Baby en kinderkleding

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 21:14

Emoe schreef:
Dat ruitjesbroekje staat superleuk bij Cruz!

Kristelhans ik gok zo dat je langs mijn huis gereden bent als je uit de richting van Ommen/Dalfsen komt. Woon dus echt vlak bij de bosvijver daar :)

Ik heb zojuist hét teckeljurkje besteld via Mp van MR. Ik wil gewoon proberen of het wat voor me is moest heel lang wennen aan de printjes van dit merk :D
ze kan het sws aan naar t kdv als ik het toch niet echt wat vind of ik verkoop het door :)

Wat leuk! Mooi plekje hoor! Ik heb er regelmatig met m’n paarden gereden ook, dichtbij en anders dan thuus.

Ah leuk, dat jurkje vaak voorbij zien komen!

tita

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 21:20

MR moest ik ook aan wennen, en nog vind ik niet alles even leuk.

Ik ben opzoek naar een jasje/vest voor winter die makkelijk aan te trekken is... zachte stof met elastan weten jullie iets.
NOPPIES vind ik fijn maar wil echt wat anders

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 21:42

Wij hebben een super fijn vest van GAP voor de baby, gebreid met berenoren op de hoodie <3 is allen niet met elastan maar wel super soepel.

Afbeelding

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 21:46

Imps&Elfs heeft vaak hele fijne soepele vestjes! En mooi!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-18 08:40

Gap is idd altijd fijn qua vesten.

Met marktplaats wel altijd voorzichtig zijn. Staat altijd een hoop namaak Mini Rodini op. Vaak wel de nieuwe collectie en dan nog in perfecte staat. Dus teckel zal wel loslopen.

Mini rodini moet je vaak idd even aan wennen. Ik vind een deel van de collectie altijd top en een deel flop. Ene keer groter deel top of flop dan de andere keer :D

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 11:03

MR begin ik steeds meer aan te wennen, eerste truitje is onderweg.

Zucht, ik vind dit zo leuk voor onze jongste maar eigenlijk heeft hij al teveel :D

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 11:40

Wat een leuk printje op dat gele setje! Ik zou het gewoon doen!

Ik vind bij MR het meeste echt niet mooi, maar sommige items dan weer heel erg leuk. De geruite legging er van is binnen, maar gaat wel retour. Niet omdat hij niet mooi is (hij is prachtig) maar echt nog veeeel te groot. Heb net z'n Z8 setje in maat 80 opgehaald en dat is nog aan de ruime kant, de MR legging is echt nog veel langer. Dan kan ie hem van t voorjaar aan ben ik bang, en ik vind het juist zo'n winterprintje.

lastig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 13:03

Waar zijn die gele setjes van?

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 13:09

Wat leuk! Je hebt noooooit genoeg!

Hier de kabellegging aan vandaag! We waren even in het boutiqueje van mijn moeder en daar viste madame zo een hoed en tasje uit de etalage.. rechtstreeks naar de spiegel en ‘oh wat zie je er mooi uit’ tegen zichzelf... haha! Leuke foto’s van maar ik wil haar gezichtje niet online.. wel een boven foto van de outfit, onder het vestje had ze een grijs shirtje met zwarte stipjes en sokjes idem... geen zomerse kleuren haha maar heb al het zomer spul al opgeborgen.
Afbeelding

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 13:10

Ik ben ook weer bezig met mijn doosje samenstellen bij kidsdepartment.

Afbeelding

Inheb het boxpakje van TC apart laten leggen, heb nu de 3-6 maanden en hij staat zo leuk en is zulk lekkere rekbaar stof dat ik um nog x bestel die ander gaat er dadelijk uit.

En de paarse salopette van Gray Label al weet ik nog niet wat ie kost :=
Jasje twijfel ik.....vind ik ook leuk maar lijkt me niet nuttig ziet er niet uit als vest voor buiten

Vind die kabel-legging wel heel leuk

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 13:13

Prachtige kleuren tita.

Heel leuk ook baya! Waar is dat van?

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 13:18

Mooie kleuren Tita! Jasjes bij baby’s vind ik ook onhandig, pak je toch altijd minder dan je van plan was.. althans... mijn ervaring. Geen leuke truitjes in die kleur?

Kind slaapt, hoop met luier aan. Ik wilde een paard longeren maar net die ene is nog niet geschoren en het is wel heel warm hier in ‘t oost’n. Denk dat cappuccino in de tuin wordt.. God wat ben ik makkelijk gezwicht haha!

Ontopic: ik wil straks wat vaker zwemmen met gup maar heb tot nu toe altijd een nakend kind (natuurwater) of zwemluier gehad. Wel eens een badpakje gepast maar dat ziet er zo knullig uit... hoe doen jullie dat? Alleen een luier of een zwembroekje erover of een badpakje? Die maten zijn wel bizar want ik heb een 104 hier liggen en das gewoon te klein al..

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 13:23

Gewoon broekje over de zwemluiers heen

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 13:24

Prachtige kleuren Tita! Ons grey label pakje was toen iets van 45,-/50,- uit de nieuwe collectie. Maar zo mooi <3

Zwemmen doen we hier heel vaak, bij de meisjes zie ik hier vanaf ukkepuk (3 maand) vaak gewoon een zwempakje over de luier of een schattig broekje met ruches oid.

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 13:31

Leuk spul tita, waar is die trui met de kraag van?

Op de zwemles bij gup hebben de babymeisjes vaak alleen een broekje aan :)

Hier hebben ze vandaag een zomer outfit aan, wat een heerlijk weer! Ik heb nog steeds wat vesten en truien voor beeb nodig maar kan me er met dit weer gewoon niet toe zetten om ze te kopen :')

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 13:35

:j klopt Brenda mailt me te snel en mijn doosje vult ook snel 48€ kost ie en dat heb ik er wel voor over de TC is 52€ en dat vind ik duur maar zijn zulke fijne pakjes en ik kleed mijn baby liefst in boxpakje en salopette het eerste jaar

Dl zwemt hier bijna elke week echte zwemles .... := en niet omdat ik het wil maar mevrouw past niet meer bij de peuters en kleuters dus krijgt ze privéles en speelse en dan luier en badpak van mayoral overheen

Trui met kraag heb ik niet voor mijn zoon :D. Maar ik weet dat ie van 1+ in the family is
Laatst bijgewerkt door tita op 13-10-18 13:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 13:38

Lastig en Niwla, setjes zijn van Jollein.

Tita, dat paarse is een hele mooie kleur zeg!

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 13:46

Dank voor info, broekje vind ik leuker dan badpakje dus ga eens online neuzen. Ze heeft van ondergoed 98/104 en dat past goed over de luierbroekjes. Kijk ik voor een zwembroekje ook voor die maat.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-18 13:48

Mooie kleuren Tita! Dat boxpakje is echt mooi. Heb het shirt ervan voor Julia.

Dag vestje is redelijk dun van stof. Voor koude dagen wellicht fijn voor binnen over boxpakje heen.

Brenda weet altijd wel de mooie combi’s te maken :D

Truitje met kraag is idd van +1 more. Ik twijfel telkens over de kleur voor Juul. Maar hij is mooi warm en fijne stof.

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 13:54

Mooie kleuren tita.

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 13:55

Zojuist binnengekomen, kersttruitje voor de jongste <3
Voor het eerst MR, stof voelt wel erg fijn zeg!
Afbeelding

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 14:00

Bayja schreef:
Zojuist binnengekomen, kersttruitje voor de jongste <3
Voor het eerst MR, stof voelt wel erg fijn zeg!
[ [url=m/mAdRpu.jpg]Afbeelding[/url] ]

*\o/* <3

Ik was vanmorgen even bij Action: volllll met kerstspul! Loop je dan zonder jas in je tshirt.. 8-)

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 14:09

_lautje_ schreef:
Mooie kleuren Tita! Dat boxpakje is echt mooi. Heb het shirt ervan voor Julia.

Dag vestje is redelijk dun van stof. Voor koude dagen wellicht fijn voor binnen over boxpakje heen.

Brenda weet altijd wel de mooie combi’s te maken :D

Truitje met kraag is idd van +1 more. Ik twijfel telkens over de kleur voor Juul. Maar hij is mooi warm en fijne stof.

Koude dagen gooi ik de verwarming omhoog :D
Maar heb echt iets nodig voor buiten en als heel koud is deken erover maar mijn beide kids zijn warmbloedig.

Shirtje heb ik ook voor beide kids :') ....alles wat ik voor Nora koop gaat nu door naar Sam ....maar Nora is net zo blank als Julia (iets donker haar) maar ik vermoed dat Sam toch donker gaat worden.
Alleen wanneer ga ik dat zien aan zijn ogen

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-18 14:40

Oké als het mooi staat bij Nora moet Julia het ook kunnen hebben. Is ook weer eens wat anders die kleur.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 14:49

Hoop onthoofde rendieren :+