Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Winged

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 14:04

Aparte date Rawr!

Ik ga even broeden... := Vanavond maar ofzo :+

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 14:11

Zeker raar, maar inderdaad omdat ik toch al twijfels had vanwege het christelijk zijn is het maar beter dat er nu een punt achter staat.

Sure_lee schreef:
zie ik nu een meeting aankomen waarbij rawr voor ons gaat koken? <<)

Jij ziet meer dan ik. := Koken is geen hobby van me maar mede dankzij de hotelscholen die ik doorlopen heb kan ik me wel redden in een keuken, zeker voor een man. Ik heb zelf ook liever dat een ander voor me kookt, dan doe ik de afwas wel. :Y)

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 14:15

Dan toch maar met z'n allen uit eten.... :7
Is daar animo voor trouwens om te meeten met de mensen uit dit topic? Lijkt mij wel leuk namelijk.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 14:23

ik weet een heel leuk feessie , 18 feb!
succes gegarandeerd!

slapen kan bij mij in compas!

ohja en voor kookkunsten wil ik ook mijn keuken wel beschikbaar stellen :)

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 14:32

Jammer Rawr..als was je eerste idee erbij toch wel goed.

Man die voor me kookt.. I like! <3 Dat is wel een van de dingen die hij moet kunnen, hahaha.

Meeten is leuk! Maarre..Jullie zitten volgens mij grotendeels aan de andere kant van het land toch?

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 14:34

Rawr schreef:
Mijn thuis-date gisteren met christenmeisje was een flop en dat lag hem niet aan m'n kookkunsten. Zo spraakzaam als ze eerder was zo stil was ze nu en ik kreeg er geen hoogte van wat en of er iets aan de hand was. :? Al vrij snel na het eten zei ze dat ze wegging en ik heb aangeboden om haar naar huis in Wolvega of in ieder geval naar het treinstation te brengen maar dat wilde ze niet omdat er buiten iemand in de auto op haar wachtte. Later appte ze dat het haar vader was en dat ze gewoon niet lekker in haar vel zat en hem gevraagd had haar te halen.

Was het nog zo'n jong meisje dan dat ze haar vader had gebeld? :?

tofferuiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 14:36

Alja schreef:
ik weet een heel leuk feessie , 18 feb!
succes gegarandeerd!

slapen kan bij mij in compas!

ohja en voor kookkunsten wil ik ook mijn keuken wel beschikbaar stellen :)

welk feestje?

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 14:42

Goof schreef:
Was het nog zo'n jong meisje dan dat ze haar vader had gebeld? :?

Op de website waar we matchten staat dat ze 27 jaar oud is en daar heb ik niet aan getwijfeld. Ze woont overigens weer bij haar ouders na een stukgelopen relatie dus misschien dat daarom haar vader kwam.

Sure_lee schreef:
Dan toch maar met z'n allen uit eten.... :7
Is daar animo voor trouwens om te meeten met de mensen uit dit topic? Lijkt mij wel leuk namelijk.

Uit eten gaan is wél een soort van hobby van me dus ik kom wel als het niet aan de andere kant van het land is. :Y)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 14:42

Volgens mij zit de helft in het noorden (stelletje oude vrijgezellen hier :+ ) en de rest zwerft door heel Nederland heen :+

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 14:43

Ah jeetje ik moet even 9 pagina's gaan bijlezen, wat gaan jullie snel!

Ik werd gisterenochtend en vanmorgen weer wakker naast mijn Tinder date. Dit is afspraakje 5 nu denk ik..
Hij zei vanmorgen dat we de volgende keer is iets buiten de deur moeten gaan doen. We zitten tot nu steeds bij hem thuis.
Gisteren heeft hij ook mijn beste vriend ontmoet •

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 14:45

Dat gaat daar vlotjes zo te horen Guess! Geniet er maar van.

hoe vreemd Rawr, maar goed op naar de voglende!

Dit doet me dan wel weer denken aan waarom geen auto een afknapprr kan zijn :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 14:47

Haha jullie beginnen binnenshuis en gaan dalijk buiten de deur op date? Dat kan ook werken natuurlijk! En is ie goedgekeurd? :+

Koken... heel blij dat mn vriend dat kan! En hij is ook van de knoflook, dus dat was wel een fijne ontdekking toen die voor date 3 ging koken. Ik mik namelijk gerust een halve bol knoflook door mn pastasaus heen. Toch handig als een ander dat dan ook blijkt te doen :')

Als ie dan iets uber simpels had gemaakt, was die date wel beetje een afknapper geweest vrees ik. Een vent moet ook gewoon kunnen koken...

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 14:52

oh ja, qua kookkunsten, sinds mijn ex gaan al mijn alarmbellen af als ene man zegt te willen koken voor mij. Kreeg met Valentijn een speciale menu. Imo zag die er "gegeten" uit en de vis en scampi's waren net rubber. Ik kreeg het echt niet binnen waardoor we kletterende ruzie kregen 8)7
En huidige vriend heeft een keer pannekoeken gebakken die sneller ontvouwden/ontrolde dan dat ik ze kon plooien/oprollen. De honden waren er blij mee :+

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 14:53

idinn schreef:
Als ie dan iets uber simpels had gemaakt, was die date wel beetje een afknapper geweest vrees ik. Een vent moet ook gewoon kunnen koken...

simpel mag ook hoor. Als het maar lekker is :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 15:08

Niet kunnen koken of zeuren over wat ik kook is voor mij dan weer een giga afknapper. Ik ben dol op koken en ben erg bewust met mijn voeding bezig, dus het zou voor mij echt niks zijn om met iemand te daten die alleen weet hoe hij een pizza in de oven moet gooien.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 15:10

Ik kan heeel goed koken :D

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 15:10

Winged schreef:
Volgens mij zit de helft in het noorden (stelletje oude vrijgezellen hier :+ ) en de rest zwerft door heel Nederland heen :+

Noorden present *\o/*

Ik snap eerlijk gezegd niet dat je teruggaat naar die jongen Resistance... Het ene moment post je hier dat hij te veel schoenen en tandpasta heeft en dat je broer vermoedt dat hij een gigolo is en het andere moment was het toch niet zijn fout en ga je weer met hem daten? Sorry dat ik het zeg, maar het gaat echt niets worden...

Wat bijzonder Rawr. Je zou toch niet verwachten dat een 27-jarige nog door haar vader opgehaald wordt :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 15:11

Uhm ik heb zaterdagochtend maar vast de oven op de goede stand gezet voor mijn vriend en dat op een briefje geschreven met daarbij nog wat hij dan nog moest doen etc. Anders is een pizza in een (vreemde) oven doen al lastig. _O-
Oh en mijn oven heeft letterlijk 3 knopjes. (onder-boven warmte, timer, temperatuur)
Gelukkig vind ik koken erg leuk, heb meer een hekel aan afwassen. :o

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 15:11

Mijn ex kon ook niet koken. Heeft hij in die 13 jaar dat we samen waren ook niet gedaan.
Ik zou het dus ook echt wel heel tof vinden om nu een man te treffen die dat wel kan <3

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 15:12

MarlindeRooz schreef:
Uhm ik heb zaterdagochtend maar vast de oven op de goede stand gezet voor mijn vriend en dat op een briefje geschreven met daarbij nog wat hij dan nog moest doen etc. Anders is een pizza in een (vreemde) oven doen al lastig. _O-
Oh en mijn oven heeft letterlijk 3 knopjes. (onder-boven warmte, timer, temperatuur)

_O- _O- _O-
Wij kunnen beide wel redelijk koken, geloof ik! Alleen als hij kookt, lijkt het net alsof er een bom is ontploft in de keuken :')

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 15:13

Ik heb geluk geloof ik; mijn vriend kookt iedere avond voor me :o

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 15:13

Mijn date van morgen is kok! Ik vind het echt ontzettend aantrekkelijk als een man goed kan koken en dit ook graag voor je doet.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 15:16

MarlindeRooz schreef:

Haha wauw Marlinde :')
Ik dacht dat mijn broertje van 17 erg was dat diendat niet kon..

Wij zitten qua niveau wel gelijk met koken denk ik :P

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 15:17

Sure_lee schreef:
Mijn ex kon ook niet koken. Heeft hij in die 13 jaar dat we samen waren ook niet gedaan.
Ik zou het dus ook echt wel heel tof vinden om nu een man te treffen die dat wel kan <3

Hier hetzelfde, haha.

Ik heb ook zo'n checklist lijstje in mn hoofd.

Kan hij koken? Check. Geschikt :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 15:19

Maar ik moet wel zeggen dat hij altijd als ik het vraag (wekelijks) mijn rug masseert omdat mijn rug vet vaak vast zit, hij is super lief en zorgzaam verder. Maar koken.... nee! _O-