Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
denisesilver schreef:"Ja, wij halen vrijdag wel stro met zijn tweeën." Puntje bij paaltje moet mijn zus haar spiraaltje laten zetten, en denkt mijn zwager dat dat ongeveer net zo zwaar is als een kind baren, dus dat hij haar handje vast moet houden. Uiteindelijk toch kunnen overtuigen om wel gewoon naar de boer te rijden, maar manmanman. Volgende keer rij ik gewoon zelf weer. Boer zat ook nog eens in een strak tijdschema ivm regen en een feestje waar hij naartoe moet.
fleurtjeuh schreef:Vandaag voor t eerst weer wat uurtjes naar mn werk na mijn ziekmelding enkele weken geleden.
Zou met mn leidinggevende bespreken wat ik de komende tijd zou gaan oppakken in het kader van opbouw.
Is hij er helemaal niet...![]()
Had hem dinsdag nog aan de telefoon, had hij best even kunnen zeggen, want dan was ik vandaag niet gegaan.
Dit heeft niet geholpen voor mijn herstel op deze manier..
luuntje schreef:Saskiaojan was je nog op tijd op je werk?
wyoming schreef:Echt een veel te grote spin op de trampoline. Ik ben heel wat dapperder geworden maar deze was mij echt te groot en vooral te dik. (En helaas voor mijn kinderen ook)
Uiteindelijk maar naar de buren gelopen. We hebben hem iig van de trampoline af gekregen maar nu zit hij onder de zandzak.Spoiler:
[ Afbeelding ]
MarlindeRooz schreef:Haha nee joh ik ga niks doen met die broek. Die is toch voor wanneer m’n uiterlijk mij niet boeit. Daarbij is Marlinde + verf de perfecte formule voor een ramp.
MarlindeRooz schreef:Ik had op threads (soort Twitter) een ergernis geplaatst. Het is tegenwoordig hip om witte sportsokken te dragen. Maar die krijg je slecht schoon.
Nu heb ik privé berichten in m’n inbox op Instagram over welke sokken ik dan draag. Waarom zijn mannen zo goor.