Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kunga

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 00:43

Pfff wat mij net is gebeurd.. :=

Een jongen had mij een superlike gegeven en ik gaf hem een like terug. Toen aan de praat geraakt zelf nooit een wauw gevoel bij gehad, maar toch nummers uitgewisseld. Hij was enorm lief, dus toch een date gepland om te kijken hoe het in het echt zou zijn. Daarna nog de rest van de avond geappt, met af en toe kleine dingen die toch wel een beetje red flags waren. En toen zei hij toch iets.. :wow:

Zijn woorden waren: Even iets belangrijks: Ik hou van je.

Uhhh beetje te snel voor mij na ongeveer 3 dagen ofzo. Natuurlijk meteen aangegeven, ik was er erg van geschrokken. Daarna besloten het contact af te breken, wat niet makkelijk was. Hij reageerde weer heel lief en begripvol, maar ook weer net iets te lief eigenlijk. Uiteindelijk geblokkeerd.

Zo, ben nu wel eventjes helemaal klaar met tinder. :')

daffodil

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 00:46

Die valt in dezelfde categorie als de grapjas die aan mij vroeg of ik nog vruchtbaar was........hij had nog wel zin om een kind bij mij te verwekken :+ :+ :+

Kunga

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 00:49

_O- _O-

Ohja en de date heb ik uiteraard afgezegd :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 00:51

Wauw, dan zou ik ook zo hard mogelijk wegrennen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 01:16

Oh wauw :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 01:34

Oh wauw je kan ook te snel gaan :')

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 09:21

Oehh ik ben sowieso al allergisch voor te lief. Maar dit is wel heel extreem.

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 10:07

Kunga, wauw dat is inderdaad wel heel snel haha!

Al moet ik zeggen dat mijn stap 'scharrel' me de tweede keer stappen ook al de liefde verklaarde :') maar denk dat dat meer te maken had met de hoeveelheid alcohol O:)

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 10:09

Linda_Fleur schreef:
Kunga, wauw dat is inderdaad wel heel snel haha!

Al moet ik zeggen dat mijn stap 'scharrel' me de tweede keer stappen ook al de liefde verklaarde :') maar denk dat dat meer te maken had met de hoeveelheid alcohol O:)

Dronken mensen en kinderen spreken de waarheid toch? :P

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 11:29

Jammer jackytje dat je date heeft moeten afzeggen..

Nee daffodil.. gelukkig geen ongewenst bezoek gehad

Linoleum jammer van het zwembad, maar het gaat wel allemaal goed tussen jullie hè? *\o/*

Relaxed, moeilijk als je scharrel vooral over zichzelf praat, maar het is ook maar een scharrel, daar moet je niet teveel in investeren..

Bambi, next! Er lopen leukere rond!

Kunga ik hou ook van jou :+ sommige mannen _O-

Linda-fleur, lekker genieten van de aandacht van je stap-scharrel. Hoor je paardenman nog?

Hier weinig nieuws te melden :+ Nog steeds blij met mijn niet-date/vriendje, al had hij wel iets gezegd als grap maar mijn onderbewustzijn was er toch wel door gekwetst en bracht dan herinneringen van vorige relaties naar boven. Maar alles is al lang besproken en dan zegt hij zo'n lieve en ontroerende dingen <3

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 13:05

Ik heb ook weinig te melden, mijn eerste en enigste tinderdate was meteen een succes. Net in de vrieskou mee geweest naar concours dus hij is volledig ggk :D

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 13:06

Flessuh, dat is waar ja _/-\o_

Farjen, sinds 1e kerstdag niks meer van hem gehoord nee. Hij appte me na een week geen contact weer met dat hij in Wenen was bij familie en hij wenste me een fijne kerst. Ik deed heel kortaf en volgens mij is het daarna duidelijk geworden. Ik heb er best wel lang mee gezeten merk ik achteraf.

Zo stom hoe je zo gek op iemand kan worden zonder dat diegene het echt verdient en hoe moeilijk het dan ook is om los te laten. Stapscharrel is ontzettend lief, ik heb zin om hem te zien en krijg de nodige kriebels in mijn buik maar nog haalt dit gevoel het niet wat ik bij paardenman kreeg. Ondanks dat ik me bij paardenman nog vaak onzeker en niet op mijn gemak voelde en er een taalbarrière was (we communiceerden in Engels) en alles bij stapscharrel zo gemakkelijk gaat. Zou haast denken dat dit een soort rebound verhaal is, de mannen hebben namelijk ook wel wat overeenkomsten (zelfde lengte, zelfde bouw, beide Spaans als moedertaal en beide 2 kinderen van 2 verschillende vrouwen |o :') en normaal gesproken totaal niet het type waar ik zou vallen). Ach, de verwachtingen zijn van beide kanten duidelijk dus ik geniet gewoon van wat er nu (niet) is, volgend weekend gaan we een weekendje weg :=

Jester, dat klinkt goed!!

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 13:26

Leuk jester!

Linda-fleur, ik herken het wel. Bij de laatste date hiervoor ook zoveel moeite gedaan en ik was soms echt geobsedeerd en dat allemaal voor niets.. Bij mijn vriend nu heb ik dat totaal niet, lekker alletwee ons eigen ding doen en als we samen zijn lijken we een Siamese tweeling :+ soms denk ik dan dat ik niet helemaal dolverliefd ben omdat alles zo gemakkelijk gaat, maar als ik hem dan zie.. <3 Het is gewoon een relatie zonder stress en dat ken ik totaal niet :')
Dus misschien groeit er toch meer uit jullie gescharrel :)

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 13:32

Haha ik zou ook de kriebels krijgen als iemand al zo snel de liefde verklaart.

Bij de match die niet uit zichzelf gesprekken startte, is ie wel paar keer weer uit zichzelf begonnen, toen ik ook soms weer en nu laat ie al 2 dagen niets van zich horen. Ik wacht lekker af tot hij zich bedenkt om mij weer een berichtje te sturen. laatste gesprek wat we hadden was wel een leuk gesprek dus is niet dat hij daardoor zou zijn afgeknapt.

Ik heb nu a.s. dinsdag via Happn een date, ben heel benieuwd :D heb pas sinds vrijdag contact met hem, maar loopt goed. Vind het stiekem wel weer spannend. Hij woont hier in de buurt dus gaan even een wijntje doen. Dat is wel echt fijn van in de buurt wonen! Bij Tinder zijn ze vaak toch wat verderweg en dan is de drempel om af te spreken net wat hoger.
Laatst bijgewerkt door 1234 op 07-01-18 13:45, in het totaal 1 keer bewerkt

LotteSmokey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 13:45

Ik volg het topic! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 13:49

Haha welkom. Ik snap je reactie op die gast wel hoor.. slappe hap

Saartje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 22:13

Super leuk dit topic!

Ik zit ook weer op tinder. :)

Alleen ik hou het voorlopig even bij swipen en kletsen, gezien mijn kaakoperatie van vorige maand... ga dus nu even niet op date met mijn charmante tanden (flinke spleet, oftwel gat tussen voortanden haha)

Isabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 22:22

Nou, ik heb tinder net een dag en heb nu al een ontzettend interessant gesprek gehad *not*. Volgens mij kon ze alleen maar “ja” en “nee” zeggen, en verder niks... :=

Saartje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 23:10

Kunga schreef:
Pfff wat mij net is gebeurd.. :=

Een jongen had mij een superlike gegeven en ik gaf hem een like terug. Toen aan de praat geraakt zelf nooit een wauw gevoel bij gehad, maar toch nummers uitgewisseld. Hij was enorm lief, dus toch een date gepland om te kijken hoe het in het echt zou zijn. Daarna nog de rest van de avond geappt, met af en toe kleine dingen die toch wel een beetje red flags waren. En toen zei hij toch iets.. :wow:

Zijn woorden waren: Even iets belangrijks: Ik hou van je.

Uhhh beetje te snel voor mij na ongeveer 3 dagen ofzo. Natuurlijk meteen aangegeven, ik was er erg van geschrokken. Daarna besloten het contact af te breken, wat niet makkelijk was. Hij reageerde weer heel lief en begripvol, maar ook weer net iets te lief eigenlijk. Uiteindelijk geblokkeerd.

Zo, ben nu wel eventjes helemaal klaar met tinder. :')

Hahaha, dat is echt snel.. _O-

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 23:45

@Kunga, ik zou ook maken dat ik zo snel mogelijk weg kom :') jeetje dat is wel heel snel!

@Isabel, het is inderdaad nog verassend moeilijk om een interessant gesprek te hebben :=

Ik stond eigenlijk op het punt om tinder te verwijderen vandaag, op dat precieze moment dat ik eraan dacht kreeg ik een melding dat ik sinds ik 'lid' ben geworden al meer dan 10K likes heb gekregen?! :')

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 00:02

xTitanic schreef:
@Kunga, ik zou ook maken dat ik zo snel mogelijk weg kom :') jeetje dat is wel heel snel!

@Isabel, het is inderdaad nog verassend moeilijk om een interessant gesprek te hebben :=

Ik stond eigenlijk op het punt om tinder te verwijderen vandaag, op dat precieze moment dat ik eraan dacht kreeg ik een melding dat ik sinds ik 'lid' ben geworden al meer dan 10K likes heb gekregen?! :')

als ik die melding krijg mag het in de krant :+ Ook al zegt Tinder sinds ik geen Plus/Gold meer heb dat ik wel erg vaak een like heb staan :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 00:05

Bambi, ik vind dat je het allemaal wel heel intens beleeft. Een beetje een dikke huid kweken kan geen kwaad denk ik... niet banketstaaf bedoeld maar het lijkt me zo rot voor jezelf.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 00:16

Ik heb echt een hele leuke date gehad :o Utrechtjongen was er 17.15, eerst even door Leeuwarden gewandeld, want was zijn eerste keer hier. Toen tapas gaan eten, echt non-stop gepraat enzo. Hij is kwart voor 10 weer met de trein terug gegaan, is hij 12 uur thuis.
Afscheid was ook leuk O:) Aan zijn reactie te zien vind hij de afstand wel wat jammer, maar hij zei zelf waar een wil is, is een weg, dus nou mag ie ook niet zeuren nu ik eens enthousiast ben :')

Omg wanneer iemand na even praten al ik hou van je zegt.. logisch dat je gillend weg rent! Dat is wel heel snel.

Othilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 06:44

Ik volg ook weer.. lang hier niet geweest!
Sinds een week of 2 contact met 1 en dezelfde man via Tinder.. hebben al heel wat afgepraat..en lijken veel overeenkomsten te hebben! Is gezellig en steunen elkaar ( zitten in een soortgelijke situatie beide)!
Afspreken hoeft voor mij/hem nog niet..als t goed blijft voelen zal dat er in de toekomst wel van komen! Voor nu vooral gezellig en fijn om veel te kunnen delen!

Las ergens dat een date binnen no time zei: ik hou van je! _O-
Gauw laten gaan! Ben altijd bang dat dat soort mensen helemaal niet weten wat houden van is!!

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 07:09

Yvanka, wat leuk! Benieuwd hoe nu gaat met de afstand. Hopelijk wordt dat niet een te grote belemmering.

Pol1, leuk contact dus. Mag ik vragen waarom geen behoefte om te ontmoeten? Of ben je op Tinder voor meer sociale contacten?