Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 20:06

Janine1990 schreef:
Maakt toch niet uit dat het langer duurt? Of ligt het boek in de weg?

Ik heb ook nog een hele zooi studieboeken, moet ik weer op mp zetten. Maar daar heb ik al even geen zin meer in. Gezien mijn werkloosheid misschien toch maar weer doen :)

Boek ligt gewoon op de plank en is heel makkelijk tevree te houden. Hoeft geen water, brood of andere aandacht :').
Nadeel is wel dat medische boeken relatief "snel verouderen".

Edit:
Mail terug en nou is ze boos :'). Want volgens haar ben ik ermee akkoord gegaan. Maar ze wil mij tegemoet komen door vanavond nog de rest over te maken als ik beloof dat het morgen op de post gaat. Ik ga het pakket alvast gereed maken. Mocht het geld er toch ineens opstaan moet ik ook zo eerlijk zijn om te regelen dat het morgen op de post is. Klusje voor mams, aangezien ik van 8 tot 5 stage loop.

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 20:30

miss_lizje schreef:
Heb nu pas kunnen controleren of het geld erop staat. De 18 euro staat er inderdaad op.
Heb de koper een mail gestuurd dat ik het bedrag compleet wil ontvangen omdat er niks is afgesproken betreft 50/50 tijdens het verzenden. Als ze hier niet mee akkoord gaat zal ik haar geld terugstorten.

Mijn moeder zegt "tja neem het risico, want hoe lang duurt het voordat je weer een geïnteresseerde heb.". Maar het boek is zeker nog meer dan 12 euro waard. Gezien bij de 36 euro dus ook de verzendkosten zitten "verdien" ik niet eens 30 euro aan het boek. Nieuw kost het zo'n 60-70 euro en 2de hand zijn ze vanaf 45 euro te vinden op bol.com
De kans dat ik het boek voor 18 euro weg doe en niks meer van de andere centen zie vind ik te groot. Dan maak ik er wel iemand anders mee blij.

Edit: de pb die mij gestuurd was en weer verwijderd is maakt mij wel nieuwsgierig :o

Ja sorry. Dat was ik. Had verkeerde gebruiker geklikt. Krijg je met al die pb verzoeken

Narcissa

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 20:43

Ik hoop dat het er morgen effectief opstaat dan! Studieboeken verkopen niet zo gemakkelijk heb ik gemerkt.

Ik heb nog een geïnteresseerde voor het bitloos hoofdstel, net een bod geaccepteerd. Hopelijk gaat hij/zij akkoord met de verzendkosten, dan ben ik uitverkocht...

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 20:55

Hier weer een positieve en vlotte ervaring! Zocht een autobench en 9 km hier vandaan stond er 1. Een bod gedaan want er waren al meerdere biedingen. En ik mocht hem komen halen. Hele leuke vrouw en ze was blij dat ik wel op kwam dagen. Maar liefst 3 mensen hadden haar al laten zitten zonder iets te laten weten....

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 20:58

Ik had gereageerd op iets, na een tweede mail of ik het er nog was en ik het kon afhalen kreeg ik eindelijk bericht terug dat dit vanavond kon. Ik gemaild hoelaat en waar? En eventueel anders morgen?

Nog steeds geen reactie terug.. Ik ruik niet waar iemand woont hoor.

Ook gereageerd op 2 zakken voer voor de katten, zouden het vandaag ophalen, staan we daar.. Ja mijn vriendin heeft het verkocht.. Jezus. Dat kan je toch ook wel even vertellen voor me voor niks op en neer rijden?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 23:38

miss_lizje schreef:
Boek ligt gewoon op de plank en is heel makkelijk tevree te houden. Hoeft geen water, brood of andere aandacht :').
Nadeel is wel dat medische boeken relatief "snel verouderen".

Edit:
Mail terug en nou is ze boos :'). Want volgens haar ben ik ermee akkoord gegaan. Maar ze wil mij tegemoet komen door vanavond nog de rest over te maken als ik beloof dat het morgen op de post gaat. Ik ga het pakket alvast gereed maken. Mocht het geld er toch ineens opstaan moet ik ook zo eerlijk zijn om te regelen dat het morgen op de post is. Klusje voor mams, aangezien ik van 8 tot 5 stage loop.

Dan is ze niet echt ervaren met internet aankopen... Tjonge wat een muts... Nou mooi dat je toch de rest nog krijgt!

Beloven, vind ik wel een beetje tegenvallen dat je dat niet kan ruiken hoor... :')

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 00:20

Boek doormidden scheuren en 1 helft opsturen :+

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 08:48

miss_lizje schreef:
Edit:
Mail terug en nou is ze boos :'). Want volgens haar ben ik ermee akkoord gegaan. Maar ze wil mij tegemoet komen door vanavond nog de rest over te maken

Ja ze heeft ook lekker veel ander keus.. :=

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 10:34

Wat gek. Zou niet eens in mijn hoofd opkomen om eerst de helft over te maken.
Ben benieuwd of je inmiddels de andere helft ook ontvangen hebt!

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 11:28

Sammie schreef:
miss_lizje schreef:
Edit:
Mail terug en nou is ze boos :'). Want volgens haar ben ik ermee akkoord gegaan. Maar ze wil mij tegemoet komen door vanavond nog de rest over te maken

Ja ze heeft ook lekker veel ander keus.. :=

Als ze het niet had gewild had ze haar geld terug gehad en kom ze het bij een ander proberen. Ze vond zichzelf heel schappelijk dat ze uberhaupt 50% vooruit had betaald.

Maarja. Resterende geld staat nu ook op mijn rekening, heb mijn moeder de opdracht gegeven om het pakket af te geven. Zelf ben ik pas na 5en thuis. Dus als zij zich aan de afspraak houd, moet ik ook mijn belofte nakomen door hrt vandaag te verzenden.

Case closed. Hoop ik...

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 12:06

Zolang je moeder het niet vergeet....

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 16:29

miss_lizje schreef:
Als ze het niet had gewild had ze haar geld terug gehad en kom ze het bij een ander proberen. Ze vond zichzelf heel schappelijk dat ze uberhaupt 50% vooruit had betaald.

Maarja. Resterende geld staat nu ook op mijn rekening, heb mijn moeder de opdracht gegeven om het pakket af te geven. Zelf ben ik pas na 5en thuis. Dus als zij zich aan de afspraak houd, moet ik ook mijn belofte nakomen door hrt vandaag te verzenden.

Case closed. Hoop ik...

Hopelijk wel, maar ze heeft alles toch over gezet, das toch al iets :)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 18:55

Dott, ben erg benieuwd of de persoon in kwestie nog vanavond komt!! _/-\o_

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 19:29

Nog niet. Heb hier iig vier goedgevoedde kerels zitten als ie wel komt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 20:38

Mevrouw van wie ik moet ruiken waar ze woont heeft terug gereageerd.

Op dezelfde mail als die ik als eerste stuurde, of ik nog interesse had.

Jazeker ik had gisteren meteen teruggemaild hoelaat gisteravond en wat het adres is, en anders vandaag in de avond.

Reactie terug (met printscreen!!) dat ze had gestuurd dat ik dus gisteravond kon komen, ja heel leuk, maar ik had dan nog geen adres. Mijn neus is niet zo goed, heb daarna gemeld dat ik geen interesse meer heb.

Edit: Mevrouw is boos, mag hem niet meer ook en moet hem maar lekker voor 40 in de winkel kopen. Ok dan.

Edit: Mevrouw is heel boos, ik wordt voor van alles en nog wat uitgemaakt. Mooi dit. :')

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 21:15

Kennelijk is dat nieuwe mode, mensen verrot schelden

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 21:17

Beloven, stuur terug dat ze een kanketnederlsnfet is.

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 21:31

lieveli schreef:

Wauw, het is écht je nieuwe favoriete scheldwoord :D
Ben stiekem ook benieuwd of er nog bezoek komt Dott :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 21:31

Dieptriest eigenlijk zeg...

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 21:35

luxje schreef:
lieveli schreef:

Wauw, het is écht je nieuwe favoriete scheldwoord :D
Ben stiekem ook benieuwd of er nog bezoek komt Dott :+

:')

Nog niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 21:40

Moest ook per se het laatste woord hebben.

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 22:00

ik zou gewoon nog wat terugsturen :+ mevrouw boos en wil het laatste woord, neehhh die zou ze niet krijgen van mij hoor! _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 22:29

Ik blijf ook bezig hoor. Vind het eerder grappig dan dat ik me aangesproken voel :').

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 22:30

Ooooh pleaaaaase Bokt, mogen we hiervan printscreens tonen??
IK WIL HET WETEN!! :')

Dott, ben erg benieuwd...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 22:31

Zij stuurt genoeg printscreens mee hoor :')