Een collega van me is naar Burning Man. Aan de ene kant wil ik ontzettend graag gaan, aan de andere kant ben ik er doodsbang voor Dagenlang overleven in een woestijn zonder water lijkt me verschrikkelijk en geweldig tegelijkertijd
Thanks! Digitaal momenteel alleen paarden (al heb ik een achtergrondproject staan nu). Sinds vorige maand heb ik pastel en daar heb ik katten en een hond mee getekend
Wauw dank jullie wel zeg! Die post was niet mijn eerste keuze om te plaatsen maar men is er toch positief over. Hartstikke leuk!
He, dat zijn leuke manieren zeg, MariaMaaike! Dacht eerst van, is dat niet heel onsmakelijk, geld in een snoeppot maar met een rol erom heen kan het prima
Leuke vragen, Sillebil! Lees net dat je in de derde klas zit, ik dacht aan de eerste vragen te lezen dat je rond de 20 was
Wauw, ik blijf die thermo toch echt super vinden
Dat is nog eens een hele andere kijk op Nikki, Yasmine. Leuk!
Anoniem
Geplaatst: 08-09-15 17:17
Haha, Nayomie! Nee hoor, ik moet nog wel even voordat ik twintig ben Ik ben net vijftien!
Maaruh.. Bedankt. Denk ik. Is het een compliment om vijf jaar ouder geschat te worden? Nou, ik vind van wel!
Vandaag mn eerste pers event gehad! Na het berichtje hier toch heen gegaan waarschijnlijk mag ik een weekend naar Luxemburg hihi was toch wel erg leuk! En heerlijk gegeten!
Gaaf miszeva. Heb je er verder ook wat aan gehad qua netwerken?
Sabini
Geplaatst: 09-09-15 00:19
Hoi hoi! Stom dat ik hier elke keer vergeet te posten. Jullie blogs volg en lees ik wel Maar moet eens weer wat vaker in dit topic kijken!
*schrijft op to do list*
Vandaag heb ik o.a. een persoonlijke blogpost geschreven. Over mijn schouder blessure. Personal | Schouder update.
billionache
Geplaatst: 09-09-15 01:14
Mag ik me ook weer melden?
Ik heb afgelopen tijd tussendoor trouw meegelezen. Helaas weinig tijd gehad om te schrijven; 1,5 maand geleden is mijn schoonvader helaas erg onverwacht overleden, en niet lang daarna had ik examens. Het was (en is) dus allemaal heel erg hectisch en verdrietig...
Het was alweer een hele tijd geleden dat ik nog wat heb gepost. Ik startte telkens wel omdat ik bovenstaande graag even kwijt wou, maar ik raakte OF niet verder dan twee zinnen OF ik vond het behoorlijk depressief en negatief, en daar zit niemand op te wachten.
Bij deze weer een (korte) post. Absoluut geen hoogvlieger, maar ik ben toch min of meer opgelucht dat ik mijn algehele gevoel van afgelopen paar maanden even de wijde wereld heb ingegooid Train Of Life .