Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_chou schreef:Is syriancotton een veilig bedrijf om bij te bestellen? Ik heb er nog nooit van gehoord en ze hebben 30 reacties op Trustpilot (waarvan 29 5* zijn). Omdat er zoveel 5* zijn, twijfel ik of deze niet bijvoorbeeld door de webshop zelf geplaatst zijn.
_chou schreef:Is syriancotton een veilig bedrijf om bij te bestellen? Ik heb er nog nooit van gehoord en ze hebben 30 reacties op Trustpilot (waarvan 29 5* zijn). Omdat er zoveel 5* zijn, twijfel ik of deze niet bijvoorbeeld door de webshop zelf geplaatst zijn.
Nyaleti schreef:Is de Nettorama een fijne winkel?![]()
Binnekort komt die hier in het dorp. Moet ik me al gaan voorbereiden op boodschappen doen bij de AH een dorp verder of kun je bij de Nettorama ook prima rond? Ik ben daar echt nooit geweest en weet alleen dat het echt een koopjesjagers winkel is?
Nyaleti schreef:Auto van 14 jaar oud met nog geen 90.000km op de teller (+/- 6.500km per jaar). Is ook niet verstandig hè?of wat zijn dan dingen waar je op moet letten?
Nyaleti schreef:Auto van 14 jaar oud met nog geen 90.000km op de teller (+/- 6.500km per jaar). Is ook niet verstandig hè?of wat zijn dan dingen waar je op moet letten?
Nyaleti schreef:Is via een garage / dealer. Kenteken is helaas niet zichtbaar. Zouden wel dom zijn om de kilometerstand zo ver terug te draaien![]()
Vind gek genoeg ook geen enkele recensie online van deze dealer dus dan zie ik er al weer vanaf.