Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Saul schreef:Hier verkoopt voor meisjes zowel los als bundels niet.
En op een of andere manier moet ik het wel duur kopen op vinted als je het mij vraagt
HorsePassion schreef:Ik heb een franse dame die blijkbaar van haar gekocht item af wil.
Ze heeft het nog pakketje nog niet eens opgehaald maar al wel een probleem gemeld omdat het volgens haar een namaak artikel is.
Wat uiteraard niet zo is.
Ik ben heel benieuwd wat Vinted hier mee gaat doen.
pmarena schreef:Nou in NL is Homerr nu ook Vinted GO geworden
Tallie1979 schreef:HorsePassion schreef:Ik heb een franse dame die blijkbaar van haar gekocht item af wil.
Ze heeft het nog pakketje nog niet eens opgehaald maar al wel een probleem gemeld omdat het volgens haar een namaak artikel is.
Wat uiteraard niet zo is.
Ik ben heel benieuwd wat Vinted hier mee gaat doen.
Wil je ons op de hoogte houen? Ik ben hier heel benieuwd naar.
HorsePassion schreef:Nou, Die franse doos krijgt haar gelijk. Ik heb foto's gestuurd van mijn horloge met merkje, factuur en foto's van het uurwerk en de sluiting maar nu vindt Vinted het namaak.
Volgens de reviews van de francaise doe ze dit wel vaker. Ze meldt een probleem en pobeert het te houden en haar geld terug te krijgen.
Blijkbaar is het al een paar keer gelukt.
Maar ze moet het van mij terug sturen. Ik laat me niet mijn horloge afnemen en ook nog eens geen geld krijgen. Het gaat over meer dan 200 euro.
Ze moet het nog terugsturen. Eerst moet ze het natuurlijk nog ophalen op het servicepunt en dan naar mij terugsturen.
Ik ben bang dat ze een lege doos gaat terug sturen.
HorsePassion schreef:Tallie1979 schreef:
Wil je ons op de hoogte houen? Ik ben hier heel benieuwd naar.
Nou, Die franse doos krijgt haar gelijk. Ik heb foto's gestuurd van mijn horloge met merkje, factuur en foto's van het uurwerk en de sluiting maar nu vindt Vinted het namaak.
Volgens de reviews van de francaise doe ze dit wel vaker. Ze meldt een probleem en pobeert het te houden en haar geld terug te krijgen.
Blijkbaar is het al een paar keer gelukt.
Maar ze moet het van mij terug sturen. Ik laat me niet mijn horloge afnemen en ook nog eens geen geld krijgen. Het gaat over meer dan 200 euro.
Ze moet het nog terugsturen. Eerst moet ze het natuurlijk nog ophalen op het servicepunt en dan naar mij terugsturen.
Ik ben bang dat ze een lege doos gaat terug sturen.
pmarena schreef:Dat klinkt wel heel bizar allemaal zeg![]()
Heb je niet een soort standaard mail van Vinted gekregen, wat is hun reden om het horloge als "nep" te beschouwen dan....?
Kan hij daadwerkelijk nep zijn? Kan je door jouw verkoper / winkel opgelicht zijn...? Of heb je hem bij het merk zelf gekocht zeg maar?
HorsePassion schreef:pmarena schreef:Dat klinkt wel heel bizar allemaal zeg![]()
Heb je niet een soort standaard mail van Vinted gekregen, wat is hun reden om het horloge als "nep" te beschouwen dan....?
Kan hij daadwerkelijk nep zijn? Kan je door jouw verkoper / winkel opgelicht zijn...? Of heb je hem bij het merk zelf gekocht zeg maar?
Ze heeft een probleem gemeld toen het horloge nog op het servicepunt lag en als bewijs mijn foto's van mijn advertentie als nep gemeld bij Vinted.
Ik moest van Vinted foto's sturen als bewijs dat het echt is.
Gelukkig had ik de factuur gedownload en had uiteraard meer foto's van het horloge gemaakt.
Maar dat waren foto's die ik gewoon teveel had gemaakt. Daar schrok de Francaise van dat ik meer foto's had. Maar ze krijgt toch gelijk. Ik heb volgens Vinted onvoldoende aangetoond dat het origineel is.
Toen ze het probleem melde heb ik gelijk gezegd dat ze het terug mag sturen.
Want Vinted gaf aan dat wanneer de koper in het gelijk wordt gesteld ik ook mijn horloge niet terug zou krijgen en geen geld zou krijgen.
Dat risico durfde ik niet te lopen omdat het om een behoorlijk bedrag gaat.
Ze heeft nog geen verzendlabel aangemaakt. Ze moet het voor 31 maart versturen.
Ik hoop dat het netjes terugkomt.