Ik ga even broeden...

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Sure_lee schreef:zie ik nu een meeting aankomen waarbij rawr voor ons gaat koken?
Rawr schreef:Mijn thuis-date gisteren met christenmeisje was een flop en dat lag hem niet aan m'n kookkunsten. Zo spraakzaam als ze eerder was zo stil was ze nu en ik kreeg er geen hoogte van wat en of er iets aan de hand was.Al vrij snel na het eten zei ze dat ze wegging en ik heb aangeboden om haar naar huis in Wolvega of in ieder geval naar het treinstation te brengen maar dat wilde ze niet omdat er buiten iemand in de auto op haar wachtte. Later appte ze dat het haar vader was en dat ze gewoon niet lekker in haar vel zat en hem gevraagd had haar te halen.
Goof schreef:Was het nog zo'n jong meisje dan dat ze haar vader had gebeld?
Sure_lee schreef:Dan toch maar met z'n allen uit eten....![]()
Is daar animo voor trouwens om te meeten met de mensen uit dit topic? Lijkt mij wel leuk namelijk.
Winged schreef:Volgens mij zit de helft in het noorden (stelletje oude vrijgezellen hier) en de rest zwerft door heel Nederland heen
MarlindeRooz schreef:Uhm ik heb zaterdagochtend maar vast de oven op de goede stand gezet voor mijn vriend en dat op een briefje geschreven met daarbij nog wat hij dan nog moest doen etc. Anders is een pizza in een (vreemde) oven doen al lastig.![]()
Oh en mijn oven heeft letterlijk 3 knopjes. (onder-boven warmte, timer, temperatuur)
Gelukkig vind ik koken erg leuk, heb meer een hekel aan afwassen.
MarlindeRooz schreef:Uhm ik heb zaterdagochtend maar vast de oven op de goede stand gezet voor mijn vriend en dat op een briefje geschreven met daarbij nog wat hij dan nog moest doen etc. Anders is een pizza in een (vreemde) oven doen al lastig.![]()
Oh en mijn oven heeft letterlijk 3 knopjes. (onder-boven warmte, timer, temperatuur)
Gelukkig vind ik koken erg leuk, heb meer een hekel aan afwassen.