Siggislief schreef:Polarize schreef:Het stomme is dat we nog speciaal hadden gezegd "goh, laten we het gesprek op school doen ipv via video call, want dan komen we het huis ook even uit!"
Ik had om half 11 op school moeten zijn, en deze storing loopt zoals verwacht tot 11 uurik wacht wel even af of ze vervangende bussen gaan inzetten, dan ben ik maar iets later, maar anders is het toch maar even joinen via videocall
Meld het wel voor de zekerheid in een appje.. dat je wat/iets later bent..
Mijn ergernis is dat ik een kat heb die graag op mijn bureaustoel zit/ligt, en hij wilt er NU op dus hij gaat extreem hard janken..
En zul je zien ik sta op en hij rent er naar toe..
Yess de anderen moeten vanuit Leeuwarden zelf komen, dus die waren nog lang niet onderweg gelukkig, waardoor we de planning konden omgooien. Het is "maar" klasgenoten en niet met docenten. Die meeting is morgen
Ik moest alleen alsnog naar het station toe, want mijn docent had mij en 2 vrienden zaterdag naar huis gebracht na de open dag omdat hij niet wou dat wij in de kou op de trein moesten wachten, dus mijn fiets stond daar nog
ik wacht wel even af of ze vervangende bussen gaan inzetten, dan ben ik maar iets later, maar anders is het toch maar even joinen via videocall