Ik denk ook door de vorm of omdat ze minder glad zijn?
Ovale pillen die zelfs groter zijn gaan prima.
In de ochtend slik ik meerdere medicijnen en deze slik ik in 1 keer door.
Maar ojee een paracetamolletje en ik sta te kokhalzen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
miss_lizje schreef:Ik heb wat besteld bij een webshop. Nu is het verkeerde product geleverd en willen ze mij laten opdraaien voor de extra verzendkosten. Ze willen dat ik het retour stuur en dan opnieuw bestel. Dit kost mij extra verzendkosten. Mag dit?
Indy_Mouse_9 schreef:Is dat je mening Germie, of is dat wetgeving?
Het komt bij mijn weten veel voor dat retourneren gewoon voor kosten van de klant is, ook bij grote webshops zoals bijvoorbeeld Bonprix.
Indy_Mouse_9 schreef:Is dat je mening Germie, of is dat wetgeving?
Het komt bij mijn weten veel voor dat retourneren gewoon voor kosten van de klant is, ook bij grote webshops zoals bijvoorbeeld Bonprix.
Veulen84 schreef:gohya schreef:Ik slik pillen/tabletten veel makkelijker door als ik met een rietje drink.Ik zuig me mond vol water en slik het water dan door gelijk met de pil.
Ik doe altijd eerst een slok nemen en dan de pil tussen me lippen doorschuiven en dan slikken. Anders lukt het ook niet.
amoj schreef:Is het normaal om een begeleidende brief te schrijven bij het aanmelden van een opleiding?
Ik heb er één geschreven maar twijfel of ik m nu wel mee zou sturen.
amoj schreef:Ik ga een mbo opleiding doen, geen loting en er staat verder niet bij dat het moet.
Ik heb alleen dezelfde opleiding eerder gedaan, wel op andere school maar niet afgerond. Daarom heb ik een brief geschreven om uitleg te geven maar nu twijfel ik of dit niet tegen mij gaat werken.