loulou schreef:Die foto’s hierboven stonden niet in de advertentie. Het was een foto van bovenaf genomen, waar je heel de onderkant op zag. Het is eigenlijk wel een goede vraag, want daar had ik nog helemaal niet bij stil gestaan. Maar ik weet heel erg zeker dat ik die witte letters me wel opgevallen waren als ze te zien waren geweest.
Ik heb helaas alleen een printscreen van de eerste foto, dus dat kan ik niet aantonen.
Ik heb het dekje overigens 1 mei al ontvangen, en heb de verkoper dus ruim de tijd gegeven om te reageren. Het hier plaatsen was een poging om contact te krijgen en dat is gelukt.
Het is ook niet mijn bedoeling om dit topic ermee te vervuilen, maar ik antwoord gewoon op berichten hierboven.
Ik heb eigenlijk alleen goede ervaringen met kopen via marktplaats, dus ik ben nogal gefrustreerd dat het met zoiets simpels toch fout kan gaan.
Ben ook meteen achterdochtiger geworden, want ik zag gisteren iets wat ik graag had willen hebben, maar aan de andere kant van het land. En normaal had ik waarschijnlijk gewoon gekocht, maar heb het nu toch maar niet gegaan.
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe dit verhaal afgelopen is?