Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fjordjes schreef:
Calixae schreef:fjordjes schreef:
Zag al reacties voorbij komen over dat het kwetsend is voor vrouwen die graag zwanger willen worden![]()
Vrouwen die niet zwanger kunnen raken zitten vaak in zo'n slachtofferrol, vreselijk. 'Wees blij en dankbaar voor je kind want ik kán geen kinderen krijgen' Boehoe, ik wil héél erg graag rijk worden maar helaas
HopeMyDay schreef:Ik vind het ook bizar dat zo'n reclame weer reacties krijgt dat het kwetsend kan zijn.. is een reclame dat iemand wél zwanger is dan ook niet kwetsend?
Naja ik ben in ieder geval wel heel blij met deze reclame. Het gros van de vrouwen doet deze test vaak juist om te testen of ze niet zwanger zijn. Ik vind het een mooie stap in de juiste richting.
Urbanus schreef:Calixae schreef:
Zag al reacties voorbij komen over dat het kwetsend is voor vrouwen die graag zwanger willen worden![]()
Vrouwen die niet zwanger kunnen raken zitten vaak in zo'n slachtofferrol, vreselijk. 'Wees blij en dankbaar voor je kind want ik kán geen kinderen krijgen' Boehoe, ik wil héél erg graag rijk worden maar helaas
Ik wijt het maar aan je leeftijd, want zo'n opmerking vind ik niet bijzonder smaakvol.
Dat het bullshit is dat vrouwen hier zo gevoelig op reageren ben ik met je eens, maar het is echt onnodig te zeggen wat jij vindt van vrouwen die worstelen met deze problematiek.
Calixae schreef:Wat heeft dit ook maar enigzins met mijn leeftijd te maken dan? Het valt mij namelijk op dat dit soort vrouwen bij ieder ding moeten noemen dat zij geen kinderen kunnen krijgen, dat zij hun pijn constant op anderen projecteren tot vervelends aan toe. Waarom mag dat niet gezegd worden in dit topic? Naar mijn mening blijf ik netjes en sloeg mijn comment op dat nu ook weer bepaalde vrouwen zo reageren. Zou niet weten waarom ik hier niet mijn mening over mag geven. We mogen de ergste dingen hier zeggen over kinderen, maar dit zou dan te ver gaan... Overigens mijn laatste zin over rijk worden is overduidelijk met een knipoog bedoeld, mocht dat hetgene zijn waar je over valt.
Sintara schreef:Ik vind het ook zeker een goeie reclame!
En kwetsend vind ik het zeker niet. Het is gewoon een ander verhaal, van iemand anders met een ander uitgangspunt.
Mensen die dit kwetsend vinden missen wat inlevingsvermogen..
Urbanus schreef:Calixae schreef:Wat heeft dit ook maar enigzins met mijn leeftijd te maken dan? Het valt mij namelijk op dat dit soort vrouwen bij ieder ding moeten noemen dat zij geen kinderen kunnen krijgen, dat zij hun pijn constant op anderen projecteren tot vervelends aan toe. Waarom mag dat niet gezegd worden in dit topic? Naar mijn mening blijf ik netjes en sloeg mijn comment op dat nu ook weer bepaalde vrouwen zo reageren. Zou niet weten waarom ik hier niet mijn mening over mag geven. We mogen de ergste dingen hier zeggen over kinderen, maar dit zou dan te ver gaan... Overigens mijn laatste zin over rijk worden is overduidelijk met een knipoog bedoeld, mocht dat hetgene zijn waar je over valt.
Nee laat maar, niet de moeite waard.Sintara schreef:Ik vind het ook zeker een goeie reclame!
En kwetsend vind ik het zeker niet. Het is gewoon een ander verhaal, van iemand anders met een ander uitgangspunt.
Mensen die dit kwetsend vinden missen wat inlevingsvermogen..
Dan zijn luierreclames ook kwetsend. En babyvoeding. Autoreclames.
Heb ook net even gevraagd of een reclame met een positieve test dan minder pijnlijk is.
Calixae schreef:Sjongejonge, mij wel aanvallen en dan vervolgens niet meer willen reageren. Zou de leeftijd wel zijn
Qimm schreef:Misschien kunnen ze dan beter geen tv kijken, of naar de winkel, of naar buiten.
Urbanus schreef:Calixae schreef:Zag al reacties voorbij komen over dat het kwetsend is voor vrouwen die graag zwanger willen worden![]()
Ik wijt het maar aan je leeftijd, want zo'n opmerking vind ik niet bijzonder smaakvol.
Dat het bullshit is dat vrouwen hier zo gevoelig op reageren ben ik met je eens, maar het is echt onnodig te zeggen wat jij vindt van vrouwen die worstelen met deze problematiek.
Urbanus schreef:Qimm schreef:Misschien kunnen ze dan beter geen tv kijken, of naar de winkel, of naar buiten.
Gewoon lekker on demand, ik zie nooit reclames!
Urbanus schreef:Niobe schreef:Je kunt niet iedereen blij maken, maar we praten nu wel over Clearblue en daar zullen zij wel blij mee zijn denk ik
Never forget dat ik aan mijn opa vroeg hoe je vroeger nou wist dat je zwanger was als er geen testen bestonden.