Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-22 09:26

_San87_ schreef:
Mijn vriend heeft gisteren de hele tuin overhoop getrokken, het is zó'n paasei nu ;(.

Als het erger is dan onze tuin heb ik medelijden! Alleen onze tuin ligt er al jaren zo bij onder het nom een veranda bouwen.

Nu komt het ook wel door de buurman die beweerde dat de schutting niet goed stond. Zijn we ook 2 jaar als het niet langer is mee bezig geweest. Konden we er niks mee voor het geval het wel anders moest staan.

Nu probeer ik mijn ouders wel te motiveren maar op mij na is iedereen niet echt van iets afmaken

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-22 09:32

Zebrastreep schreef:
_San87_ schreef:
Mijn vriend heeft gisteren de hele tuin overhoop getrokken, het is zó'n paasei nu ;(.

Als het erger is dan onze tuin heb ik medelijden! Alleen onze tuin ligt er al jaren zo bij onder het nom een veranda bouwen.

Nu komt het ook wel door de buurman die beweerde dat de schutting niet goed stond. Zijn we ook 2 jaar als het niet langer is mee bezig geweest. Konden we er niks mee voor het geval het wel anders moest staan.

Nu probeer ik mijn ouders wel te motiveren maar op mij na is iedereen niet echt van iets afmaken

Dat denk ik niet. Maar ik ga slecht op troep, en ik zit de laatste dagen al niet goed in mijn vel. Dus ik word hier heel onrustig van.

Stomme buurman. Het niet afmaken ken ik, daar is mijn vriend ook goed in. Dat helpt ook niet met mijn gevoel.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-22 09:35

Oh daar zou ik mij ook mateloos aan irriteren als het dan niet afgemaakt wordt. Vooral het al dat mensen buien hebben waarbij ze heel ondernemend wat gaan doen en het daarna maanden laten liggen

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-22 09:38

Zebrastreep schreef:
Oh daar zou ik mij ook mateloos aan irriteren als het dan niet afgemaakt wordt. Vooral het al dat mensen buien hebben waarbij ze heel ondernemend wat gaan doen en het daarna maanden laten liggen

I present you: my husband.

Waarooooom vond ik t gisteren weer zo nodig om de cafetaria af te sluiten op de sportclub.
Geslapen van 3-6ish
Ik heb een massa dingen op de planning staan maar ja, te moe.
Morgen is een feestdag in België en ga ik de paarden scheren, dus t morgen doen is geen optie.
Goed, ik ga een bakje koffie zetten gok ik.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-22 09:38

Vriend ligt hartstikke ziek in bed, hoge koorts en algehele ellende. Ik ben marginaal fitter, dus ik mag zo richting drogist voor meer paracetamol, zelftest etc. Poes vindt het wel het einde, die ziet dagen met de baasjes in bed voor zich.

denisesilver

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-22 10:31

Gezeik over de radio zender op het werk. Staat eindelijk op Npo2 ipv Q of 538, eindelijk wat afwisseling. Gaan ze op de andere kamer zeiken

Als de radio over gaat en ik hoor 1 Dua Lipa nummer gooi ik mijn monitor door het raam :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-22 10:37

denisesilver schreef:
Gezeik over de radio zender op het werk. Staat eindelijk op Npo2 ipv Q of 538, eindelijk wat afwisseling. Gaan ze op de andere kamer zeiken

Als de radio over gaat en ik hoor 1 Dua Lipa nummer gooi ik mijn monitor door het raam :')

Och ja, gezeur over de radio en temperatuur op kantoor, echt kantoorergernis nummer 1 en 2.. Gaat het niet over de zender, dan wel over het volume :roll: Jantje wil hem hard en Pietje vind het niet nodig dat ie over de radio heen moet schreeuwen of dat iemand aan de andere kant van de telefoon de muziek hoort.

Lang leve thuiswerken en een eigen kantoor op kantoor :')

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-22 11:21

Opstandige printer... Echt, doe het gewoon. Er zit nieuwe inkt in, ze zitten op het zelfde wifi netwerk. Mijn pc zegt "printer heeft foutstatus", printer geeft geen melding....

Ik ga braaf eerst de printer uit en aanzetten, dan de laptop opnieuw opstarten en dan opnieuw proberen.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-22 11:29

Het zijn zulke fijne dingen, als ze het doen }:)

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-22 11:44

Mijn collega die telefonisch zit te bekvechten met haar man. Niet eens zozeer ergerlijk maar vooral extreem ongemakkelijk voor alle collega's die het meekrijgen.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-22 11:49

chanicha schreef:

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-22 11:58

Dat sommige mensen zo niet flexibel zijn hoe vaak ik iets voor mijn werk op moet lossen.

Maar mijn pony's gaan morgen eerst naar de smid vindt dat toch ook wel belangrijk dus kon later beginnen.

Alleen houden ze er even geen rekening mee dat ik mogelijk ook besmet kan zijn maar dat zien we morgen dan maar. Aantal mensen moeten dan toch echt hun vrije dag maar een x inleveren.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-22 12:00

Mensen die niet goed lezen en daardoor meteen verkeerde conclusies trekken. Echt, sommigen zijn gewoon zo dom op dat gebied.

Net als mensen die je menen te kennen omdat je een zin ergens op social media geschreven hebt die hen niet aanstaat (maar waar niets beledigends instaat hoor). Dat kan dus gewoon niet, punt. Je kent mensen zelfs niet na een eenmalig kort gesprekje in mijn ogen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-22 12:01

Een ouwe gek die met het portier van zijn roestbak tegen mijn auto zit te beuken. Toen ik er wat van zei, schrok ie en moest ik maar fatsoenlijk parkeren terwijl hij over de streep stond :?.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-22 12:06

Pony zichzelf voor de 3de keer geblesseerd recht voor de selecties. LK al gemist door haar stomme streken, nu dit weer. Ik hou van haar en haar gezondheid gaat altijd voorop maar auwieje wat is dat beest onvoorzichtig ;( ;(

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-22 12:15

Volgende week 2 kinderen die naar het ziekenhuis moeten. 1 op dinsdag en 1 op vrijdag.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-22 12:18

Captain schreef:
chanicha schreef:

[ Video ]

Yes!

Gelukkig was het met printer uit en aanzetten en laptop opnieuw opstarten (die uiteraard bedacht updates te doen) gelukt….

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-22 13:15

Mijn tekening is eindelijk klaar _O_. En nu ben ik sip dat ie klaar is :').

Mijn humeur is echt all over the place de afgelopen dagen. Ik word niet goed ervan.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-22 13:22

_San87_ schreef:

Mijn humeur is echt all over the place de afgelopen dagen. Ik word niet goed ervan.

Het is weer volle maan, verklaart bij mij altijd een hoop :')

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-22 13:26

Captain schreef:
[ Video ]

_O- _O- _O-

Zo waar ;( .

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-22 13:52

_San87_ schreef:

Zou een daglichtlamp iets zijn?
Ik lees er toch goede dingen over.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-22 13:54

Die snertkou hier op kantoor, heb nu mijn deur dicht, eens kijken of het helpt.. Nog een reden dat ik toch echt liever thuis werk :n

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-22 13:56

chanicha schreef:
_San87_ schreef:

Zou een daglichtlamp iets zijn?
Ik lees er toch goede dingen over.

Heb ik, al heeft dit niet met de korte dagen te maken maar met externe oliebol waar ik geen invloed op heb.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-22 14:06

:knuffel:

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-22 14:13

Dat is klote San :(:)