Mand schreef:Vanavond een 50's dresscode en geeen ideeee wat ik aan moet
Mijn kast hangt vol met 50's kleding en schoenen. Denk aan swing jurken, petticoats, pencil jurken en t-strap pumps

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fohadie schreef:Mand schreef:Vanavond een 50's dresscode en geeen ideeee wat ik aan moet
Lastig. Kledingverhuurbedrijven zijn dicht en online bestellen ben je nu te laat mee. Maar hoezo een dresscode, er zijn toch geen feestjes?En als het een "geheim" feestje is, dan is het nu het op Bokt staat geen geheim meer.
![]()
Aannames van mij hoor, ik snap niet waarom je een dresscode hebt.
fohadie schreef:Mand schreef:Vanavond een 50's dresscode en geeen ideeee wat ik aan moet
Lastig. Kledingverhuurbedrijven zijn dicht en online bestellen ben je nu te laat mee. Maar hoezo een dresscode, er zijn toch geen feestjes?En als het een "geheim" feestje is, dan is het nu het op Bokt staat geen geheim meer.
![]()
_San87_ schreef:Mand schreef:Vanavond een 50's dresscode en geeen ideeee wat ik aan moet
Mijn kast hangt vol met 50's kleding en schoenen. Denk aan swing jurken, petticoats, pencil jurken en t-strap pumps.
Mand schreef:fohadie schreef:
![]()
Het is gewoon met huisgenootjes. Maar om het wat gezelliger en uitdagender te maken doen we een dresscode. Je moet wat_San87_ schreef:Mijn kast hangt vol met 50's kleding en schoenen. Denk aan swing jurken, petticoats, pencil jurken en t-strap pumps.
Ja ik moest meteen aan jou denken! Helas heb ik zulke dingen niet. Het word denk ik een momjeans met een polkadot top haha.
Loeky01 schreef:Ik ben gaar maar moet nog best wat doen, wil weekend hebben maar heb daar geen tijd voor dus als ik niks doe ben ik ook ontevreden maar echt iets productiefs komt er ook niet uit mijn handen.
Michelle, hoe is het hooi momenteel? Is dat niet erg vol? Ziet er namelijk uit als eiwitbultjes.
michelle___ schreef:Loeky01 schreef:Ik ben gaar maar moet nog best wat doen, wil weekend hebben maar heb daar geen tijd voor dus als ik niks doe ben ik ook ontevreden maar echt iets productiefs komt er ook niet uit mijn handen.
Michelle, hoe is het hooi momenteel? Is dat niet erg vol? Ziet er namelijk uit als eiwitbultjes.
Het komt ook door een slechte baal kuilLoop hier nu al anderhalve week mee te prutsen, dierenarts is al 3x geweest.
Telpeva schreef:6 uur onderweg met het ov, nog 2 uur te gaan. Zo geestdodend
En ja ik zei gisteren 3 uur heen 3 uur terug, dat bleek te rooskleurig ingeschat plus er vielen ook nog treinen uit vanochtend. Ben het wel een beetje beu nu lol
xPabloBokt schreef:Ineens intens verdriet over mijn hond die bijna tweeënhalf jaar geleden is ingeslapen.. ik mis haar zo erg en ik vind het zo moeilijk dat ik niets tastbaars meer heb van haar