Poosje terug nog diverse dazen doodgeslagen, maar kregen daarna weer een korte koude periode. En daarna nog niet weer gezien hopelijk toen een aantal doodgevroren.
tine10
Geplaatst: 09-05-15 06:56
Dazen? Lijkt me eigenlijk sterk. Die komen pas vanaf eind mei in actie. Wel heel veel muggen en vliegen hier.
Hier regent het nu. Jammer, wij organiseren wedstrijd, is toch fijner als het dan droog is.
quartel
Geplaatst: 09-05-15 08:01
De herfst is er weer Wind en regen.......bah......wanneer komt dat voorjaar weer terug??
God,wat een deprimerend weer....ik heb zo de pest aan die harde wind, ik word er helemaal onrustig van. Ik wil relaxed voorjaarsweer!
Agossie
Geplaatst: 09-05-15 18:27
Jeumig wat een wind... Gelukkig niet koud en het begon pas met een beetje regenen toen we helemaal klaar waren. Beetje regen is prima. En helemaal als ik er niet meer uit hoef.
De temperatuur vind ik heerlijk nu! Gisteren eigenlijk iets te warm voor mij. Van de week ook te warm, maar goed, dat zien we dan wel.
Gisteren was heerlijk , jammer dan ze vandaag die windturbine weer aan moesten zetten. De hooikoorts is hier ook weer lekker bezig. Vorig jaar nergens last van,nu stroomt en brand alles weer
dravergekkie
Geplaatst: 09-05-15 18:36
Pokke wind ook steeds.. ben gezandstraald en de auto ook
Ik kwam net de winkel uit toen het begon te gieten. Ben mooi blijven wachten tot het minder werd.Ik vond het ook niet echt lekker warm vandaag,heb de verwarming vanmiddag heel ff op 21 graden gezet. Voor degene die intresse hebben in mijn verhaal. [NM] En dan sta je in het blad Vriendin,over paarden mishandeling