[HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Niobe

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 22:06

Ik ook niet. Tenzij ze metal muziek maken, dan ben ik er wel oké mee

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 23:16

Ik vind kinderen tot een jaar of 5 niets aan, als je er een beetje mee kan praten en redeneren vind ik ze best ok.

Heb sinds kort bovenburen, en die hebben elke avond rond etenstijd een brulsessie. Niet alleen kind maar ook moeder gaat dan los met brullen, kind hoor ik ook huilen en rennen. Schrok er wel van, dacht eerst dat het volwassenen waren die heftige ruzie hadden. Maar volgens mij is het gewoon een rotjong dat niet aan tafel wil eten -O- .

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 11:07

De jongste van een vriendin vond ik echt best leuk... toen ging ie ineens praten en sindsdien ging het bergafwaarts :')

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 11:48

Alles wat druk is en herrie maakt vind ik niks. Ik ken een paar lieve/rustige kindjes die best okee zijn om op een verjaardag te hebben ofzo. Maar t gros zie ik liever gaan dan komen :=

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 13:44

Baby's heb ik nog iets mee.Daarna alleen als ze braaf zijn. Maar je ziet het op bokt ook weer ,iemand vraagt naar kindvrij restaurant blijkt al een oud topic te zijn maar goed,de moeders met hun wel brave kinderen komen gelijk boven drijven.Waarom zitten die nooit in ons restaurant.Vreselijk van die snottebellende kwijlers die aan de rand van je tafel gaan staan en dan ook nog eens de ober in de weg staan.
of achterste voren op hun stoel in je nek hangen te hijgen waarop mama dan luid reageert met Vlindertje kijk eens hier die mevrouw vind dat die gezellig,en daarmee vind dat haar plicht gedaan is en vlinder lekker verder laat hijgen.
Laat die dingen gezellig thuis bij de oppas.. >;)

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 14:41

Oh vreselijk, rennende en krijsende koters in restaurants. Heel af en toe kom ik opgevoede exemplaren tegen die rustig aan tafel blijven. Gelukkig komen ze nooit bij ons aan tafel staan, ik hou niet van kinderen en das gelukkig wederzijds, ik blijk ze af te stoten.

Hier mentaal aan het voorbereiden op zondag. Schoonmoeder is jarig en er wordt die dag ook meteen Sinterklaas gevierd. Dat houdt in: twee ingehuurde Pieten en daardoor vier krijsende peuters/kleuters en een baby (zijn overigens wel allemaal goed opgevoed, maar tja, Zwarte Pieten, das voer voor hysterie natuurlijk). Mijn vriend en ik zitten er bij en kijken ernaar, ondertussen proberend onszelf af te sluiten voor de hysterie. Vorig jaar ben ik uit ellende een kwartier met mobiel op de plee gaan zitten :') , trok het niet meer. Dit jaar gaat ongetwijfeld een herhaling worden en we zien er beiden erg tegenop haha

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 14:43

beatje schreef:
Baby's heb ik nog iets mee.Daarna alleen als ze braaf zijn. Maar je ziet het op bokt ook weer ,iemand vraagt naar kindvrij restaurant blijkt al een oud topic te zijn maar goed,de moeders met hun wel brave kinderen komen gelijk boven drijven.Waarom zitten die nooit in ons restaurant.Vreselijk van die snottebellende kwijlers die aan de rand van je tafel gaan staan en dan ook nog eens de ober in de weg staan.
of achterste voren op hun stoel in je nek hangen te hijgen waarop mama dan luid reageert met Vlindertje kijk eens hier die mevrouw vind dat die gezellig,en daarmee vind dat haar plicht gedaan is en vlinder lekker verder laat hijgen.

Die ouders kom ik ook nooit tegen, eerlijk gezegd...

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 15:20

Mo_86 schreef:
Oh vreselijk, rennende en krijsende koters in restaurants. Heel af en toe kom ik opgevoede exemplaren tegen die rustig aan tafel blijven. Gelukkig komen ze nooit bij ons aan tafel staan, ik hou niet van kinderen en das gelukkig wederzijds, ik blijk ze af te stoten.

Hier mentaal aan het voorbereiden op zondag. Schoonmoeder is jarig en er wordt die dag ook meteen Sinterklaas gevierd. Dat houdt in: twee ingehuurde Pieten en daardoor vier krijsende peuters/kleuters en een baby (zijn overigens wel allemaal goed opgevoed, maar tja, Zwarte Pieten, das voer voor hysterie natuurlijk). Mijn vriend en ik zitten er bij en kijken ernaar, ondertussen proberend onszelf af te sluiten voor de hysterie. Vorig jaar ben ik uit ellende een kwartier met mobiel op de plee gaan zitten :') , trok het niet meer. Dit jaar gaat ongetwijfeld een herhaling worden en we zien er beiden erg tegenop haha

Oh man wie doe je daar nou een plezier mee, vier dat dan s middags en doe je visite s avonds ofzo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 15:30

Kan je niet gewoon arriveren als die pieten weer vertrekken?

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 17:14

Oh man mijn neefje is hier dus om de 2 weken op vrijdag en dan word ik er elke keer weer extra aan herinnert hoe erg ik geen kinderen wil :')
Kind is 1 jaar oud.

Er is zoveel kwijl en zoveel gejank en zo weinig tijd om iets voor jezelf te doen. Ze zijn alleen maar met dat kind bezig.

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 18:25

Ik word echt helemaal gek als ik al mijn tijd aan een kind moet besteden. Ik wil echt wel dingen voor mezelf doen en niet de hele tijd op een kind te moeten letten. Daar word ik echt dood moe van.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 18:25

Maar je krijg er zoveel voor terug.

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 18:29

Heel veel kwijl :j en gescheurde trommelvliezen

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 18:45

En onder gekotste meubels,bedden enz.

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 18:52

idinn schreef:
Kan je niet gewoon arriveren als die pieten weer vertrekken?

Die Pieten komen om 15.30 en we moeten 1,5 uur rijden enkele reis. Zou betekenen dat we einde middag aankomen en dan ook weer vroeg weg moeten omdat we niet mega laat thuis willen zijn. Wordt ons dan niet in dank afgenomen. Heb t wel geopperd maar m’n vriend vind dat we dat niet kunnen maken... Dus dat wordt de ellende uitzitten. Dit is helaas ook nog een jaarlijkse traditie geworden, dus volgend jaar hetzelfde gedoe. Weet daardoor wel weer waarom wij ze niet hebben :')

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 19:00

Hebben ze geen wijn in huis?

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 19:10

Mo_86 schreef:

ziek melden, werken.. altijd wel wat te verzinnen toch.. Soms moet je wel met familie ben bang dat ik volgend jaar dat heb met mijn zus der kleine

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 19:20

Net bijna kind onder de auto :n rent zo de straat op, moeders gillen.. Ik voor de vorm ff vol op de toeter :')

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 15:02

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 15:09

Net bij de Decathlon geweest :(

meintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 15:46

Britta31 schreef:
Net bij de Decathlon geweest :(

Op zaterdag? Dapper }>

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 17:52

Mars schreef:
Hebben ze geen wijn in huis?

_O- Beste oplossing!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 19:21

Eeeeen de kinderen staan weer te bedelen bij de Ap. Wie laat z'n kind dat nou doen?

Btw ik spaar de mini's dus zelf.

Ceffyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 20:10

MarcoBorsato schreef:
Eeeeen de kinderen staan weer te bedelen bij de Ap. Wie laat z'n kind dat nou doen?

Btw ik spaar de mini's dus zelf.

Ik haat het als kinderen dit doen en snap ook echt niet dat ouders dit toestaan. Ik spaar zelf geen mini’s en geef ze altijd weg aan lieve, niet zeurende kindertjes!

Ook ergernis: ik zat vorige week in een vliegtuig voor twee kinderen. Die hebben dus drie uur gekrijst alsof ze vermoord werden. Het leek haast wel een duiveluitdrijving op een gegeven moment zulke rare geluiden kwamen eruit :') Ik had wel te doen met de moeder hoor, pa wilde zich ervan distantiëren en keek stug uit het raam en liet ma maar aanmodderen met de kids. Daar zit je als vrouw toch ook niet op te wachten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 08:14

beatje schreef:

Weet je dat het heel erg moeilijk is om goed te doen voor de maatschappij? Zit je op restaurant met jou kind van bijna anderhalf, gaat ze op tafel kloppen, zeg je: Hé E, niet doen en stil zijn. Hoor je achter jou: Gun dat kind toch ook een plezier!!! En ja, dat gebeurt vaker. Dus nee, ons vind je niet meer op restaurant. Ondanks dat wij haar opvoeden is het voor de maatschappij blijkbaar ongehoord dat jou kind berispt wordt.

Het is heel moeilijk om in het gewenste plaatje te passen...