Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
M_D_H schreef:Is er een mogelijkheid om hem te bezoeken in plaats van een kaartje te schrijven?Ik zit al drie dagen te denken wat ik in het kaartje voor de oom van mijn man moet schrijven, maar ik weet het gewoon niet.
Wat zeg je tegen iemand die weet dat hij binnen een paar weken komt te overlijden?
Ik weet het gewoon niet.
xPabloBokt schreef:Nou weet je voor mij gaat het nog verder dan ergeren en blokkeer ik nu dus compleet voordat ik überhaupt iets gedaan heb vandaag. Ik moet echt een gedeelte van mijn onderzoek afronden vandaag maar dat gaat dus nu al niet lukken omdat ik al jankend achter mijn pc zit.
Heb ontzettend slecht geslapen, alleen maar rare dromen gehad en voor mijn gevoel helemaal niet "uit" geweest en ik kan dit gewoon echt niet hebben.
Suzanne F. schreef:Voor mij persoonlijk weer een bevestiging dat ik dolblij ben om alleen te wonen en deze ergernissen niet te hebben.
xPabloBokt schreef:Nou weet je voor mij gaat het nog verder dan ergeren en blokkeer ik nu dus compleet voordat ik überhaupt iets gedaan heb vandaag. Ik moet echt een gedeelte van mijn onderzoek afronden vandaag maar dat gaat dus nu al niet lukken omdat ik al jankend achter mijn pc zit.
Heb ontzettend slecht geslapen, alleen maar rare dromen gehad en voor mijn gevoel helemaal niet "uit" geweest en ik kan dit gewoon echt niet hebben.
Urbanus schreef:Precies, zo niet helpend ook voor Pablo.Ja, kan. Alles kan. Maar om het nou zo op jezelf te betrekken...
M_D_H schreef:Wat zeg je tegen iemand die weet dat hij binnen een paar weken komt te overlijden
Citaat:Beste [naam],
Ik weet dat dit een ongelooflijk moeilijke tijd voor je is en ik wilde je gewoon laten weten dat ik er voor je ben. Ik denk aan je en bid voor je en ik ben hier om te helpen en te ondersteunen waar ik kan.
Je hebt zoveel betekend voor zoveel mensen en je zult altijd in onze gedachten en harten blijven. Ik zal de mooie momenten die we samen hebben gedeeld nooit vergeten, en ik ben dankbaar voor de tijd die we samen hebben gehad.
Als er iets is wat ik voor je kan doen, hoe klein ook, laat het me dan alsjeblieft weten. Je bent niet alleen en we zullen er allemaal zijn om je te steunen en te helpen in deze moeilijke tijd.
Weet dat je ongelooflijk sterk en moedig bent, en dat ik zo dankbaar ben om je te kennen. Ik zal er altijd voor je zijn en ik stuur je veel liefde en warmte.
Met liefde en respect,
[Jouw naam]
Rawr schreef:Takenlijstjes? Voor een volwassen man? Kom op zeg.M_D_H schreef:Wat zeg je tegen iemand die weet dat hij binnen een paar weken komt te overlijden
Hier onlangs ook twee van dat soort kaartjes moeten sturen en had hetzelfde probleem, uiteindelijk heb ik ChatGPT met veel steekwoorden echt een paar hele mooie teksten laten maken. Ik heb voor je even een algemene opdracht gegeven, misschien kun je er iets mee of delen er van gebruiken.Citaat:Beste [naam],
Ik weet dat dit een ongelooflijk moeilijke tijd voor je is en ik wilde je gewoon laten weten dat ik er voor je ben. Ik denk aan je en bid voor je en ik ben hier om te helpen en te ondersteunen waar ik kan.
Je hebt zoveel betekend voor zoveel mensen en je zult altijd in onze gedachten en harten blijven. Ik zal de mooie momenten die we samen hebben gedeeld nooit vergeten, en ik ben dankbaar voor de tijd die we samen hebben gehad.
Als er iets is wat ik voor je kan doen, hoe klein ook, laat het me dan alsjeblieft weten. Je bent niet alleen en we zullen er allemaal zijn om je te steunen en te helpen in deze moeilijke tijd.
Weet dat je ongelooflijk sterk en moedig bent, en dat ik zo dankbaar ben om je te kennen. Ik zal er altijd voor je zijn en ik stuur je veel liefde en warmte.
Met liefde en respect,
[Jouw naam]
Urbanus schreef:Rawr, hij heeft ADHD of ADD geloof ik. In ieder geval een legitieme reden om het lastig te vinden.
Geen legitieme reden om het zo te verpesten though.
Gegroet, een vrouw die goed gaat op takenlijstjes.