Pfffff druk zeg niet voor mijn ogen heb al moeite met bnosy en QUAPI deze winter
kristelhans
Geplaatst: 12-10-18 14:49
Ik denk dat het een stijltje is dat bij je moet passen.. ik heb een ‘kraak’ vriendin die met een camper en haar gezin van festival naar festival trekt en die kids zien er zo uit.. past super bij hen!
Het zijn echt kabels! Zal een detail foto maken!
Oh en het nieuwe Ikea beddengoed is ingewijd... madame had al haar kleren, onderbroek en luier uitgetrokken en het bed ondergepist... ze werd ook een uur te vroeg wakker: mama ik heb de luier af en ik heb geplast. Niet in de pot!
En de schoenen passen perfect en ze vindt alles mooi, vooral de hondentrui!
Niwla
Geplaatst: 12-10-18 14:56
Leuuuk Kristel en Limoen! Hahaha Kristels kind in d’r blote nakie.
Die broek is niet mijn ding pmarena, maar hij ziet er wel comfortabel uit.
Keet
Geplaatst: 12-10-18 14:56
Hahahahah die hebben wij ook een keer gehad Gup slaapt nog in een slaapzak achterstevoren en binnenstebuiten
kristelhans
Geplaatst: 12-10-18 14:58
Keet schreef:
Hahahahah die hebben wij ook een keer gehad Gup slaapt nog in een slaapzak achterstevoren en binnenstebuiten
Hier tot 2 dagen geleden ook.. ‘het is een fase het is een fase’... ze weet nu hoe ze de luierbroekjes moet scheuren aan de zijkant..
Edit; gelukkig geen kak...
IMJ
Geplaatst: 12-10-18 15:28
Oh die hondentrui met neus vond ik ook zo leuk!
Oh fijn KH
Limoen: dat bloesje dat ze aan heeft is ook zo leuk!
De broek moet idd bij je passen! Ik begrijp helemaal met wat je bedoelt met festival en campermensen! Beetje het alternatieve hè. Maar als jij hem leuk vindt pmarena, gewoon doen!
Hier ook een konijn dat haar alles is. Gelukkig heb ik er 3!
Nymeria
Helen Langehanenberg fan
Geplaatst: 12-10-18 17:47
Aah de ruitjeslegging staat heel tof! En het duivenshirt
De kabellegging ook!
Het bampidanosetje hierboven vind ik ook echt heel leuk! En die trui met die melkfles hier ook gehad.
Ben net even hier naar 't kinderkleding winkeltje gelopen om dit setje voor morgen te reserveren: Vond te tekst wel leuk omdat ie nogal aan me hangt momenteel.
Mavelle
Geplaatst: 12-10-18 18:31
Wat loopt Cruz er mooi bij. Dat ruitjesbroekje kan inderdaad prima voor een jongetje!
Zo'n patchwork broek moet wel echt bij je passen ja, maar zal ongetwijfeld heel comfortabel zitten. Vind de felle kleuren dan denk ik wel mooier dan de aardetinten.
Kristelhans ik gok zo dat je langs mijn huis gereden bent als je uit de richting van Ommen/Dalfsen komt. Woon dus echt vlak bij de bosvijver daar
Ik heb zojuist hét teckeljurkje besteld via Mp van MR. Ik wil gewoon proberen of het wat voor me is moest heel lang wennen aan de printjes van dit merk ze kan het sws aan naar t kdv als ik het toch niet echt wat vind of ik verkoop het door