Gewoon gaan als je daar zin in hebt, voor spelers zijn toeschouwers altijd leuk.
Ik heb gisteren bij een endurancewedstrijd ook mensen succes gewenst die voorbij kwamen, terwijl ik ze niet ken.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Karlijn schreef:Wat zorgt voor het ik-plas-in-mijn-broek-gevoel als je contrastvloeistof ingespoten krijgt?
DuoPenotti schreef:Misschien voel je je fijner als je thuis een camera neer zet?
Ik gebruik daardoor een oude gsm en installeer Alfred cam.
Kan ik ook nog tegen ze praten.
miereneter schreef:_Karlijn schreef:Wat zorgt voor het ik-plas-in-mijn-broek-gevoel als je contrastvloeistof ingespoten krijgt?
Goede vraag! Dacht dat het antwoord makkelijk te googelen zou zijn, maar dat is niet het geval. Er staat overal dát je een plasgevoel kunt krijgen, maar niet waardoor. Vond het een bijzonder vreemd gevoel toen ik zelf een CT-scan kreeg.
miereneter schreef:_Karlijn schreef:Wat zorgt voor het ik-plas-in-mijn-broek-gevoel als je contrastvloeistof ingespoten krijgt?
Goede vraag! Dacht dat het antwoord makkelijk te googelen zou zijn, maar dat is niet het geval. Er staat overal dát je een plasgevoel kunt krijgen, maar niet waardoor. Vond het een bijzonder vreemd gevoel toen ik zelf een CT-scan kreeg.
Suzanne_k schreef:Wat zijn de beste stappen om te ondernemen als een webshop een retour gestuurd artikel niet terug betaald? 2x gebeld en 2x toezegging gehad dat het teruggestort zou worden, maar dat is nooit gebeurd. Ik heb gemaild, maar daar komt geen reactie op. Ondertussen zijn we 8 weken verder en heb mijn aankoopbedrag nog niet terug.