Waikiki schreef:Hele andere wereld hier, in een evacuatie proces omdat een gebied van 300.000 hectare vanbosbranden ons bereikt heeft..
Sterkte. Hopelijk blijven jullie veilig.
Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
germie schreef:Autos die vinden dat rechtdoor gaat voor niet voor voetgangers geldt.
Castilja schreef:Ik zou dat ook juist een enorm lief gebaar vinden, toont interesse..! Maar misschien schoot de toon je in het verkeerde keelgat?
Ik erger me aan klasgenoten die het (met 24/25/26 jaar) nog steeds hilarisch vinden om mijn paarden hobby onderuit te halen. Briesen als je langs loopt enzo, vind dat zo enorm bijzonder. Deden ze op de basisschool al
imaudy schreef:Dat ik vis haalde bij een viszaak. Vroegen ze waarom ik al een tijd niet geweest was. "Eerst kwam je iedere week en nu niet meer". Het zal misschien niet onaardig bedoeld zijn, maar ik voel mij daar ongemakkelijk bij. Ik ga dan toch maar weer naar de viszaak die goedkoper, beter maar verder weg is.
Steeph schreef:germie schreef:Autos die vinden dat rechtdoor gaat voor niet voor voetgangers geldt.
Dat ligt maar net aan de situatie. Als de auto af slaat (de hoek om gaat) dan heb je inderdaad gelijk, gaat de auto net zo goed rechtdoor heb je ongelijk. Maakt niet uit of je dan als voetganger van links of rechts komt.