Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nayomie

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 04:20

Dat ik dacht dat iemand gestopt en was met schuren maar nu alsnog weer doorgaat. Gast, het is nacht en ik slaap net als vele anderen al ruk ^)

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 04:44

Nayomie schreef:
Dat ik dacht dat iemand gestopt en was met schuren maar nu alsnog weer doorgaat. Gast, het is nacht en ik slaap net als vele anderen al ruk ^)

Op dit tijdstip? Wat een mafkees

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 06:03

Mijn eigen lompheid. 2 dikke blauwe plekken op mn been, schaafwond op mn arm & pijn aan mn hand(Is ook dik op die plek)
En dat door een spinnenweb in het steegje bij de tuin

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 06:42

LiannePuthzy schreef:
Mijn moeder... kwam een beetje lachend de woonkamer in “volgensmij heb jij een nieuw vriendje” euhmm nee “een scharrel dan” nee “je vind iemand leuk” ook niet... “waarom lag je dan, en waarom zeg je zo raar nee” nou euhmm je let alleen maar op mij en je bemoeit je overal mee... tis nog geeneens 2 maanden uit met mijn ex
Ik kan niet wachten totdat ik eindelijk het geld heb voor een eigen plekje, want dat moet ik in tegenstelling tot mijn broertje wel zelf regelen (en betalen)

Nou lekkere ouders heb jij dan. Ik duim voor je dat je het gauw genoeg bij elkaar gespaard hebt.

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 08:01

Dat ik al weken slecht slaap. Ik ben zoo moe. Die warmte werkt ook niet mee. Heb een blessure in mijn rug waarbij ik met slechte nachtrust alleen maar meer last van krijg -O-

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 08:20

Pff ik kan wel een massage gebruiken op zijn minst. Geen idee wat ik gedaan heb, maar mijn spieren zijn het ergens niet mee eens.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-20 08:51

Dat mijn docenten nog steeds maar drie cijfers van het afgelopen half jaar hebben ingevoerd. Ik wil gewoon mijn propedeuse jongens, schiet op -O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 09:15

Jorex schreef:
Hiertegen werkt dat niet. Maar gelukkig had ik insectenspray van een aardige buur.
[ [url=m/qdkXdy.jpg]Afbeelding[/url] ]

En dit vond ik zojuist in de badkamer. Dus daar ook even gesprayd.
[ [url=m/gv3In9.jpg]Afbeelding[/url] ]

:wow: whaaaaaaat!

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 09:22

Amandavd schreef:
LiannePuthzy schreef:
Mijn moeder... kwam een beetje lachend de woonkamer in “volgensmij heb jij een nieuw vriendje” euhmm nee “een scharrel dan” nee “je vind iemand leuk” ook niet... “waarom lag je dan, en waarom zeg je zo raar nee” nou euhmm je let alleen maar op mij en je bemoeit je overal mee... tis nog geeneens 2 maanden uit met mijn ex
Ik kan niet wachten totdat ik eindelijk het geld heb voor een eigen plekje, want dat moet ik in tegenstelling tot mijn broertje wel zelf regelen (en betalen)

Nou lekkere ouders heb jij dan. Ik duim voor je dat je het gauw genoeg bij elkaar gespaard hebt.

Ik vind het heel normaal hoor zelf je huis regelen en betalen. Wordt niemand minder van!

Ik erger mij even nergens aan :-) ook fijn!

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 09:22

Niobe schreef:
Nayomie schreef:

Op dit tijdstip? Wat een mafkees

Ja, dat verzin je toch ook niet? :') Nja goed, gaf me nog de gelegenheid om nog wat dingen op bol.com te bekijken _O-

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 09:23

Talietjuh schreef:
Amandavd schreef:

Ik vind het heel normaal hoor zelf je huis regelen en betalen. Wordt niemand minder van!

Nee, maar wel als er verschil wordt gemaakt tussen de kinderen..

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 09:28

Weer slecht geslapen door de warmte. En toen sliep ik eindelijk, werd ik wakker gebeld door een vriend. :')

Binkie_Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 09:44

Vanmorgen vroeg eerst zo’n bezemwagen door de straat, dan de grasmaaier, nog een keer de bezemwagen. Ik denk dat onze straat nu wel weer schoon is :Y)

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 09:55

Mijn vader die bijna 70 is, nog steeds niet het benul heeft om bij 30 graden uit de zon te blijven, en nu dus mega verbrand is en de hele tijd loopt te klagen :roll:

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 10:06

Ik liep net door mijn poort dwars door een vers spinnenweb.... :r

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 10:17

Jorex schreef:
Hiertegen werkt dat niet. Maar gelukkig had ik insectenspray van een aardige buur.
[ [url=m/qdkXdy.jpg]Afbeelding[/url] ]

En dit vond ik zojuist in de badkamer. Dus daar ook even gesprayd.
[ [url=m/gv3In9.jpg]Afbeelding[/url] ]

OH MY GOD!! Dat zijn er veel!!!! 8)7

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 10:20

Ik werd net helemaal duizelig en een beetje misselijk. Dacht loop snel naar mijn slaapkamer om op bed te gaan liggen.
Bed niet gehaald... werd wakker op de grond half in de slaapkamer en de grond is hard dus auw ;(

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 10:24

Ineke2 schreef:
Ik werd net helemaal duizelig en een beetje misselijk. Dacht loop snel naar mijn slaapkamer om op bed te gaan liggen.
Bed niet gehaald... werd wakker op de grond half in de slaapkamer en de grond is hard dus auw ;(

Gaat t nu weer een beetje?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 10:32

Dat het muisje nog steeds leeft had gehoopt dat hij rustig zou sterven omdat het beter is. Toch maar melk opgehaald en zijn buikje wordt al weer dikker.

Straks moet ik ook nog janken ook als die dood gaat terwijl ik eigenlijk ook wel zoiets heb van zo werkt de natuur helaas wel

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 10:45

Talietjuh schreef:
Amandavd schreef:

Precies wat Kimberly zegt, prima dat ze het zelf moeten regelen maar doe het dan voor alle kinderen. En niet de een wel en de ander niet.

Beterschap Ineke!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 10:48

De dozen van de Happy Meal zijn niet meer zo tof als vroeger.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 10:56

Ineke2 schreef:

;( Gaat het weer een beetje met je?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 11:00

Het gaat wel weer oké, dankjewel voor de bezorgdheid :)

Ben wel geschrokken en heb een paar mooie blauwe plekken erbij. Ach dat gaat wel weg. Mijn rug is wat minder blij en die ging juist de goede kant op, echt balen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 12:32

Afgelopen maanden heb ik een verandering gehad in leskaarten. De incasso stond nog steeds op prijzen van mijn oude leskaarten. Dit heb ik aangegeven, zodat ze het naar het juiste bedrag konden aanpassen. Door drukte en stress heb ik er verder niet meer op gelet.
Nu hebben ze een incasso doorgestuurd om het van de vorige maanden in te halen. Heel leuk, maar dan moeten ze het wel juist doorsturen.
Ze hebben het aangepast naar mijn nieuwe lessen, terwijl ik wel voor mijn oude lessen heb betaald. Die oude lessen horen dus eerst van de prijs van mijn nieuwe afgehaald te worden (vind ik). Anders heb ik teveel betaald.

En mijn ergernis is dus dat ze een niet kloppende incasso hebben gestuurd. Hopen dat ik vandaag iemand erop kan aanspreken als ik op stal ben. :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 12:47

Ugh, de klus werkzaamheden zijn dus vannacht om 4 uur begonnen en zit nu de hele dag inmiddels verder in die herrie. :')