Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 23:07

Ineke2 schreef:
LaPluche schreef:
Beperking op de stijging...
Zorg is nodig, nu meer dan ooit.
Dus ja, ik erger me er nog steeds aan.

Ik weet niet wat je gestemd hebt, maar vooral niet op deze regering stemmen dan dus :j

Naja dat heeft blijkbaar niet zo veel nut... Zolang een groot deel van Nederland oogkleppen op heeft. En de grootste nog steeds kiest met wie ze samen werken. :+

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 23:07

Mijn hond moest en zou net percee naar buiten.
Ze was zo extreem aan het piepen dat ik dacht dat er vreemd volk op het erf was.
Ik laat haar naar buiten en ze stuift naar rechts weg...
Dus ik denk ohhhhh oliebol helll nooo fack...

Gelukkig is de tuin verlicht momenteel met kerstverlichting.
Staat er een verkeerd kadootje onder de licht kerstboom. Afbeelding

Mijn hemel, nooit ontsnappen ze.
Maar dan als ik redelijk slecht ter been ben en alleen thuis.
Ik ben mij echt wezenloos geschrokken. Ze stond eerst zo dicht bij de licht kerstboom dat ik niet doorhad dat het een paard was

fotolijstje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 23:20

Ik voel me zo poedersuiker en alleen, en ik weet het niet maar vanavond hakt dat er gewoon dieper in dan het normaal doet. :(

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 23:23

nicole_floor schreef:
Ineke2 schreef:
Ik weet niet wat je gestemd hebt, maar vooral niet op deze regering stemmen dan dus :j

Naja dat heeft blijkbaar niet zo veel nut... Zolang een groot deel van Nederland oogkleppen op heeft. En de grootste nog steeds kiest met wie ze samen werken. :+

Ronsel flink wat mensen die jou machtigen met stemmen :)* :')

* Wanneer je heel negatief blijft denken veranderd er nooit iets.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 23:28

Top 2000 quiz.

Man man man wat vindt iedereen zichzelf interessant!

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 23:33

Ik heb idd niet op de zittende partijen gestemd...
Tis een mooi potje.

Maar gelukkig wel een schilderij van 175 miljoen...
Afbeelding

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 23:40

Cowboy55 schreef:
Top 2000 quiz.

Man man man wat vindt iedereen zichzelf interessant!

Top 4000 quiz kijken, veel leuker!

Fotolijstje knuff!

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-21 00:16

_San87_ schreef:
AmyII schreef:
‘Al het onderwijs tot aan de universiteiten sluit.’ Yeahhh!! Ik heb vakantie! Dacht ik. Even. Tot hij zei dat al het praktijkonderwijs doorgang zal blijven vinden.

Studenten wilden toch allemaal weer enorm graag naar school? Of is dat alweer voorbij?

Ik ben geen student. Ik zie mijn collega’s zich helemaal de soep in lopen op het moment. Dus ja: we willen het allerliefst het onderwijs door laten gaan maar hoe het de laatste tijd ging was het echt jezelf doodlopen om studenten überhaupt iets bij te kunnen brengen.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-21 00:18

Mensen die nu aan me vragen of ik geen spijt heb van het stoppen met m’n kantoorbaan en het terug de horeca ingaan.

Nee. Op mijn vorige werk was ik zo ongelukkig dit ik dit voor lief neem.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-21 00:18

Urbanus had gelijk ook,
waarom kan ik gewoon niet over hem zijn, waarom kan ik hem gewoon niet loslaten. Hij is mij duidelijk al vergeten. Ik twijfel überhaupt of die wel van me hield en niet alleen de aandacht waardeerde.
Ik weet het echt eventjes allemaal niet meer. Het ging zo zo ontzettend goed. Maar ik stortte weer helemaal in vanavond.
Het lukt gewoon niet om hem niet te missen. Ik wil het zo graag maar het lukt niet.
Hij was het helemaal niet waard, de tijd en energie ook niet. Hij is het gewoon niet waard om over te huilen maar toch doe ik het en ik weet niet waarom. Ik kan nergens terecht want het enige antwoord dat ik krijg is "ik snap het" keer op keer.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-21 00:25

fotolijstje schreef:
Urbanus had gelijk ook,
waarom kan ik gewoon niet over hem zijn, waarom kan ik hem gewoon niet loslaten. Hij is mij duidelijk al vergeten. Ik twijfel überhaupt of die wel van me hield en niet alleen de aandacht waardeerde.
Ik weet het echt eventjes allemaal niet meer. Het ging zo zo ontzettend goed. Maar ik stortte weer helemaal in vanavond.
Het lukt gewoon niet om hem niet te missen. Ik wil het zo graag maar het lukt niet.
Hij was het helemaal niet waard, de tijd en energie ook niet. Hij is het gewoon niet waard om over te huilen maar toch doe ik het en ik weet niet waarom. Ik kan nergens terecht want het enige antwoord dat ik krijg is "ik snap het" keer op keer.

Het is niet erg! Ik doe over een vriendschap die voor mij heel belangrijk was al dik bijna een jaar om dat te verwerken. Ik heb het maar geaccepteerd en ik mag van mijzelf als ik wil er nu ook gewoon verdrietig om zijn en diegene missen. En tijd heelt alle wonden en dat is wel echt zo! Als ik nu kijk naar een aantal maanden terug en nu ben ik echt veel minder ermee bezig en merk ik iemand echt wel langzamerhand wat ga vergeten en de situatie ga accepteren. Nu denk je misschien goh op een vriendschap al zoveel gedoe , dit was iemand die mij uit een hele benauwde en vervelende situatie heeft geholpen dus het was heel pijnlijk om iemand kwijt te raken die voor mij echt de rots in de branding was.

Het is niet leuk , het is k*t , maar je gaat er gelukkig niet dood aan. Maar je moet ook accepteren dat dat best een tijdje mag duren voordat het verdriet over is. En hoe harder je roept ' ik ben over hem' hoe meer je jezelf voor de gek houdt. Het is niet erg dat je nog lang niet over iemand heen bent.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-21 00:26

fotolijstje schreef:
Urbanus had gelijk ook,

Misschien helpt het om te accepteren dat het verdriet er is in plaats van proberen hem niet te missen? Je hebt een fijne tijd met hem gehad, het is normaal om daar verdriet om te hebben. En soms voel je je goed, en soms heb je een terugval. Uiteindelijk wordt het beter :(:)

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-21 00:28

fotolijstje schreef:
Urbanus had gelijk ook,

Maar meis, je kunt je gedachten ook niet stopzetten he? Die zijn er gewoon. :(:)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-21 00:41

Lig een beetje onhandig te wezen in bed omdat ik net mijn nagels gelakt heb en ik nu niks kan aanraken. :+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-21 00:47

fotolijstje schreef:
Slet genoemd worden omdat ik met de ex van iemand wil afspreken... :')

Iemand die duidelijk jaloers is. :Y)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-21 00:52

Mijn vriend die nog niet eens gevraagd heeft naar hoe het bij mijn moeder was en al sinds hij thuis is loopt te mekkeren over dat hij zijn vinger verbrand heeft. Zal morgen wel weer alleen de kerstboom af kunnen maken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-21 00:54

postnl die een pakketje die ik thuis heb willen laten leveren zomaar zonder boe of ba naar een postpunt aan de andere kant van het dorp stuurt... niet eens aangeboden
fijn dat je in dat postpunt nooit geraakt omdat het enkel open is op momenten dat je werkt en zaterdag helemaal niet open is ivm kerst
voor ik commetnaar krijg ik werk zelf voor bpost in belgie en wij mogen niet met pakken terug binnen komen die niet aangeboden zijn en ik weet hoe druk het is met pakken
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 19-12-21 00:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-21 00:56

Aan de buurman die mijn weide als GFT bak blijft gebruiken ondanks dat ik hem al uitgelegd heb dat paarden geen kippen zijn en dodelijk ziek kunnen worden van zijn rotte groenten en fruit. :x :x

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-21 01:02

Kan nooit heel lang duren, voordat je het hem erg duidelijk maakt, jou kennende O:)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-21 01:24

Ayasha schreef:
Aan de buurman die mijn weide als GFT bak blijft gebruiken ondanks dat ik hem al uitgelegd heb dat paarden geen kippen zijn en dodelijk ziek kunnen worden van zijn rotte groenten en fruit. :x :x

Kippen kunnen ook doodziek worden van rot groente/fruit. :=

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-21 02:48

fotolijstje schreef:
Urbanus had gelijk ook,

Het gaat vanzelf over. Eerst met hele kleine beetjes die je niet merkt en daarna ineens heel rap zodat je niet snapt waarom je hem überhaupt leuk vond.

Maar dat komt allemaal vanzelf. Zolang je maar niet achter hem aan gaat kruipen komt alles goed.

En vergeet niet dat jongens vaak anders verwerken dan meiden.

Citaat:
Laat een kruisje achter als je ooit liefdesverdriet hebt gehad om iemand, die helemaal over jou heen leek te zijn maar je ineens terug wilde toen het van jou niet meer hoefde.

X

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-21 04:19

Wakker, nacht 2 op rij…

_kajo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-21 07:57

Grote ergernis over deze flutstraf. Zoveel (dieren)leed wat mevrouw heeft veroorzaakt, ook voorafgaande aan dit al.
Afbeelding

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-21 08:18

Als we dan hier toch ook klagen over de nieuwe maatregelen, kan ik er met m’n hoofd niet bij dat wij als kinderopvang gewoon openblijven. Niets aan de hand. Het scheelt gelukkig dat het virus zich pas verspreid vanaf vier jaar. Alles daaronder is gelukkig immuun ervoor en kan het niet doorgeven |o 8)7 >;)

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-21 08:36

flint_blesco schreef:
postnl die een pakketje die ik thuis heb willen laten leveren zomaar zonder boe of ba naar een postpunt aan de andere kant van het dorp stuurt... niet eens aangeboden
fijn dat je in dat postpunt nooit geraakt omdat het enkel open is op momenten dat je werkt en zaterdag helemaal niet open is ivm kerst
voor ik commetnaar krijg ik werk zelf voor bpost in belgie en wij mogen niet met pakken terug binnen komen die niet aangeboden zijn en ik weet hoe druk het is met pakken

Ik heb weleens iemand anders iets laten ophalen bij een pakketpunt. Ik zou eens rondvragen in je omgeving en voor de zekerheid een kopietje van je ID met kopieID maken en die meegeven. Maar netjes is het niet inderdaad.