Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

lotthje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 20:56

@nayomie oh gadver ja. Daar kan ik ook heel heel erg slecht tegen. >;) die mensen mogen van mij ook wel oprotten.

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 20:56

Britta31 schreef:
Koken is al niet nodig.Gewoon brood vanavond.

Mijn andere helft is eerder thuis gekomen en heeft pastasaus opgewarmd. Bofferd ben ik, haha.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 21:06

Oh nee dan snap ik je 100% Nayomie. Tijd om op te groeien voor die knul. :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 21:10

Castilja schreef:
Oh nee dan snap ik je 100% Nayomie. Tijd om op te groeien voor die knul. :')

Hij komt zichzelf wel tegen uiteindelijk. Hij daagt zichzelf ook niet uit. Kneus. Maar ik word er zo boos van omdat ik 2.5 uur enkele reis per dag heb, 5 uur op een dag, ik maak dagen van 9 uur tot 4 uur/half 5. Vele vakken moet ik thuis nog gaan maken. Daarnaast heb ik diverse ziekenhuistrajecten en ze willen mij geen maatwerktraject bieden (“daar heb ik geen tijd voor” is mij verteld). Ik woon daarnaast samen, dus mijn avondeten wordt ook niet door papa en mama gemaakt. En ik moet alles maar doorbijten. Ik heb halverwege de dag al geen energie meer maar ik moet gewoon hele dag energie geven. Mijn nachten zijn gebroken, stresslevel is hoog. En zon kneus die arrogantie nog te boven is, kan van school weg blijven en versneld traject doen zonder schoolopdrachten te maken.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 00:07

Even over het voorrang stuk nog :’)

Hier heel veel straatjes van rechts waar eigenlijk nooit wat uitkomt en als er een auto uitkomt geven ze 9/10 voorrang. Daar zit ook niet echt een gevaarlijke situatie aan want dat zijn gewoon relatief rustige wegen in de stad. Maar ik kom wel 5 van die wegen van rechts tegen als ik naar de uni fiets en dan is het wel irritant om telkens te stoppen en dat ze dan in de auto seinen dat je door mag fietsen. Of soms stoppen ze zo half en stop ik ook en dan rijden ze ook niet door. Ja er zijn regels maar als je als auto van rechts komt op zo’n eenrichting zijweggetje waar niemand verder is behalve ik en de auto en het regent pijpenstelen vind ik mezelf toch echt de zielige factor :+

Rotondes of van die kruispunten die druk zijn is een ander verhaal :+

Wel een leuke edit op trouwens maar voor mensen die Tilburg kennen, hier zijn ook twee kruispunten met 5 wegen zonder stoplicht en daar is het toch echt wie eerst komt gast gewoon door :')

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 01:05

Dat ik vis haalde bij een viszaak. Vroegen ze waarom ik al een tijd niet geweest was. "Eerst kwam je iedere week en nu niet meer". Het zal misschien niet onaardig bedoeld zijn, maar ik voel mij daar ongemakkelijk bij. Ik ga dan toch maar weer naar de viszaak die goedkoper, beter maar verder weg is.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 08:09

Dat ik nuchter moet blijven voor bloedprikken en ik besef me nu dat ik ook geen koffie mag drinken. Geen koffie. Terwijl ik eerst nog twee uur rijles heb.

Geen koffie jongens dit is echt armoede. Ik heb oprecht medelijden met iedereen die ik onderweg tegenkom.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 09:04

imaudy schreef:
Dat ik vis haalde bij een viszaak. Vroegen ze waarom ik al een tijd niet geweest was. "Eerst kwam je iedere week en nu niet meer". Het zal misschien niet onaardig bedoeld zijn, maar ik voel mij daar ongemakkelijk bij. Ik ga dan toch maar weer naar de viszaak die goedkoper, beter maar verder weg is.

Het is toch juist lief dat ze merken dat je er niet was?
Met die persoonlijke aandacht zou ik juist eerder naar die zaak gaan.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 09:19

Lestrange01 schreef:
Dat ik nuchter moet blijven voor bloedprikken en ik besef me nu dat ik ook geen koffie mag drinken. Geen koffie. Terwijl ik eerst nog twee uur rijles heb.

Geen koffie jongens dit is echt armoede. Ik heb oprecht medelijden met iedereen die ik onderweg tegenkom.

Ook niet zwart? Dacht dat koffie zwart mocht, tenzij aangegeven was van niet, maar kan het mishebben, hoef bijna nooit meer bloed te prikken.
Ik wens je veel sterkte tho. :')

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 09:32

Kairos schreef:
Lestrange01 schreef:

Ook niet zwart? Dacht dat koffie zwart mocht, tenzij aangegeven was van niet, maar kan het mishebben, hoef bijna nooit meer bloed te prikken.
Ik wens je veel sterkte tho. :')

Ja zwarte koffie mag. Al kan het zijn dat het per ziekenhuis/regio weer verschilt, bij ons mag het in elk geval wel :')

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 10:03

imaudy schreef:

Ik persoonlijk zou dit ontzettend lief vinden. Ze vroegen bij de viszaak toen ook naar onze opa die daar ook wekelijks kwam, die lag op dat moment in het ziekenhuis dus die kwam ook niet meer.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 10:25

Ik zou dat ook juist een enorm lief gebaar vinden, toont interesse..! Maar misschien schoot de toon je in het verkeerde keelgat?

Ik erger me aan klasgenoten die het (met 24/25/26 jaar) nog steeds hilarisch vinden om mijn paarden hobby onderuit te halen. Briesen als je langs loopt enzo, vind dat zo enorm bijzonder. Deden ze op de basisschool al :')

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 10:45

Castilja schreef:
Ik zou dat ook juist een enorm lief gebaar vinden, toont interesse..! Maar misschien schoot de toon je in het verkeerde keelgat?

Ik erger me aan klasgenoten die het (met 24/25/26 jaar) nog steeds hilarisch vinden om mijn paarden hobby onderuit te halen. Briesen als je langs loopt enzo, vind dat zo enorm bijzonder. Deden ze op de basisschool al :')

Oh wauw, dat is echt kinderachtig.
Ik werk op een stal en heb zelf 2 paarden staan maar ben echt niet "je typische paardenmeisje" maar heerlijk hoeveel vooroordelen je al wel niet krijgt.
Oké een man zou nooit op 1 staan staan maar dat is bij iedereen met huisdieren denk ik wel zo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 11:05

Castilja schreef:

Pluk hooi en een appeltje op tafel leggen. :Y)
Klopje op de schouder, braafffff zeggen en doorlopen.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 11:12

Castilja schreef:

Ook gehad toen ik aan een nieuwe MBO opleiding begon. Ik was rond de 20 en hun 16/17. Het werd zo ontzettend vervelend pestgedrag dat ik me niet meer kon concentreren en naar een andere locatie ben gegaan.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 11:14

Castilja schreef:

Dan loop je er naartoe kies je de grootste uit en geef je die een enorm harde klap voor zijn muil. En zeg je ja als mijn paard zich misdraagt krijgt die ook een klap.
Laatst bijgewerkt door Lau op 05-12-19 11:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 11:15

Lau schreef:
Castilja schreef:

Dan loop je er naartoe kies je de grootste uit en geef je die een enorm harde klap voor zijn muil.

Dat is dierenmishandeling, dat mag niet. :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 11:16

Ach who cares… het is ws toch al een misbaksel van een kind veranderd toch niks. maar hee hij is wel op zijn plek gezet.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 11:19

Ja want geweld is een uitstekende reactie om mensen dingen bij te brengen :+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 11:22

Dat ik met mijn moeder naar het ziekenhuis moest en ze verschrikkelijk is betreffende meerijden. _-:(

En hierna moet ik nog helpen met iets van internet bestellen. |o

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 11:27

Dat alle vermoedens die ik had in 1 gesprek werden bevestigd. Wat ben ik blij dat ik hier over 2 weken weg ben :=

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 11:30

Autos die vinden dat rechtdoor gaat voor niet voor voetgangers geldt.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 11:50

Hele andere wereld hier, in een evacuatie proces omdat een gebied van 300.000 hectare vanbosbranden ons bereikt heeft..

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 11:55

Ai sterkte en be safe!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 11:56

Waikiki schreef:
Hele andere wereld hier, in een evacuatie proces omdat een gebied van 300.000 hectare vanbosbranden ons bereikt heeft..

Sterkte hopelijk blijft de schade beperkt