Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

daffodil

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 20:07

Ik ga nooit meer samenwonen.....ik houd lekker mijn eigen huis, ik houd van de rust om me heen en ga dat niet meer opgeven. Als iemand te clingy is, ben ik er ook gelijk klaar mee.

Vanavond heb ik een spannende avond. Had eigenlijk een date met iemand maar dat ontaardde aan de telefoon en op de app en toen kwam er toch een bijzonder onaangename kant van hem naar boven. Ik heb hem daarop aangesproken maar hij werd alleen maar valser. Uiteindeljik gezegd dat ik er niet van gediend was en dat ie zichzelf kon vermaken. Krijg ik de volgende dag tig berichten dat het gezellig was en of onze afspraak nog doorging etc. Dus ik vol verbijstering aangegeven dat ik niet van zijn wisselende gedrag gediend was en al zeker geen afspraak met hem wilde. Bord voor zijn hoofd want ik kreeg doodleuk terug dat het volgens hem echt beter ging als we IRL zouden meeten. Ik hoop dat hij het niet in zijn hoofd haalt om hier langs te komen......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 20:11

Huh? Wat een mafkees :+

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 20:22

Nou lekkere vent dan. Hij weet je al adres al omdat je je afvraagt of hij langs komt?

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 21:37

Ik heb nu een beetje de gedachtes om hem weer te berichten.

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 21:40

Bambi1995 schreef:

Als hij niet op je laatste berichtje heeft gereageerd zou ik dit niet doen.

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 21:41

Blue_flower schreef:
Bambi1995 schreef:

Als hij niet op je laatste berichtje heeft gereageerd zou ik dit niet doen.

Mijn laatste bericht was niet een vraag maar wel gewoon een antwoord.

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 21:42

Als hij interesse heeft dan kan hij ook iets met een antwoord doen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 21:51

Niet doen.. laat hem maar komen.

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 21:53

Relaxed schreef:
Niet doen.. laat hem maar komen.

Misschien denkt hij dat ook wel. Dan word het lang wachten.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 21:58

Bambi, als jij voelt dat je hem moet schrijven, dan doe je dat gewoon. Want idd, wat als hij nou hetzelfde denkt als jij?

Hier helaas toch geen date, er is een familielid van hem overleden.. (En nee, ik denk niet dat het een leugen is aangezien het in het begin dat we met elkaar spraken al eens vernoemd is geweest..)

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 22:23

Jackytje schreef:
Bambi, als jij voelt dat je hem moet schrijven, dan doe je dat gewoon. Want idd, wat als hij nou hetzelfde denkt als jij?

Hier helaas toch geen date, er is een familielid van hem overleden.. (En nee, ik denk niet dat het een leugen is aangezien het in het begin dat we met elkaar spraken al eens vernoemd is geweest..)

Dat is jammer! Maar inderdaad het zal geen smoes zijn.

Ik wacht het weekend nog even af. Dan kan ik altijd nog iets sturen.

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 01:48

Bambi heb je zijn snapchat niet? Ook altijd handig om een gesprek op gang te brengen !

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 09:09

Bambi1995 schreef:
Nou hij wil iedere keer afspreken en dan zeg ik ja is goed en hij vraagt dan altijd wat ik wil gaan doen en laat het initiatief bij mij. Dus ik heb nu een voorstel gedaan en nu reageert hij dus niet meer hij heeft het wel gelezen. De bal ligt dus nu lekker bij hem en als hij er niet op reageert dan is het klaar.

Dus hij reageert niet een wil geen tweede date maar nu ga je hem wel na het weekend appen? Waarom? Hij is toch duidelijk..

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 09:18

Hij wist de straat....dat is het nadeel van hier in de buurt wonen. Je vertelt iets en blijkbaar net iets teveel. Heel klein dorp. Maar goed ik heb prima geslapen, niemand gezien wel sloeg de hond aan om kwart over vijf waardoor ik direct bij het raam stond maar dat waren de folderbezorgers die hun bus precies voor mijn deur lieten lopen en tig keer met de autodeur sloegen. Ik heb daarna weer heerlijk verder geslapen!

Heb er nu 1 die gelijk aangaf niet voor een relatie of sex op tinder te zitten maar voor een gezellige chat. Krijg ik verdorie alleen maar elke keer 1 woord als antwoord terug.....weet niet wat hij gezellig vindt maar ik kan hier niets mee......

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 10:19

Jildau schreef:
Bambi1995 schreef:
Nou hij wil iedere keer afspreken en dan zeg ik ja is goed en hij vraagt dan altijd wat ik wil gaan doen en laat het initiatief bij mij. Dus ik heb nu een voorstel gedaan en nu reageert hij dus niet meer hij heeft het wel gelezen. De bal ligt dus nu lekker bij hem en als hij er niet op reageert dan is het klaar.

Dus hij reageert niet een wil geen tweede date maar nu ga je hem wel na het weekend appen? Waarom? Hij is toch duidelijk..

Hij wou volgende week op date terwijl ik hard bezig was om de date voor gister te plannen.

Ik heb zijn Snapchat niet

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 10:50

Dan moet je jezelf afvragen of je iemand wil daten die jou heel leuk vindt en je echt graag wil zien, of dat je genoegen neemt met iemand die het allemaal niet zoveel kan schelen.. En waarbij de kans aanwezig is dat hij last minute af zegt.

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 11:14

Ik wil dat eerste natuurlijk!

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 11:16

Maar je gaat tijd en energie steken in het tweede.. Waarom zou je? Ik begrijp dat nooit zo goed. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 12:12

Daar zou ik dus echt geen tijd en energie meer aan besteden..

Daffodil, wat een mafkees zeg!

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 12:25

Daffodil, gelukkig maar dat hij niet langs gekomen is. Heb je verder nog wat van hem gehoord?

Bambi, ik zou de tijd en moeite er niet in steken. Daar gaat toch niet iets uit komen waar jij gelukkig van wordt.

Ik zie vanmiddag date weer na een week :D We gaan zwemmen en verder nog geen idee. Waarschijnlijk ergens wat eten of zoiets.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 13:00

Bambi, als hij echt iets van je wil, appt hij wel, dat doet hij niet...

Ik had met scharrel afgelopen week ook wat ergernissen. Hij heeft het vaak vooral over zichzelf, ik was O&N in Antwerpen en niet 1x dat hij vroeg hoe ik het had of hoe het was.. Dat heb ik aangegeven en vervolgens ben ik ook maar eens gestopt met vragen naar zijn dag enz.. Resultaat, weinig appcontact ;) Na 3 dagen ofzo vroeg hij waarom ik zo stil was. Dus nogmaals aangegeven wat ik al had aangegeven en dat ik nu eigenlijk hetzelfde deed als hij. Toen viel het kwartje ;) Soms mag je ze best laten weten dat ze ook wat moeite voor jou mogen doen, ook al is dit maar een scharrel..

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 18:43

Nee gelukkig niet, ik heb m ook echt overal geblokkeerd maar krijg nog wel een melding als ie een sms verstuurt en dat doet ie nu iig niet meer. Houden zo!

De wijnboer antwoordt alleen op mijn vragen en vraagt verder niks, ik ben gestopt met over mezelf vertellen want dit valt imo niet onder een "gezellig" gesprek.

Gisteren bij de buurvrouw even meegekeken op relatieplanet, dat lijkt me toch wel misschien iets normaler dan Tinder, maar blijft jammer dat je moet betalen.

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 19:08

Daffodil, wat dat betreft is Tinder inderdaad wel lekker laagdrempelig. Maar op relatieplanet zitten wel alleen maar serieuze mensen lijkt me zo als je ervoor moet betalen. Ik heb daar een blauwe maandag voor het Tinder tijdperk gezeten een paar jaar geleden, een gratis account maar mannen sturen dan vaak een bericht met hun telefoon nummer en dan kan je toch contact met ze opnemen. Ik had daar wel een date nog aan over gehouden.

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 23:03

Jullie hadden zo gelijk. Ik had echt naar jullie moeten luisteren. Ik heb toch contact met hem gezocht en gezegd tegen hem dat ik niet het gevoel had dat het nog wat zou worden met een date. Toen zei die: Dat zijn jouw woorden.

Schuift hij hiermee de schuld in mijn schoenen?

Ik werd daar even heel erg verdrietig van. Later dacht ik jeetje doe eens even normaal man hij is het zo niet waard om verdrietig om te zijn.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 23:06

Hij houdt je aan het lijntje. Weg ermee en door.

Zwemmen is niet doorgegaan. We waren bij het zwembad en was zo druk dat we omgekeerd zijn :') bij hem thuis gegeten en hem toen ziek naar bed gestuurd en zelf weer naar huis gegaan. Dit moeten we binnenkort maar even in de herhaling gooien :+