Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jackytje schreef:Bambi, als jij voelt dat je hem moet schrijven, dan doe je dat gewoon. Want idd, wat als hij nou hetzelfde denkt als jij?
Hier helaas toch geen date, er is een familielid van hem overleden.. (En nee, ik denk niet dat het een leugen is aangezien het in het begin dat we met elkaar spraken al eens vernoemd is geweest..)
Bambi1995 schreef:Nou hij wil iedere keer afspreken en dan zeg ik ja is goed en hij vraagt dan altijd wat ik wil gaan doen en laat het initiatief bij mij. Dus ik heb nu een voorstel gedaan en nu reageert hij dus niet meer hij heeft het wel gelezen. De bal ligt dus nu lekker bij hem en als hij er niet op reageert dan is het klaar.
Jildau schreef:Bambi1995 schreef:Nou hij wil iedere keer afspreken en dan zeg ik ja is goed en hij vraagt dan altijd wat ik wil gaan doen en laat het initiatief bij mij. Dus ik heb nu een voorstel gedaan en nu reageert hij dus niet meer hij heeft het wel gelezen. De bal ligt dus nu lekker bij hem en als hij er niet op reageert dan is het klaar.
Dus hij reageert niet een wil geen tweede date maar nu ga je hem wel na het weekend appen? Waarom? Hij is toch duidelijk..