Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Alja schreef:ik vind het idd ook erg apart dat je die meneer voor alles uit kunt maken en dan ook nog open en bloot op internet en dan nu weer verder met hem gaat omdat jullie het zo leuk hadden..
het is te hopen dat die meneer het hier nooit gaat lezen want als ik het was kreeg je een dikke schop onder je hol van mij..
en dit is alweer meer dan dat ik er over wil zeggen
Robijntjah schreef:Ik ben heel benieuwd naar mijn in het wild date.
Bewust weinig contact deze week, kom ik er toch zomaar achter dat dat veel beter bij me past. Lekker rustig en voel me dan steviger in m'n schoenen staan haha. Nuttig is het dus sowieso.
Nathalie18x schreef:Ik heb morgen een date , hij woont op 10 minuten fietsen dus dat is heel fijn! We appen al sinds september/oktober maar niet dagelijks. Ik ben benieuwd! We hebben elkaar al weleens gezien aangezien hij in een lunchroom werkt waar ik soms langskom. Dat kan in iedergeval niet tegenvallen
Winged schreef:Concullega's?
![]()
Ik zit in dubio. Mijn match-die-ik-al-ken-van-de-kroeg komt niet veel verder... Het is gewoon stil. Ik kan wel wat tips gebruiken. What to do? 1 dag wat zitten berichtjes sturen en daarna zwakte het wat af. Van zijn kant. meeh.