen.
Ik mis een sarcastische smiley.. of bedoelde je dit serieus.. nee toch?
Popstra schreef:Ik lees een stuk over een verpleeghuis in Castricum waar al 13 bewoners zijn overleden...
Vraag me dan af wat het nog voor nut heeft die arme oude mensen in verpleeghuizen of bejaarden huizen zo in te sluiten. Letterlijk en figuurlijk, ik zie nooit de ramen en deuren lekker open staan voor frisse lucht als je verpleeghuizen op tv ziet. Dat lijkt mij juist zo belangrijk de boel goed ventileren.
Worden echt van die smethaarden als alles pot dicht zit en blijft.
Cer schreef:Popstra schreef:Ik lees een stuk over een verpleeghuis in Castricum waar al 13 bewoners zijn overleden...
Vraag me dan af wat het nog voor nut heeft die arme oude mensen in verpleeghuizen of bejaarden huizen zo in te sluiten. Letterlijk en figuurlijk, ik zie nooit de ramen en deuren lekker open staan voor frisse lucht als je verpleeghuizen op tv ziet. Dat lijkt mij juist zo belangrijk de boel goed ventileren.
Ik heb het ide, maar ik weet het niet zeker, maar het lijkt alsof het bij ouderen standaard 'nogal' warm is binnen.. Alsof ze het altijd koud hebben... Vroeger bij opa en oma al, stikbenauwd in dat huis..
Misschien ligt het daaraan?
Popstra schreef:Ik lees een stuk over een verpleeghuis in Castricum waar al 13 bewoners zijn overleden...
Cer schreef:Eens, een draaiorgel, of metal muziek, of idd de Snollebollekes (of dat genre) trek ik ook niet.. maar als mijn gehandicapte buurtje blij wordt van een half uurtje een draaiorgel voor de deur, dan gun ik m dat met alle plezier![]()
Dus nee, dat maakt mij echt niet uit.. Wat is een half uurtje op een mensenleven.. ?
Ik heb een buurvrouw (althans, ik denk een buurvrouw) die denkt dat ze kan zingen, of ze zit op zangles of weet ik veel, maar die doet een soort toonladders gedurende de hele dag, op een hele verschrikkelijke manier... alsof er een kat vermoord wordt.. Maar ergens moet k daar eigenlijk alleen maar heel hard om lachenWij schieten soms echt proestend in de lach
Ineke2 schreef:Sterkte Rien en Tienus...
Ik vind het wel sneu zo
elnienjo schreef:Ineke2 schreef:Sterkte Rien en Tienus...
Ik vind het wel sneu zo
Persoonlijk zou ik als buurtbewoner ook hebben geklaagd over geluidsoverlast. Zijn ze nu helemaal om in deze uniek stille tijd overal met lawaaimuziek te gaan staan? Ik verbaas me er in mijn gemeente ook al over omdat het daar ook gebeurt (gelukkig in het centrum en niet waar ik woon buitenaf)