Sannietjuh heel veel sterkte
Zo ik was zo ontzettend boos net bij de AH.
Ik ga al haast nooit naar die supermarkt, omdat ik vind dat ze niet klantvriendelijk zijn daar.
Maar ik ging daar vandaag toch heen omdat ik zo’n kadokaart krijg van de postcodeloterij en die is alleen te gebruiken bij de AH. Kun je voor 12,50 euro geselecteerde vegetarische producten kopen
Dus ik lang houdbare producten gekocht en ook 3 zakjes noten, dacht mooi kan ik dat ook op tafel zetten voor de vriendinnen die voor mijn verjaardag komen.
Kom ik bij de kassa nadat ik verder nog andere boodschappen had gepakt.
Ik geef die kaart van de postcodeloterij aan de caissière en scan mijn bonuskaart. Ik zag al niet dat ze die postcodeloterij kaart afscande met de producten, dus ik vroeg waarom ze dat niet deed? Zegt ze die kaart heb ik niet gehad.
Zo ik ben toch niet gek ik kom daar speciaal voor hier boodschappen doen?!
Ze bleef volhouden dat ik hem niet had gegeven en ja ik wist heel zeker van wel.
Dus ik zei dan wil ik deze producten die ik anders niet zou hebben gekocht terug geven. Maar het feit dat ik glashard voor leugenaar word uitgemaakt dat maakte mij pas echt boos. Ze zei ja ik ontvang elke dag zoveel kaarten ik kan het mij niet herinneren, nou sorry maar je doet gewoon je werk niet goed als je er zo instaat. Vervolgens zegt een klant stuur haar anders naar de service balie. Zegt die caissière ja dat heb ik gezegd maar dat wil ze niet. Ik daarop nog bozer degene die hier zit te liegen dat ben jij, want 1 je doet je werk niet goed en 2 je hebt niet gezegd dat ik naar de service balie moet gaan, dat zeg je omdat die klant dat zegt.
Krijg ik nog een “ what ever” naar mijn hoofd.
Ik boos naar de service balie en uitgelegd wat er net gebeurd is en dat ik echt heel erg boos ben omdat ik gewoon netjes boodschappen kom doen en nu zo behandeld word.
Is er gelukkig besloten om die artikelen tot 12,50 terug te scannen alsof ik het kom ruilen. Heb het daarmee alsnog wel gehad + excuses.
Eenmaal buiten was ik onderweg naar huis in tranen om wat er was gebeurd. Zo goedkoop zijn de boodschappen niet, heb door omstandigheden nu minder geld de komende weken. Het gaat mentaal ook niet goed met mij en dan dit er bovenop was even teveel.