Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ais schreef:HTM schreef:Dit topic is bedoelt om ervaringen te delen, en niet iemand aan de schandpaal te hangen, of je probleem te melden in de hoop dat die persoon het leest en het dan oplost.
Voor zulke dingen moet je gewoon contact opnemen met een mod.
Of je verlies nemen, en voor een paar euro bilkoorden halen.
Want die kosten nieuw nog niet veel.
Sorry voor het off topic, maar waar kun je bilkoorden los kopen? Ik blijk de gave te hebben, die dingen kwijt te raken.
Kentaro schreef:![]()
(je had ook kunnen mailen, oke ik wil je best tegemoet komen, voor 50,00 hebben we een deal!)
bugpluisje schreef:Ik heb ook weer iets bijzonders, valt onde de categorie schattige mensen op marktplaats. Uitgebreid contact gehad met iemand voor mijn pony. Meerdere filmpjes en foto's gestuurd nadat ze waren komen kijken (wonen ruim 200 km bij ons vandaan). Uiteindelijk besluiten ze van de koop af te zien, helemaal prima en heb liever dat ze er 100% voor gaan dan met twijfel. Ze voelden zich er erg schuldig over dat ze hem niet namen.
Krijg ik gisteren van de banket bakker een slagroomtaart thuis! Met veel liefs van hen.
Ik heb al veel meegemaakt.....maar dit nog nooit.....
kiki1976 schreef:Hier met diverse personen akkoord gegaan met hun bod waarop hun je gegevens vragen.
Helaas nog steeds geen betaling mogen ontvangen, zowel hier op bokt als op mp.