Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Detroit schreef:Ik date nog steeds, maar weinig spannends er over te melden.ja steeds red flaggs, die ik gewoon professioneel een paar dates negeer voordat ik naar de volgende vent overstap.
Duhelo schreef:Detroit schreef:Ik date nog steeds, maar weinig spannends er over te melden.ja steeds red flaggs, die ik gewoon professioneel een paar dates negeer voordat ik naar de volgende vent overstap.
Wat zijn die red flags dan?
Ik merk dat ik steeds kieskeuriger word, als in, als ik ook maar neig naar iets dat me niet helemaal aanstaat, worden ze al afgekeurd
Marocje schreef:Whahaha, jep. 6 meerkeuze vragen, en als de antwoorden bevallen stuurt ie meteen zijn Nr.
Ik moest echt lachen, er staan dus vragen op wat je zoekt (A: leuke vent, B: jou, ben dol op ondeugende mannen, C: eikel)
Met wie je seks wil (A: alleen met mij B: soms met anderen erbij C: regelmatig met anderen), of je wil trouwen en dan ineens weer een hele onschuldige wat je met vakantie het liefst doet![]()
Idd zijn nr gekregen en superleuke app
BaileyMix schreef:Mijn baarmoeder + eierstokken verschrompelen altijd een beetje van mannen die zichzelf 'ondeugend' noemen![]()
Wat is iedereen hier verder al lang aan dezelfde Tinder-date blijven plakken zeg haha, leuk!
Marocje schreef:![]()
die baarmoeder heb ik ook niet meer nodig, dus helemaal goed
![]()
Droog er niet van op iig
BaileyMix schreef:Mijn baarmoeder + eierstokken verschrompelen altijd een beetje van mannen die zichzelf 'ondeugend' noemen![]()
Wat is iedereen hier verder al lang aan dezelfde Tinder-date blijven plakken zeg haha, leuk!
En ja, eerste tinderdate is ook nog steeds heel erg leuk![]()