Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 17:00

Sanniejtjuh schreef:
Dat mensen zonder dieren niet beseffen hoe het voelt je huisdier te verliezen.

Ik heb vanmorgen mijn kat laten gaan en ben echt gebroken.

Heel veel sterkte! :knuffel:

En wbt de discussie of dieren in huis "vies" zijn; ik vind vrijwel alle mensen véél viezer.
Ik breng ook zand mee naar binnen en verlies ook wel eens haren.

En haren van mijn honden noem ik wel eens fur-glitter. :)) :D

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 17:02

Ineke2
zouden ze het niet terug kunnen kijken op beveiligingsbeelden of je het overhandigde?
Ja omslachtig maar toch. Kunnen ze die muts ook aanspreken. Als ze zien dat jij gelijk hebt

Sanniejtjuh sterkte :knuffel:
Voor mij zijn mijn dieren vaak belangrijker dan een heleboel mensen

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 17:06

DuoPenotti schreef:
Ineke2
zouden ze het niet terug kunnen kijken op beveiligingsbeelden of je het overhandigde?
Ja omslachtig maar toch. Kunnen ze die muts ook aanspreken. Als ze zien dat jij gelijk hebt

Kunnen ze alsnog doen, dan zien ze dat ik gelijk heb. Hadden ze mogen doen terwijl ik daar nog stond, maar dat deden ze niet.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 17:11

Had je dat gevraagd ja?

Echt stom.
Zou echt de klant voordeel van de twijfel geven.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 17:14

Bij de servicebalie heb ik het wel genoemd dat ze toch camerabeelden zouden moeten hebben ervan. Maar ik denk dat het teveel moeite was.

Het is niet zomaar dat er haast nooit kom.
Ik kon ook 2 lege flessen niet inleveren, de automaat pakte die niet en bij de balie zeggen ze dan “ Ja ga maar naar de plus supermarkt “ }:0

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 17:23

Ineke2 schreef:
Sannietjuh heel veel sterkte :(:)

Zo ik was zo ontzettend boos net bij de AH.
Ik ga al haast nooit naar die supermarkt, omdat ik vind dat ze niet klantvriendelijk zijn daar.
Maar ik ging daar vandaag toch heen omdat ik zo’n kadokaart krijg van de postcodeloterij en die is alleen te gebruiken bij de AH. Kun je voor 12,50 euro geselecteerde vegetarische producten kopen
Dus ik lang houdbare producten gekocht en ook 3 zakjes noten, dacht mooi kan ik dat ook op tafel zetten voor de vriendinnen die voor mijn verjaardag komen.

Kom ik bij de kassa nadat ik verder nog andere boodschappen had gepakt.

Ik geef die kaart van de postcodeloterij aan de caissière en scan mijn bonuskaart. Ik zag al niet dat ze die postcodeloterij kaart afscande met de producten, dus ik vroeg waarom ze dat niet deed? Zegt ze die kaart heb ik niet gehad.
Zo ik ben toch niet gek ik kom daar speciaal voor hier boodschappen doen?!
Ze bleef volhouden dat ik hem niet had gegeven en ja ik wist heel zeker van wel.

Dus ik zei dan wil ik deze producten die ik anders niet zou hebben gekocht terug geven. Maar het feit dat ik glashard voor leugenaar word uitgemaakt dat maakte mij pas echt boos. Ze zei ja ik ontvang elke dag zoveel kaarten ik kan het mij niet herinneren, nou sorry maar je doet gewoon je werk niet goed als je er zo instaat. Vervolgens zegt een klant stuur haar anders naar de service balie. Zegt die caissière ja dat heb ik gezegd maar dat wil ze niet. Ik daarop nog bozer degene die hier zit te liegen dat ben jij, want 1 je doet je werk niet goed en 2 je hebt niet gezegd dat ik naar de service balie moet gaan, dat zeg je omdat die klant dat zegt.
Krijg ik nog een “ what ever” naar mijn hoofd.
Ik boos naar de service balie en uitgelegd wat er net gebeurd is en dat ik echt heel erg boos ben omdat ik gewoon netjes boodschappen kom doen en nu zo behandeld word.

Is er gelukkig besloten om die artikelen tot 12,50 terug te scannen alsof ik het kom ruilen. Heb het daarmee alsnog wel gehad + excuses.

Eenmaal buiten was ik onderweg naar huis in tranen om wat er was gebeurd. Zo goedkoop zijn de boodschappen niet, heb door omstandigheden nu minder geld de komende weken. Het gaat mentaal ook niet goed met mij en dan dit er bovenop was even teveel.

Het gaat al mis met dat ze blijkbaar die cadeaukaarten weggooien bij de kassa zelf? Toen ik bij de AH werkte waren ze echt enorm streng op dat wij de cadeaukaarten, ook als ze leeg waren, terug moesten geven aan de klant om zelf weg te doen, ook om dit soort situaties te voorkomen.

Maar je hebt inderdaad steeds vaker dat het de medewerkers gewoon niks uit maakt en dat ze ook echt niks geven om de klant

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 17:53

Vanmiddag heerlijk de woonkamer gestofzogen, alleen wel met de stofzuiger van mijzelf.
Van boven naar beneden gesleept, alleen omhoog was geen goed idee geweest.
Heb sinds 15.20u last van actieve tintelingen in de duim/vingers en iets pols.
Word er niet goed van..

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 18:05

Hier ook een beetje aan het poetsen geweest. Stofzuigen had ik geen puf meer voor dus even swiffer gedaan. Morgen stofzuigen maar weer.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 18:13

Ineke2, een google review geven? Heb ik ook gedaan met onze AH :+

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 18:19

Sanniejtjuh schreef:

Heel veel sterkte! :(:)

Die poedersuiker van mijn schoonouders die om ieder wisje wasje loopt te blaffen.

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 19:39

Vanmorgen kon ik nog 20 foto's in een post zetten op insta en nu ineens niet meer. Ik wil m'n vakantie foto's plaatsen...

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 20:05

xxxmh schreef:
Vanmorgen kon ik nog 20 foto's in een post zetten op insta en nu ineens niet meer. Ik wil m'n vakantie foto's plaatsen...

Ik heb nooit meer dan 10 foto's kunnen plaatsen op insta?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 20:12

imaudy schreef:

Het staat vol met slechte reviews, daar gebeurt volgens mij niets mee? Of heb je er een reactie op gehad?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 20:15

Marcella schreef:
Shenavallie schreef:

Wat was zijn onderbouwing?

Dieren in huis zijn vies. :')

8)7 :')

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 20:17

Marcella schreef:
Dieren in huis zijn vies. :')

Kinderen zijn nog viezer. Die snotbel handjes %)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 20:17

Sanniejtjuh schreef:

Ach, dat is verschrikkelijk. Ik leef met je mee! :knuffel:

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 20:25

Sanniejtjuh schreef:

Ach wat naar zeg.... heel veel sterkte.... heel naar als mensen niet begrijpen dat bij het wegvallen van een dier een deel van iemands hart kan afsterven en er ook een flink rouwproces aan vast hangt.... hele dikke knuffel :(:)

@Ineke wat een rot ervaring. Heel naar als je onterecht als leugenaar wordt weggezet. Ook eens gehad bij een supermarkt en was er ook echt ontdaan van. Kan echt niet tegen zulk onrecht.

in mijn geval ging het om een product met een hele rare onmogelijke korting. 5x gecheckt en bordje gekeken maar het stond er echt. Dus daardoor het wel meegenomen. De kassa scande een ander bedrag waarop ik zeg 'maar er staat dat het x is'. Zij met iemand bellen. In het gesprek hoor ik ze over een bordje. Legt ze neer en zegt ze 'dat heeft u verkeerd gezien dit is niet im de aanbieding'. Ik zelf de winkel in want ik wist het 100% zeker. Hebben ze het bordje weggehaald en zette ze mij dus als leugenaar weg. Ik was zo woeste!! Zeg dan, het stond er maar het was een fout'. Niet het weghalen en doen alsof ik gek ben. Ik heb m'n tassen vol boodschappen achter gelaten, stinkpersoneel daar....

Nu maak ik vaak foto's van de aanbiedingskaartjes om dit te voorkomen.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 20:31

Andersom heb ik eens een klant gehad die de hele kortingsposter van het bord had getrokken, mee naar binnen had genomen, hem hardop voorlas aan mij, en er vervolgens achter kwam dat ie toch echt de korting verkeerd had begrepen en zelf fout zat :+

Natuurlijk liet de klant in kwestie de hele poster gewoon bij de balie liggen en is zo weggelopen :')

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 20:33

@ Ineke2: Kan me heel goed voorstellen dat je boos was (en ook als je het nog bent). Goed dat het is opgelost met de boodschappen, maar ik zou er nog wel een mail achteraan doen over het gedrag van de cassière. Dat lucht voor jou op en dan krijgt de bedrijfsleider hiervan bericht van het hoofdkantoor. Hopelijk wordt zo'n cassière hier dan op aangesproken door de bedrijfsleider. Ik hoop dat je inmiddels weer een beetje rust in je hoofd mag krijgen. Je krijgt van mij een digitale knuffel. :knuffel:

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 20:59

Polarize schreef:
Andersom heb ik eens een klant gehad die de hele kortingsposter van het bord had getrokken, mee naar binnen had genomen, hem hardop voorlas aan mij, en er vervolgens achter kwam dat ie toch echt de korting verkeerd had begrepen en zelf fout zat :+

Natuurlijk liet de klant in kwestie de hele poster gewoon bij de balie liggen en is zo weggelopen :')

Whaha schaamrood op de kaken :=

Ik was laatst even 2 tellen zo'n klant. Bij de AH 'hoi ik kom een pakketje ophalen'. Ah mevrouw :'dat lijkt me sterk want wij hebben geen pakketdienst'. Ikke 'jawel hoor, staat in m'n app???'. Open app, was het hoogvliet. We hebben er samen heel hard om gelachen, maar ook echt waarom spreek ik haar tegen alsof ik het beter weet :))

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 21:04

Tancreda4 schreef:
Polarize schreef:

Whaha schaamrood op de kaken :=

Ik was laatst even 2 tellen zo'n klant. Bij de AH 'hoi ik kom een pakketje ophalen'. Ah mevrouw :'dat lijkt me sterk want wij hebben geen pakketdienst'. Ikke 'jawel hoor, staat in m'n app???'. Open app, was het hoogvliet. We hebben er samen heel hard om gelachen, maar ook echt waarom spreek ik haar tegen alsof ik het beter weet :))

Ik had er meer om kunnen lachen als hij mij niet eerst voor vanalles had uit lopen maken en er vervolgens niet eens een excuus vanaf kon :')

Heb inderdaad ook vaak genoeg gelachen met mensen om zulke fouten haha, we zijn mensen, het gebeurt!

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 21:59

Ineke2 schreef:
imaudy schreef:

Het staat vol met slechte reviews, daar gebeurt volgens mij niets mee? Of heb je er een reactie op gehad?

Ik kreeg van google zelf de reactie dat het de meest bekeken review over die winkel was :D en ik had idd het idee dat deze AH iets ging verbeteren op klantvriendelijkheid. Ik heb een keer gehad dat het tegen sluitingstijd was, ik voorbij een aantal zelfscan kassa's liep om naar het volgende zelfscan pleintje te lopen zo'n mensje van AH naar mij ging scheeuwen dat ik moest gaan afrekenen. Nou was nog ruim tijd hoor. Toen heb ik wel wat boos gereageerd. Niet gemeen hoor, ik ga geen mensen van AH uitschelden :+
Waar ik echt een hekel aan heb is als je langs een vallenvuller loopt die keihard loopt te kletsen tegen een andere vakkenvuller die een paar meter verder op staat. Zit zo iemand in je oor te gillen.
De allergrootse ergernis zijn wel de sleurmandjes waarvan 1 of meerder wieltjes kapot zijn. Ze gaan echt snel stuk. Misschien eens ander materiaal voor de mandjes gebruiken.

Anastasia24

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 22:09

Vrij onzekere tijd de komende maanden. Bewust kan ik zeggen dat het wel meevalt en ik ''wel kijk'' tegen die tijd maar onbewust vreet het aan het kleine beetje energie dat ik heb. Hoop dit iig terug te lezen als die tijd voorbij is, :=

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 22:20

Ondanks dat ik ontzettend boos was, heb ik niet mensen uitgescholden. Ik blijf wel met normale woorden praten, dat was vandaag wel heel lastig op het laatst tegen de caissière door haar houding en attitude moet ik bekennen.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 22:43

Ineke2 schreef:
Bij de servicebalie heb ik het wel genoemd dat ze toch camerabeelden zouden moeten hebben ervan. Maar ik denk dat het teveel moeite was.

Het is niet zomaar dat er haast nooit kom.
Ik kon ook 2 lege flessen niet inleveren, de automaat pakte die niet en bij de balie zeggen ze dan “ Ja ga maar naar de plus supermarkt “ }:0

Personeel wordt tegenwoordig gewoon niet meer opgevoed. Er wordt zo extreem bezuinigd op goede vaste krachten die weten hoe er met klanten moet worden opgegaan. Vreselijk gewoon.