Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LiannePuthzy schreef:Mijn moeder... kwam een beetje lachend de woonkamer in “volgensmij heb jij een nieuw vriendje” euhmm nee “een scharrel dan” nee “je vind iemand leuk” ook niet... “waarom lag je dan, en waarom zeg je zo raar nee” nou euhmm je let alleen maar op mij en je bemoeit je overal mee... tis nog geeneens 2 maanden uit met mijn ex
Ik kan niet wachten totdat ik eindelijk het geld heb voor een eigen plekje, want dat moet ik in tegenstelling tot mijn broertje wel zelf regelen (en betalen)
Amandavd schreef:LiannePuthzy schreef:Mijn moeder... kwam een beetje lachend de woonkamer in “volgensmij heb jij een nieuw vriendje” euhmm nee “een scharrel dan” nee “je vind iemand leuk” ook niet... “waarom lag je dan, en waarom zeg je zo raar nee” nou euhmm je let alleen maar op mij en je bemoeit je overal mee... tis nog geeneens 2 maanden uit met mijn ex
Ik kan niet wachten totdat ik eindelijk het geld heb voor een eigen plekje, want dat moet ik in tegenstelling tot mijn broertje wel zelf regelen (en betalen)
Nou lekkere ouders heb jij dan. Ik duim voor je dat je het gauw genoeg bij elkaar gespaard hebt.
Niobe schreef:Nayomie schreef:Dat ik dacht dat iemand gestopt en was met schuren maar nu alsnog weer doorgaat. Gast, het is nacht en ik slaap net als vele anderen al ruk
Op dit tijdstip? Wat een mafkees
Talietjuh schreef:Amandavd schreef:
Nou lekkere ouders heb jij dan. Ik duim voor je dat je het gauw genoeg bij elkaar gespaard hebt.
Ik vind het heel normaal hoor zelf je huis regelen en betalen. Wordt niemand minder van!
Ik erger mij even nergens aanook fijn!
Talietjuh schreef:Amandavd schreef:
Ik vind het heel normaal hoor zelf je huis regelen en betalen. Wordt niemand minder van!
Ik erger mij even nergens aanook fijn!