Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wyoming schreef:Toch nog maar een keer gebeld met vervoer (iets voor 12.00 uur) omdat ik niks zag veranderen en zoon toch echt om 13.00 uur opgehaald moest worden. Zoals gistermiddag ook gewoon nog in de planning stond maar blijkbaar heeft iemand bedacht het te veranderen in iets wat sowieso niet klopte. (Maar daar kwam ik helaas te laat achter)
Waar ik vanochtend nog een mail moest sturen, kreeg ik de 3de keer te horen dat er geen planner van de regio aanwezig was. Ik kreeg een andere planner die mij gewoon mededeelde. Ik kan en mag er niks aan veranderen dus hij wordt niet opgehaald om 13.00 uur.
Dus hun maken een fout, maar er is niemand die dat mag herstellen en ik moet het zelf maar oplossen, maar zij krijgen er wel voor betaald om zoon te vervoeren.
En dan wil je een klacht indienen…. Niemand aanwezig
M_D_H schreef:wyoming schreef:Toch nog maar een keer gebeld met vervoer (iets voor 12.00 uur) omdat ik niks zag veranderen en zoon toch echt om 13.00 uur opgehaald moest worden. Zoals gistermiddag ook gewoon nog in de planning stond maar blijkbaar heeft iemand bedacht het te veranderen in iets wat sowieso niet klopte. (Maar daar kwam ik helaas te laat achter)
Waar ik vanochtend nog een mail moest sturen, kreeg ik de 3de keer te horen dat er geen planner van de regio aanwezig was. Ik kreeg een andere planner die mij gewoon mededeelde. Ik kan en mag er niks aan veranderen dus hij wordt niet opgehaald om 13.00 uur.
Dus hun maken een fout, maar er is niemand die dat mag herstellen en ik moet het zelf maar oplossen, maar zij krijgen er wel voor betaald om zoon te vervoeren.
En dan wil je een klacht indienen…. Niemand aanwezig
Oef, maar dat bedrijf zou bij mij echt aan een heel verkeerd adres zijn.
I don't care hoe, maar zij lossen het maar op...
_San87_ schreef:Flying_Angel schreef:Aan de vrouw die in mijn aura kwam staan en daar haar neus ging snuiten. Bah
Wat? Jouw aura? Hoe moet ik dat voor me zien?
hagelslag schreef:Ik zat net heerlijk een bolletje met hagelslag te eten.... Al maanden iet gehad, dus ik had er echt zin in....
Heerlijke reuze hagelslag....
[ [url=m/xkxhxM.jpg]Afbeelding[/url] ]
En toen dacht ik ohhhh wat een pech ook, ik heb geknoeid![]()
![]()
Dat kruimeltje hagelslag vind ook nog de weg naar mijn mond....
Het ehm scheelde niet veel of eh... Dat beest was dus in mijn mond beland... Echt, kan dat beest niet buiten blijven
[ [url=m/Q7pKOp.jpg]Afbeelding[/url] ]
wyoming schreef:hagelslag schreef:Ik zat net heerlijk een bolletje met hagelslag te eten.... Al maanden iet gehad, dus ik had er echt zin in....
![]()
Het ehm scheelde niet veel of eh... Dat beest was dus in mijn mond beland... Echt, kan dat beest niet buiten blijven
waar kwam die vandaan?
wyoming schreef:Ik ben ook heel boos geworden en gezegd dat ik er klaar mee ben, en dat ze het niet kunnen menen dat het nu gewoon mijn probleem is. Haar antwoordt, ik kan er niks aan doen en ik vind dat het gesprek nu negatief wordt dus ik verbreek nu de verbinding en weg was ze.
Daar wilde ik dus vervolgens ook een klacht over indienen maar daar is dus ook niemand bereikbaar voor. Dus daar ligt nu een terugbelverzoek en ik heb weer het formulier op de site ingevuld.
En dan staat er dit dus op hun site onder leerlingvervoer:
Leerlingenvervoer ligt ons nauw aan het hart. ‘Vervoert met zorg’ uit zich zonder meer in deze vorm van dienstverlening. Dit type vervoer vraagt namelijk om speciale vaardigheden van ons als bedrijf en onze medewerkers. Zo dient elke collega op de weg aanvullende, op de doelgroep gerichte, opleidingen te volgen, en brede kennis over de doelgroep te ontwikkelen. Per slot van rekening geven ouders en verzorgers wel hun meest kostbare bezit aan ons mee. Dat vraagt om het opbouwen van een vertrouwensband. Wij stellen alles in dienst om een loyale band tussen alle partijen te creëren. In het bijzonder de band tussen de chauffeurs, ouders en kinderen. Het fundament voor deze band begint bij het aanbieden van comfortabel en veilig vervoer, waarbij stiptheid een essentiële rol speelt. Verwacht informeel geklede, vaste chauffeurs op vaste routes, meestal een vaste zitplaats en een ongedwongen ambiance. Een aangename sfeer die warm en veilig aanvoelt.
Ze maken er echt helemaal niks van waar.
hagelslag schreef:hagelslag schreef:Ik zat net heerlijk een bolletje met hagelslag te eten.... Al maanden iet gehad, dus ik had er echt zin in....
![]()
Het wemelt hier momenteel van de rupsen en ik heb net een uur met de honden gewandeld.
Dus die zal wel van mij afgevallen zijn ofzo...
Maarem het scheelde niet veel