Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 16:37

Mand schreef:
Vanavond een 50's dresscode en geeen ideeee wat ik aan moet

Mijn kast hangt vol met 50's kleding en schoenen. Denk aan swing jurken, petticoats, pencil jurken en t-strap pumps :).

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 16:40

fohadie schreef:
Mand schreef:

Lastig. Kledingverhuurbedrijven zijn dicht en online bestellen ben je nu te laat mee. Maar hoezo een dresscode, er zijn toch geen feestjes? :o? En als het een "geheim" feestje is, dan is het nu het op Bokt staat geen geheim meer. :+

Aannames van mij hoor, ik snap niet waarom je een dresscode hebt.

Wij hebben volgende week een online personeelsuitje met ook een dress code :')

Jessica_1998

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 16:44

Dat ik alweer ongesteld ben, laatste x was 2 weken geleden....

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 16:52

fohadie schreef:
Mand schreef:

Lastig. Kledingverhuurbedrijven zijn dicht en online bestellen ben je nu te laat mee. Maar hoezo een dresscode, er zijn toch geen feestjes? :o? En als het een "geheim" feestje is, dan is het nu het op Bokt staat geen geheim meer. :+

Het is gewoon met huisgenootjes. Maar om het wat gezelliger en uitdagender te maken doen we een dresscode. Je moet wat :D

_San87_ schreef:
Mand schreef:

Mijn kast hangt vol met 50's kleding en schoenen. Denk aan swing jurken, petticoats, pencil jurken en t-strap pumps :).

Ja ik moest meteen aan jou denken! Helas heb ik zulke dingen niet. Het word denk ik een momjeans met een polkadot top haha.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 16:55

Oh ja, ik vergeet steeds dat er ook mensen zijn die met meerdere in 1 huis wonen (geen gezinnen bedoel ik)en dat je het samen ook gezellig kan maken.

Mijn excuses voor mijn aannames. :o

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 16:56

fohadie schreef:
Oh ja, ik vergeet steeds dat er ook mensen zijn die met meerdere in 1 huis wonen (geen gezinnen bedoel ik)en dat je het samen ook gezellig kan maken.

Mijn excuses voor mijn aannames. :o

Haha maakt niet uit! Ja we proberen er maar wat van te maken :)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 16:57

Mand schreef:
fohadie schreef:

Het is gewoon met huisgenootjes. Maar om het wat gezelliger en uitdagender te maken doen we een dresscode. Je moet wat :D

_San87_ schreef:

Ja ik moest meteen aan jou denken! Helas heb ik zulke dingen niet. Het word denk ik een momjeans met een polkadot top haha.

Rockabilly, perfect :j.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 16:59

_San87_ schreef:

Met goedkeuring van jou komt het goed :D Wat voor haarstijl past daar het beste bij?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 17:10

Mand schreef:
_San87_ schreef:

Met goedkeuring van jou komt het goed :D Wat voor haarstijl past daar het beste bij?

Victory rolls :D. En knalrode lippen.

michelle___Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 17:10

Mijn paard die nog steeds onder de bultjes zit, met onwijze jeuk..
Vind het zo naar -O-

Maandag nog maar een keer de dierenarts bellen, want nu komen ook overal schuurplekjes.Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 17:17

“Ik moest van buurvrouw x doorgeven iets met je MOT of zo en je verzekering.” Eh, die auto komt voorlopig niet van z’n plek, jij weet niet waar je het over hebt, dus waar bemoei je je mee? :roll: Al die control freak postmenopausale vrouwen hier. :=

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 17:20

Ik ben gaar maar moet nog best wat doen, wil weekend hebben maar heb daar geen tijd voor dus als ik niks doe ben ik ook ontevreden maar echt iets productiefs komt er ook niet uit mijn handen.

Michelle, hoe is het hooi momenteel? Is dat niet erg vol? Ziet er namelijk uit als eiwitbultjes.

michelle___Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 17:28

Loeky01 schreef:
Ik ben gaar maar moet nog best wat doen, wil weekend hebben maar heb daar geen tijd voor dus als ik niks doe ben ik ook ontevreden maar echt iets productiefs komt er ook niet uit mijn handen.

Michelle, hoe is het hooi momenteel? Is dat niet erg vol? Ziet er namelijk uit als eiwitbultjes.

Het komt ook door een slechte baal kuil :x Loop hier nu al anderhalve week mee te prutsen, dierenarts is al 3x geweest.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 17:29

Hoofdpijn

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 17:55

6 uur onderweg met het ov, nog 2 uur te gaan. Zo geestdodend

En ja ik zei gisteren 3 uur heen 3 uur terug, dat bleek te rooskleurig ingeschat plus er vielen ook nog treinen uit vanochtend. Ben het wel een beetje beu nu lol

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 18:41

michelle___ schreef:
Loeky01 schreef:

Het komt ook door een slechte baal kuil :x Loop hier nu al anderhalve week mee te prutsen, dierenarts is al 3x geweest.

-O-. Mogelijkheid om een andere baal te krijgen?

Telpeva schreef:
6 uur onderweg met het ov, nog 2 uur te gaan. Zo geestdodend

En ja ik zei gisteren 3 uur heen 3 uur terug, dat bleek te rooskleurig ingeschat plus er vielen ook nog treinen uit vanochtend. Ben het wel een beetje beu nu lol

Was het fijn om je oma te zien? Hopelijk verzacht dat de reis een beetje. Sterkte met de laatste twee uur :(:)

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 19:15

Voor het eerst in mijn leven heb ik een aft (tenminste dat denk ik toch voor 99%). Zit op mijn gehemelte en doet zeer... En ik heb honger maar eten is poedersuiker.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 19:48

Dat ik naar huis wilde gaan tot ik de lucht zag. Ben de kas maar ingedoken om wat te zaaien. En dan blijk ik geen andijvie zaadjes bij mij heb.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 20:07

Ja het was heel fijn om mijn oma te zien! Echt dik de moeite waard, en ik zou het zo weer doen voor haar. Ze heeft geen pijn en is zelfs best opgewekt en vrolijk, maar eten en drinken lukt niet meer dus er zit wel kans in dat ik van de week nog een keer ga.

Ik erger mij groen en geel aan het ov maar zij is het helemaal waard

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 22:09

Telpeva ov-reizen heb je geduld voor nodig.
Gelukkig heb je je oma kunnen zien.

Mijn hooikoorts is alweer begonnen.
Ben er nauwelijks vanaf geweest volgens mij.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-21 00:16

Ineens intens verdriet over mijn hond die bijna tweeënhalf jaar geleden is ingeslapen.. ik mis haar zo erg en ik vind het zo moeilijk dat ik niets tastbaars meer heb van haar -O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 01:39

xPabloBokt schreef:
Ineens intens verdriet over mijn hond die bijna tweeënhalf jaar geleden is ingeslapen.. ik mis haar zo erg en ik vind het zo moeilijk dat ik niets tastbaars meer heb van haar -O-

Och moppie toch :knuffel:

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 01:43

De jumpscare die ik kreeg van een nep kerstman met een hoogte van minstens 2 meter die iemand op een kamer had gezet. Bedankt collega's :') Verschrikkelijk wat schrok ik mij rot.

En daarna van de stofzuiger die kortsluiting maakte en waar de vonken vanaf kwamen :')

En het was mij het dagje wel vandaag....

En dat een collega het advies gaf om nog niet te gaan praten met die vriendin van mij die mij negeert. Mijn collega zag aan mij dat het mij nog te hoog zat en dat ik er nog niet over moest gaan praten , want ik zou dan gaan handelen uit emotie in plaats van wat ik echt wil zeggen.

Soms toch fijn eigenlijk werken met mensen die daar veel meer verstand van hebben en hetzelfde probleem zitten als ik.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 02:00

Ik hoor allemaal knallen buiten.. weke Pipo is er nu nog vuurwerk aan t afsteken

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 02:06

xPabloBokt schreef:

Heel herkenbaar :(:) Sterkte!

Ik erger me aan die verraderlijke gladheid :') Er staan plassen in onze tuin en die zijn nu bevroren.
Heb al 3 keer een soort van kluns-on-ice voorstelling gegeven voor de buren omdat ik steeds bijna op m'n plaat ga.
Voel me net een soort Bambi op het ijs :+
En manlief wanneer ik weer enigzins verwilderd binnen ben: "Goh ja, ik heb nog wel een paar kilo strooizout liggen".
Ja, lekker op tijd vriend! :7