Hier even rond 7 uur wakker geworden van de bui die bij Poetser hing, maar hier ging het onweer totaal los. Er is zeker weten 1 x een blikseminslag geweest, en waarschijnlijk zelfs twee keer. De eerste keer leek het bijna op vuurwerk in de lucht.
Het is hier tot pakweg een uur of negen bezig geweest, regen, hagel en onweer. Maar nu is het al weer een poosje lekker rustig.
Marieke1495
Geplaatst: 19-06-19 10:51
Anna79 schreef:
Chips, net de was buiten gehangen, dacht dat het hier pas later zou komen (Drachten) geeft nu aan zware regenval voor half 1
Ja het zit er hier ook aan te komen. Nog een uurtje als ik buienradar mag geloven.
Mooie luchten! Hier (Nijmegen) zou het pas rond 11.30 gaan regenen dus ik cavia’s buiten en heg snoeien. Zag een mooie wolk ontstaan en dacht die trekt wel noordelijk nou niet dus. Snel beesten binnen en nu een half gesnoeide heg.
T is wel extreem vochtig zelfs niks doen wordt je al klam van
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 19-06-19 11:05
Sluis is hier open. Hoost enorm
Marjan oeps. Net op tijd dus,
Gisteravond was het hier zo vochtig, zelfs met stilzitten droop het zweet aan alle kanten naar beneden.
Inmiddels hond nummer twee ook overstuur.
Kunga
Geplaatst: 19-06-19 11:09
Paar minuten terug in Zwolle, je hoort het al rommelen maar nog geen flitsen
Inmiddels weer droog en windarm wel nog gerommel in de verte
Kaulitz
Geplaatst: 19-06-19 11:23
Dit kwam net over Huissen heen! Onweer hagel en harde wind.. hopen dat het rond half 8 droog is want ik moet met de brommer naar Duiven via de pont en de dijk