Dingen die je je afvraagt deel 2!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sheran

Berichten: 17269
Geregistreerd: 20-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 15:18

Ik zou het van zijn levensdagen niet meer opeten :') Wat voor soep is het?

Schemerdier

Berichten: 5891
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: België

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 15:22

Witloofsoep.

Ik heb mijn portie eerst nog eens tot het kookpunt gebracht en nu afwachten maar zeker :+

amber15
Berichten: 3549
Geregistreerd: 15-10-09
Woonplaats: Lunteren

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 15:35

Als er geen beesten bij konden komen, kan je dat nog prima eten. Het is buiten niet boven koelkast-temperatuur geweest.
Zit er vlees in?

Urbanus

Berichten: 44992
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 15:35

Geef eerst een schaaltje aan een ander en wacht even een uurtje af...

Britta31

Berichten: 13243
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 15:36

Heeft er geen kat tegen de pan aan gesproeit?

Urbanus

Berichten: 44992
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 15:37

Britta31 schreef:
Heeft er geen kat tegen de pan aan gesproeit?


Nou dat zou je direct ruiken.

Schemerdier

Berichten: 5891
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 15:39

lieveli schreef:
Geef eerst een schaaltje aan een ander en wacht even een uurtje af...


_O- Helaas was mijn vriend niet thuis.


Britta: dat hoop ik van niet :')

Er was geen vlees in,en geen echte room maar sojaroom.

Froukje
Forever young

Berichten: 10869
Geregistreerd: 09-02-08
Woonplaats: Uithuizermeeden

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 01:01

Waarom zijn sommige mensen heel creatief en andere mensen (ik oa.. ^) ) totaal niet?

En dan niet alleen qua knutselen maar ook qua denken etc.

Vealosz

Berichten: 4557
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 01:04

lieveli schreef:
Geef eerst een schaaltje aan een ander en wacht even een uurtje af...


_O- _O- _O-

Froukje, wees gerust. Ik ben ook alles behalve creatief. :')

c_alsemgeest

Berichten: 20867
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 09:06

Ik ben erg creatief, maar hem de motoriek en het geduld van een platgeslagen zilver ui... dus ja... het bedenken gaat wel, uitvoeren vaan wat minder. :')

Amandavd
Berichten: 12112
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 09:08

c_alsemgeest schreef:
Ik ben erg creatief, maar hem de motoriek en het geduld van een platgeslagen zilver ui... dus ja... het bedenken gaat wel, uitvoeren vaan wat minder. :')


Idem hier :')

fleurtjeuh
Berichten: 10485
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 09:22

Ik ben zo creatief als een stoeptegel en de motoriek to match...

Janine1990

Berichten: 43855
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 10:31

Mehh... wat doe je in vredesnaam de hele dag als je buikgriep/voedselvergiftiging hebt?

Een / want mijn ouders hebben het ook, en mijn neefje ook... Zusje en zwager weet ik nog niet.
Gisteren de hele dag een naar gevoel gehad, darmen bewogen ook gewoon compleet niet. Gisteravond gewoon gegeten, dat is er vannacht rond 3 uur nog eens uit gekomen. En om vier uur weer wat en om half 8 weer wat, maar dat was vooral nog gal. En nu zit ik aan een glas water met wat appelazijn. Ik heb nu de laptop aan, dat zijn teveel prikkels, tv heb ik nog niet aan.
Ik wil de wc's even afnemen, de was in de wasmand gooien. Maar jemig... hoe zet je je daar toe?

Het ergste van alles is dat ik geen cola in huis heb. Mijn redder als het gaat om ziek zijn. Ik drink nooit frisdrank... :\

Hoe krijg ik deze dag om... :\

Britta31

Berichten: 13243
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 10:38

Netflix?

amber15
Berichten: 3549
Geregistreerd: 15-10-09
Woonplaats: Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 10:38

Lief voor jezelf zijn, de boel even de boel laten en aan de buren vragen of ze toevallig nog boodschappen gaan doen en of ze een fles cola voor je mee willen nemen?

Beterschap!

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 11:41

hudsons bay heeft zo’n korting ‘outlet’ afdeling. de merken die zij verkopen zijn toch wel echt?

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 12:14

Trui schreef:
hudsons bay heeft zo’n korting ‘outlet’ afdeling. de merken die zij verkopen zijn toch wel echt?


Jaa natuurlijk, je mag helemaal geen rip-off´s verkopen van merken. Dat is strafbaar.
Maar ik ga naar de site van hudsons bay en zie geen outlet, ik zie wel sale staan. Bedoel je dat?

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 12:24

bij ons in t gebouw zit een hele verdieping van ‘sale’ maar dat heet dan iets van 50th off en daar kan je dus bijvoorbeeld jurkjes die normaal 200 zouden zijn kopen voor 60. alleen ik vroeg t me af omdat dat desbetreffende jurkje helemaal nergens op internet te vinden is. ook niet bij de designer zelf

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 12:35

Ja kan zijn dat het een product is dat niet meer word gemaakt/verkocht. Ik heb ook ooit tommy hilfiger schoenen gekocht op zalando. En nu krijg ik ze met geen mogelijkheid meer gevonden. Ook niet op internet. Ze zijn gewoon niet meer in de markt.

Maar het lijkt mij sowieso sterk dat zo´n groot, belangrijk en bekend winkelketen rip off versies verkoopt.

Banyu
Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 17:29

Wat ik me oorecht nu ineems afvraag, misschien ben ii nog niet met de insta tijd mee!

Maar als ik bv bij stories kijk heb je wel eens van die bewegende teksten of plaatjes. Maar zelf zie ik echter alleen normale smilies, hashtags, locaties e.d wat ik er bij kan plaatsen..

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 18:28

Banyu schreef:
Wat ik me oorecht nu ineems afvraag, misschien ben ii nog niet met de insta tijd mee!

Maar als ik bv bij stories kijk heb je wel eens van die bewegende teksten of plaatjes. Maar zelf zie ik echter alleen normale smilies, hashtags, locaties e.d wat ik er bij kan plaatsen..


Gifs. Staat ook bij je dingen als locaties en stickers :)

Janine1990

Berichten: 43855
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 19:05

amber15 schreef:
Lief voor jezelf zijn, de boel even de boel laten en aan de buren vragen of ze toevallig nog boodschappen gaan doen en of ze een fles cola voor je mee willen nemen?

Beterschap!


Ja je hebt gelijk. Maar ik had wat vieze was van een ongelukje vannacht. En een schoon toilet is ook wel prettig.

Een vriendin heeft me van cola voorzien. Meer dan top2000 op tv zit er niet in. Kan me niet goed concentreren. Intussen een droog stukje brood gegeten.

Maar wat ik me afvraag... ons hele gezin is vannacht ziek geworden. Mijn ouders, zusje en haar man en hun kleine. Er is een epidimie. Hoe groot is de kans dat wij gewoon griep hebben, terwijl we 2e kerstdag hebben gegourmet met dit clubje.

Banyu
Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 19:10

SavannahNx schreef:
Banyu schreef:
Wat ik me oorecht nu ineems afvraag, misschien ben ii nog niet met de insta tijd mee!

Maar als ik bv bij stories kijk heb je wel eens van die bewegende teksten of plaatjes. Maar zelf zie ik echter alleen normale smilies, hashtags, locaties e.d wat ik er bij kan plaatsen..


Gifs. Staat ook bij je dingen als locaties en stickers :)


Oké, oprechte excuses! Ik voel me nu heel dom! Dacht altijd dat dat zo'n ding was wat er op kwam. Nooit op gedrukt dus, excuus!

Had wel de meest recente update van Insta gehad, dus daar kon het niet aan liggen haha! :*

Hilli

Berichten: 22955
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 19:11

Het noro-virus (waar je dus buikgriep van krijgt) is enorm besmettelijk. Dankzij 1 koter van vrienden is een flink aantal jaar terug na een feestje iedereen ziek geweest :r :r - er waren 15 volwassenen en 10 kinderen...

Janine1990

Berichten: 43855
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 19:14

Hilli schreef:
Het noro-virus (waar je dus buikgriep van krijgt) is enorm besmettelijk. Dankzij 1 koter van vrienden is een flink aantal jaar terug na een feestje iedereen ziek geweest :r :r - er waren 15 volwassenen en 10 kinderen...


Kan je dat twee keer krijgen? Mijn zusje heeft daar vroeger doodziek mee in het zkh gelegen.

Maar de kleine man is zaterdag wel koortsig geweest inderdaad. Maar ze hebben eerste kerstdag bij zijn familie gevierd en die hebben niks..