Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zebrastreep schreef:Dat het muisje nog steeds leeft had gehoopt dat hij rustig zou sterven omdat het beter is. Toch maar melk opgehaald en zijn buikje wordt al weer dikker.
Straks moet ik ook nog janken ook als die dood gaat terwijl ik eigenlijk ook wel zoiets heb van zo werkt de natuur helaas wel
Lestrange01 schreef:Goed nieuws ik heb geen corona!
Slecht nieuws, ben nog steeds ziek, hoest nog steeds als een stervende zeehond en voel me door de warmte extra ellendig. En ik kan niet meer op mijn rug slapen want dan stik ik in mijn eigen slijm
Zonnebloem92 schreef:Ik heb vanmorgen om 7 uur was staan te vouwen en gestofzuigd voor mijn werk, maar verder heb ik echt 0 puf of concentratie om iets te doen.
Moet helaas ook langer doorwerken, echt geen zin in.
LukieBradley schreef:Mijn paard![]()
Waarom treft zij alle ellende en mijn portemonnee ook
Aan 3 voeten rotstraal, nu blijkt dat ze daar bij de vorige veel last van had ook.
@&÷^÷_×_× waarom worden de essentiële dingen er niet bij verteld?
Ze koste geen drol en wist dat er wat werk in zat maar zeg er dat dan bij
Inclusief alle andere medische problemen waar je achteraf achterkomt
Volgende ergernis.... welk middel moet je kiezen uit de 1937272 middelen.
Maakt niet uit als het duur is maar wil niet teveel aanschaffen
Hoeven zien er schoon uit alleen in het midden van de straal kun je er diep in.
Staat op schoon zand, iedere dag schone droge stal dus daar ligt het niet aan![]()
Zo dit moest ik even kwijt
Oja, de voet waar niks is loopt ze kreupel op
xPabloBokt schreef:Zonnebloem92 schreef:Ik heb vanmorgen om 7 uur was staan te vouwen en gestofzuigd voor mijn werk, maar verder heb ik echt 0 puf of concentratie om iets te doen.
Moet helaas ook langer doorwerken, echt geen zin in.
Ik moet vanavond ook werken, en precies vanaf het tijdstip dat ik moet beginnen staat er onweer opik bezorg boodschappen dus had gehoopt droog te blijven.
Loeky01 schreef:LukieBradley schreef:Mijn paard![]()
Waarom treft zij alle ellende en mijn portemonnee ook
Aan 3 voeten rotstraal, nu blijkt dat ze daar bij de vorige veel last van had ook.
@&÷^÷_×_× waarom worden de essentiële dingen er niet bij verteld?
Ze koste geen drol en wist dat er wat werk in zat maar zeg er dat dan bij
Inclusief alle andere medische problemen waar je achteraf achterkomt
Volgende ergernis.... welk middel moet je kiezen uit de 1937272 middelen.
Maakt niet uit als het duur is maar wil niet teveel aanschaffen
Hoeven zien er schoon uit alleen in het midden van de straal kun je er diep in.
Staat op schoon zand, iedere dag schone droge stal dus daar ligt het niet aan![]()
Zo dit moest ik even kwijt
Oja, de voet waar niks is loopt ze kreupel op
Ik had van de smid een potje met blauw spul, natuurlijk ook nog schijnbaar. Werkte bij alle paarden bij ons op stal als een trein. Hielp ook de hoeven harder te maken. Kan het merk wel opzoeken als je wil? Zie dat je inmiddels al wat besteld hebt namelijk.
casperzazoe schreef:Het salaris van m'n nieuwe werk is wat lager dan verwachtik moet zoveel kopen (hint: het loopt in de wei en heeft schijt in z'n staart) maar wil ook echt flink sparen..
En dat de paarden dik worden van 12 uur in een schrale wei + een hooinetjes maar ook van 3 uurtjes in de wei + 2 hooinetten. Dit zou al arm hooi moeten zijn maar ze blijven dik..
Talietjuh schreef:Amandavd schreef:
Nou lekkere ouders heb jij dan. Ik duim voor je dat je het gauw genoeg bij elkaar gespaard hebt.
Ik vind het heel normaal hoor zelf je huis regelen en betalen. Wordt niemand minder van!
Ik erger mij even nergens aanook fijn!