Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tigress schreef:Nice, gefeliciteerd!Vast contract![]()
![]()
WinSel schreef:Wat een cutie, wat voor ras is dat?Ik ben blij met mijn fantastische hulp![]()

Femke_Tweety schreef:Coconut schreef:De lekkere banketstaaf die mijn man heeft gekregen van zijn werk. Straks smullen bij de koffie
En nu moet ik lachen.
Past dus in dit topic.
Iets met automatisch terugvertalen van bokt censuur, èn plaatjesdenker.
Banketstaaf gaat nooit meer hetzelfde zijn
Captain schreef:[ [url=m/BeuK9w.jpg]Afbeelding[/url] ]
Femke_Tweety schreef:Coconut schreef:De lekkere banketstaaf die mijn man heeft gekregen van zijn werk. Straks smullen bij de koffie
En nu moet ik lachen.
Past dus in dit topic.
Iets met automatisch terugvertalen van bokt censuur, èn plaatjesdenker.
maar begrijp dat banketstaaf voor iets heel mannelijks staat. Dan is de zin hierboven wel fout
Telpeva schreef:Vandaag ben ik besprongen en uitgebreid betast door een blije wilde duif. Hij landde gewoon op mijn hand en bleef daarna nog een hele tijd op mijn arm zitten en meeliften.
Zo gezellig en cute
ik werk bij een vogelopvang, vandaar ook het verhaal van die duif. Die duif was gehavend en uitgeput gevonden in een supermarkt, in een overdekt winkelcentrum... Echt dat je denkt: hoe dan, en waarom dan? Maar hij mag bij ons nu aansterken en dan kan hij snel weer vrij. En hij is heel mensgericht en gezellig dus ik loop rond met een makke duif op mijn schouder enzo
vet schattig.