Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

DanielleB

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 10:30

Haha nog even en het voorjaar komt er aan....

Oeh jakkie, had gister een "match" maar echt op een ergelijke manier berichten sturen, dus gelijk maar weer ontmatcht.
Mijn date van maandag blijft waarschijnlijk zondag bij me slapen haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 10:42

Zo iedereen is lekker aan de (spontane) date! Super leuk! Iedereen begint weer beetje uit winterslaap te komen zeker :+

Resistance, hopelijk maak je de juiste keuze. Had niet verwacht dat je het weer ging proberen na de laatste soort berichten over hem. Hopelijk stoot je je neus niet nog een keer en zijn je verwachtingen niet te hoog bij datgene wat hij wilt...

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 10:50

Soms moet je ook weer even terug denken aan hoe het daadwerkelijk was, dat vergeet je snel. Lees je eigen berichten terug en kijk wat voor loser je het vond....

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 11:19

ik vind het idd ook erg apart dat je die meneer voor alles uit kunt maken en dan ook nog open en bloot op internet en dan nu weer verder met hem gaat omdat jullie het zo leuk hadden..

het is te hopen dat die meneer het hier nooit gaat lezen want als ik het was kreeg je een dikke schop onder je hol van mij..

en dit is alweer meer dan dat ik er over wil zeggen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 11:41

Ik ben heel benieuwd naar mijn in het wild date.
Bewust weinig contact deze week, kom ik er toch zomaar achter dat dat veel beter bij me past. Lekker rustig en voel me dan steviger in m'n schoenen staan haha. Nuttig is het dus sowieso.

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 11:44

Alja schreef:
ik vind het idd ook erg apart dat je die meneer voor alles uit kunt maken en dan ook nog open en bloot op internet en dan nu weer verder met hem gaat omdat jullie het zo leuk hadden..

het is te hopen dat die meneer het hier nooit gaat lezen want als ik het was kreeg je een dikke schop onder je hol van mij..

en dit is alweer meer dan dat ik er over wil zeggen :+

:j :j

Ik heb morgen een date , hij woont op 10 minuten fietsen dus dat is heel fijn! We appen al sinds september/oktober maar niet dagelijks. Ik ben benieuwd! We hebben elkaar al weleens gezien aangezien hij in een lunchroom werkt waar ik soms langskom. Dat kan in iedergeval niet tegenvallen :')

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 11:45

Ik zoek ook iedereen op voor ik afspreek. Ik probeer het eerst zelf, lukt het niet zet ik vriendinnen in.. werkt zelfs dat niet vraag ik gewoon ik z'n achternaam :')
Tot nu toe 2 dates gehad die echt geen facebook hadden.. dan kan je zoeken wat je wil haha!

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 11:53

Robijntjah schreef:
Ik ben heel benieuwd naar mijn in het wild date.
Bewust weinig contact deze week, kom ik er toch zomaar achter dat dat veel beter bij me past. Lekker rustig en voel me dan steviger in m'n schoenen staan haha. Nuttig is het dus sowieso.

Ik heb dat nu dus ook.. De date voor zaterdag die geen auto etc heeft, waren hele dagen aan het appen etc.. Maar merk dat ik dat nu minder leuk ga vinden :Y) Denk niet dat ik de date afzeg, maar hmm weet niet.

Met de spontane date, app ik niet veel. Hij is automonteur dus af en toe in een pause een appje en 's avonds, veel fijner :+

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 12:03

Nathalie18x schreef:
Ik heb morgen een date , hij woont op 10 minuten fietsen dus dat is heel fijn! We appen al sinds september/oktober maar niet dagelijks. Ik ben benieuwd! We hebben elkaar al weleens gezien aangezien hij in een lunchroom werkt waar ik soms langskom. Dat kan in iedergeval niet tegenvallen :')

tlijk meld dat hier ook nog ff :+ :+
was hem net vergeten...

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 12:34

Ik moet eigenlijk dit topic niet meer lezen. Want nu heb ik ook zin om te daten haha.
Gelukkig nog geen serieuze gesprekken met mijn "per ongeluk" matches....Dus voorlopig gedraag ik me aardig haha

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 12:36

Sure_lee schreef:
Ik moet eigenlijk dit topic niet meer lezen. Want nu heb ik ook zin om te daten haha.
Gelukkig nog geen serieuze gesprekken met mijn "per ongeluk" matches....Dus voorlopig gedraag ik me aardig haha

goedzo anders zit je aardig in mijn vijver te vissen :') :')

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 12:43

Hahahah allemaal concurrenten van elkaar :P

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 12:49

:') Concullega's?

:')

Ik zit in dubio. Mijn match-die-ik-al-ken-van-de-kroeg komt niet veel verder... Het is gewoon stil. Ik kan wel wat tips gebruiken. What to do? 1 dag wat zitten berichtjes sturen en daarna zwakte het wat af. Van zijn kant. meeh.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 12:50

Een date plannen? Misschien is hij niet zo apperig.. En als hij zegt dat hij niet op date wil dan weet je ook genoeg

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 12:51

True to that... Nja eerst maar even weer opstarten om te kijken of hij nog left :') Hij is mij wel fanatiek aan het volgen op instagram :')

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 13:07

Haha nee hoor Alja, ik zocht sowieso al niet in de regio...

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 13:39

Zo er wordt flink wat afgedate in dit topic moment, good going girls! :D

Mijn thuis-date gisteren met christenmeisje was een flop en dat lag hem niet aan m'n kookkunsten. Zo spraakzaam als ze eerder was zo stil was ze nu en ik kreeg er geen hoogte van wat en of er iets aan de hand was. :? Al vrij snel na het eten zei ze dat ze wegging en ik heb aangeboden om haar naar huis in Wolvega of in ieder geval naar het treinstation te brengen maar dat wilde ze niet omdat er buiten iemand in de auto op haar wachtte. Later appte ze dat het haar vader was en dat ze gewoon niet lekker in haar vel zat en hem gevraagd had haar te halen.

Ik denk op mijn beurt dan dat ze beter af had kunnen zeggen of in ieder geval meer open was geweest over alles want ik heb me zorgen gemaakt om niks. Ik vind haar nu al niet meer leuk dus ik heb gezegd dat de klik er niet is en dat ik niet meer af wil spreken.

Next!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 13:45

Balen! Maar goed, je had sowieso al twijfel toch vanwege haar geloof? Op naar de volgende dan maar..

Winged, gewoon appen of die zin heeft binnenkort ergens wat te gaan drinken. Dan weet je snel genoeg hoe of wat!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 13:46

whahaha duidelijk beslissing maar apart zeg :+

ik hou er trouwens wel van als er voor me gekookt wordt dus als je je nog eens verveeld :P

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 13:47

Jeetje, wat een apart geval. Vader voor de deur :? Nou ja goed, idd next..

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 13:48

Winged schreef:
:') Concullega's?

:')

Ik zit in dubio. Mijn match-die-ik-al-ken-van-de-kroeg komt niet veel verder... Het is gewoon stil. Ik kan wel wat tips gebruiken. What to do? 1 dag wat zitten berichtjes sturen en daarna zwakte het wat af. Van zijn kant. meeh.

Gewoon vragen of hij zin heeft om wat te doen. Uit zijn antwoord kun je vast veel opmaken :).

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 14:01

Wat een gekke situatie zeg Rawr, op naar de volgende dan inderdaad :wave:

Ik ben benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen resistance, je moet er toch zelf achterkomen. Dat hoeft niet direct verkeerd uit te pakken.

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 14:02

Dat is wel heel apart, niks zeggen en dan een vader voor je deur... maar goed, dat kan ook maar duidelijk zijn dan.....

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 14:02

Wat apart rawr....
Ook ik vind het heerlijk als er voor me gekookt wordt.... zie ik nu een meeting aankomen waarbij rawr voor ons gaat koken? <<)

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 14:04

Oohh ik stem voor! Hahaha
Heerlijk als er goed voor me gekookt wordt :j