Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 12:35

Jawel, want iedereen heeft een andere stoelgang. De ene om de 5 dagen, de ander dagelijks 2 keer. Dat is normaal.

xPabloBokt
Fotograaf

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 12:35

Ja, alleen heeft de betreffende persoon het over extreme pijn die ze gebruikelijk niet heeft. Dan hoort deze stoelgang duidelijk niet bij haar lijkt me.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 12:38

Klopt, daar heb je helemaal gelijk in. Maar dan nog weer niemand hier of dit de oorzaak is, dus terecht dat Ha geadviseerd wordt ;)

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 12:38

Er kan van alles zijn, laat dr gewoon adviseren door de huisarts en niet van die hysterische bangmakerij

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 12:40

Niobe schreef:
Er kan van alles zijn, laat dr gewoon adviseren door de huisarts en niet van die hysterische bangmakerij

Nee, zeker mee eens.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 12:44

xPabloBokt schreef:
Ja, alleen heeft de betreffende persoon het over extreme pijn die ze gebruikelijk niet heeft. Dan hoort deze stoelgang duidelijk niet bij haar lijkt me.

Dit dus. En doet ze er verstandig aan de huisarts te bellen.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 13:02

Vooral omdat het dus vrijdag is. Als het woensdag is en je wilt een dag afwachten, dat kan. Maar nu met het weekend kom je bij de hap terecht met iets wat je ook in de normale werkweek had kunnen bespreken. Dat is eigenlijk niet de bedoeling.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 13:22

Lat het lossss laat het gaaaaannnn, nu bijna een pagina over de poep van een ander :')
Als ze last genoeg heeft gaat ze wel hoor neem ik aan.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 14:06

Toch nog maar een keer gebeld met vervoer (iets voor 12.00 uur) omdat ik niks zag veranderen en zoon toch echt om 13.00 uur opgehaald moest worden. Zoals gistermiddag ook gewoon nog in de planning stond maar blijkbaar heeft iemand bedacht het te veranderen in iets wat sowieso niet klopte. (Maar daar kwam ik helaas te laat achter)

Waar ik vanochtend nog een mail moest sturen, kreeg ik de 3de keer te horen dat er geen planner van de regio aanwezig was. Ik kreeg een andere planner die mij gewoon mededeelde. Ik kan en mag er niks aan veranderen dus hij wordt niet opgehaald om 13.00 uur.
Dus hun maken een fout, maar er is niemand die dat mag herstellen en ik moet het zelf maar oplossen, maar zij krijgen er wel voor betaald om zoon te vervoeren.
En dan wil je een klacht indienen…. Niemand aanwezig -:(-

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 14:42

wyoming schreef:
Toch nog maar een keer gebeld met vervoer (iets voor 12.00 uur) omdat ik niks zag veranderen en zoon toch echt om 13.00 uur opgehaald moest worden. Zoals gistermiddag ook gewoon nog in de planning stond maar blijkbaar heeft iemand bedacht het te veranderen in iets wat sowieso niet klopte. (Maar daar kwam ik helaas te laat achter)

Waar ik vanochtend nog een mail moest sturen, kreeg ik de 3de keer te horen dat er geen planner van de regio aanwezig was. Ik kreeg een andere planner die mij gewoon mededeelde. Ik kan en mag er niks aan veranderen dus hij wordt niet opgehaald om 13.00 uur.
Dus hun maken een fout, maar er is niemand die dat mag herstellen en ik moet het zelf maar oplossen, maar zij krijgen er wel voor betaald om zoon te vervoeren.

Oef, maar dat bedrijf zou bij mij echt aan een heel verkeerd adres zijn.
I don't care hoe, maar zij lossen het maar op...

Aan dat een collega gister een relatie niet heeft terug gebeld nadat de verbinding werd verbroken en deze relatie nu een klacht heeft ingedient.
Op zich prima, alleen de relatie had even daarvoor mij aan de telefoon, en aangezien de collega geen aantekening heeft gemaakt, geen melding heeft gedaan en haar naam niet heeft gemeld bij de relatie, krijg ik de klacht nu op mijn naam.
Nog geen ramp, ik sta zo hoog met mijn klantbeoordelingen dat zelfs een 1 nog geen verandering zou geven...
Maar ik moet het nu schijnbaar oplossen, die relatie krijg ik niet te pakken, maar ze blijft wel hele boze mailtjes sturen die allemaal aan mij gericht zijn en toen ik de collega e rop aan sprak zei die letterlijk: Er staat niks in het systeem dus je kan toch niet bewijzen dat ik het was... -:(- -O-

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 14:57

Aan de vrouw die in mijn aura kwam staan en daar haar neus ging snuiten. Bah %)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 15:05

5 klantonvriendelijke garages nu wachten op de anwb met een gescheurde ruitenwisser rubber. Kunnen geen meter rijden met de regen erdoor. Metaal op ruit is geen goed idee. Maar geen garage die een wisser wil verkopen. 5 garages langsgeweest en allemaal de reactie nee we verkopen ze niet los.

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 15:11

Dan koop je een setje en wissel je die andere ook gelijk... Hoe zulke principes heb je dan als je daarvoor 1.5 uur wilt wachten op de ANWB terwijl je allang weer op de weg had kunnen zitten?

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 15:13

Tuurlijk verkopen ze niet een wisser.. dan blijven zij zitten met de andere. Onverkoopbaar. :')

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 15:15

Dat is dus het probleem geen garage wil ze verkopen.anders waren we al weggeweest ja twee wissers willen ze ook niet verkopen

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 15:19

M_D_H schreef:
wyoming schreef:

Oef, maar dat bedrijf zou bij mij echt aan een heel verkeerd adres zijn.
I don't care hoe, maar zij lossen het maar op...

Ik ben ook heel boos geworden en gezegd dat ik er klaar mee ben, en dat ze het niet kunnen menen dat het nu gewoon mijn probleem is. Haar antwoordt, ik kan er niks aan doen en ik vind dat het gesprek nu negatief wordt dus ik verbreek nu de verbinding en weg was ze.
Daar wilde ik dus vervolgens ook een klacht over indienen maar daar is dus ook niemand bereikbaar voor. Dus daar ligt nu een terugbelverzoek en ik heb weer het formulier op de site ingevuld.

En dan staat er dit dus op hun site onder leerlingvervoer:

Leerlingenvervoer ligt ons nauw aan het hart. ‘Vervoert met zorg’ uit zich zonder meer in deze vorm van dienstverlening. Dit type vervoer vraagt namelijk om speciale vaardigheden van ons als bedrijf en onze medewerkers. Zo dient elke collega op de weg aanvullende, op de doelgroep gerichte, opleidingen te volgen, en brede kennis over de doelgroep te ontwikkelen. Per slot van rekening geven ouders en verzorgers wel hun meest kostbare bezit aan ons mee. Dat vraagt om het opbouwen van een vertrouwensband. Wij stellen alles in dienst om een loyale band tussen alle partijen te creëren. In het bijzonder de band tussen de chauffeurs, ouders en kinderen. Het fundament voor deze band begint bij het aanbieden van comfortabel en veilig vervoer, waarbij stiptheid een essentiële rol speelt. Verwacht informeel geklede, vaste chauffeurs op vaste routes, meestal een vaste zitplaats en een ongedwongen ambiance. Een aangename sfeer die warm en veilig aanvoelt.

Ze maken er echt helemaal niks van waar.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 15:20

Flying_Angel schreef:

Wat? Jouw aura? Hoe moet ik dat voor me zien?

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 15:23

dan ga je toch naar de brezan ofzo, een zaak met auto onderdelen

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 15:25

Ik zat net heerlijk een bolletje met hagelslag te eten.... Al maanden iet gehad, dus ik had er echt zin in....

Heerlijke reuze hagelslag....

Afbeelding

En toen dacht ik ohhhh wat een pech ook, ik heb geknoeid :Y) :Y)
Dat kruimeltje hagelslag vind ook nog de weg naar mijn mond....

Het ehm scheelde niet veel of eh... Dat beest was dus in mijn mond beland... Echt, kan dat beest niet buiten blijven

Afbeelding
:x

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 15:26

_San87_ schreef:
Flying_Angel schreef:

Ze kwam echt heel dicht naast me staan bij de metro, echt bijna tegen me aan en toen ging ze haar neus snuiten in een zakdoek. Zo dicht bij mij!

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 15:26

hagelslag schreef:
Ik zat net heerlijk een bolletje met hagelslag te eten.... Al maanden iet gehad, dus ik had er echt zin in....

[ [url=m/xkxhxM.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het ehm scheelde niet veel of eh... Dat beest was dus in mijn mond beland... Echt, kan dat beest niet buiten blijven

[ [url=m/Q7pKOp.jpg]Afbeelding[/url] ]

:r waar kwam die vandaan?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 15:27

Flying_Angel schreef:
_San87_ schreef:

Ze kwam echt heel dicht naast me staan bij de metro, echt bijna tegen me aan en toen ging ze haar neus snuiten in een zakdoek. Zo dicht bij mij!

Gadver :r !!

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 15:29

wyoming schreef:
hagelslag schreef:

:r waar kwam die vandaan?

Het wemelt hier momenteel van de rupsen en ik heb net een uur met de honden gewandeld.
Dus die zal wel van mij afgevallen zijn ofzo...
Maarem het scheelde niet veel _O-

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 15:33

wyoming schreef:
Ik ben ook heel boos geworden en gezegd dat ik er klaar mee ben, en dat ze het niet kunnen menen dat het nu gewoon mijn probleem is. Haar antwoordt, ik kan er niks aan doen en ik vind dat het gesprek nu negatief wordt dus ik verbreek nu de verbinding en weg was ze.
Daar wilde ik dus vervolgens ook een klacht over indienen maar daar is dus ook niemand bereikbaar voor. Dus daar ligt nu een terugbelverzoek en ik heb weer het formulier op de site ingevuld.

En dan staat er dit dus op hun site onder leerlingvervoer:

Leerlingenvervoer ligt ons nauw aan het hart. ‘Vervoert met zorg’ uit zich zonder meer in deze vorm van dienstverlening. Dit type vervoer vraagt namelijk om speciale vaardigheden van ons als bedrijf en onze medewerkers. Zo dient elke collega op de weg aanvullende, op de doelgroep gerichte, opleidingen te volgen, en brede kennis over de doelgroep te ontwikkelen. Per slot van rekening geven ouders en verzorgers wel hun meest kostbare bezit aan ons mee. Dat vraagt om het opbouwen van een vertrouwensband. Wij stellen alles in dienst om een loyale band tussen alle partijen te creëren. In het bijzonder de band tussen de chauffeurs, ouders en kinderen. Het fundament voor deze band begint bij het aanbieden van comfortabel en veilig vervoer, waarbij stiptheid een essentiële rol speelt. Verwacht informeel geklede, vaste chauffeurs op vaste routes, meestal een vaste zitplaats en een ongedwongen ambiance. Een aangename sfeer die warm en veilig aanvoelt.

Ze maken er echt helemaal niks van waar.

Hebben ze niet een social media kanaal zoals facebook ofzo? Daar een bericht plaatsen, ik probeer t ook altijd eerst netjes op te lossen maar als er te weinig wordt gedaan, herhaling of heel lang duren even berichtje op Facebook en opeens kan er dan heel veel

Black_Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 15:33

hagelslag schreef:
hagelslag schreef:

Het wemelt hier momenteel van de rupsen en ik heb net een uur met de honden gewandeld.
Dus die zal wel van mij afgevallen zijn ofzo...
Maarem het scheelde niet veel _O-

Mmmm extra eiwitten :9