Morganlefay schreef:Als ik zo eens lees hebben veel mensen de dubbele regenboog en de rare geelgroene lucht gezien.
Ja wij ook. Kreeg het niet duidelijk op de foto. Maar het was wel heel duidelijk te zien.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NatasjavE schreef:Morganlefay schreef:Als ik zo eens lees hebben veel mensen de dubbele regenboog en de rare geelgroene lucht gezien.
Ja wij ook. Kreeg het niet duidelijk op de foto. Maar het was wel heel duidelijk te zien.
Siamsmeesje schreef:Ik had vanochtend in Beervelde maar een paar druppels. Onderweg terug naar Hulst wel wat miezer gehad, maar na de boodschappen dus echt wel regen.
Nu regent het hier ook. Zijn gelukkig niet zulke hoosbuien als de afgelopen dagen, maar toch... Ik hoop nu toch echt op een paar weken mooi weer, zodat ik de moestuin kan gaan afmaken
xTitanic schreef:Die kwam al heeel veel voorbij op mijn homepage van facebook. Ik ben fan van Rick zijn foto's![]()
Moet wel zeggen dat ik hem niet behoorlijk bewerkt vind, heb van verschillende mensen hem zien passeren en het was gewoon ook zo wauw denk ik..!
NatasjavE schreef:xTitanic schreef:Die kwam al heeel veel voorbij op mijn homepage van facebook. Ik ben fan van Rick zijn foto's![]()
Moet wel zeggen dat ik hem niet behoorlijk bewerkt vind, heb van verschillende mensen hem zien passeren en het was gewoon ook zo wauw denk ik..!
Ik ben alles behalve een foto-expert![]()
Vind ze echt waanzinnig mooi.