Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
miss_lizje schreef:Via de bemiddelingswebsite zou ze ook gelijk 100% moeten betalen. Echter dan heeft ze de garantie van die website.
Vanavond zal ik eerst kijken of die 18 euro er uberhaupt al opstaat. Ergens wil ik altijd uitgaan van het goede van de mens. Maar kennelijk vertrouwd ze mij niet, dus waarom zou ik haar wel vertrouwen?
Janine1990 schreef:miss_lizje schreef:Via de bemiddelingswebsite zou ze ook gelijk 100% moeten betalen. Echter dan heeft ze de garantie van die website.
Vanavond zal ik eerst kijken of die 18 euro er uberhaupt al opstaat. Ergens wil ik altijd uitgaan van het goede van de mens. Maar kennelijk vertrouwd ze mij niet, dus waarom zou ik haar wel vertrouwen?
Precies!!! En zal je net zien, wordt jij flink verneukt en maakt ze het niet over... Kwam haar dan wel goed uit dat het buiten die site om ging...
miss_lizje schreef:Ze doet de opleiding die ik gestopt ben. Dus als ik echt op mijn strepen zou staan en een middagje vrij neem kan ik het boek gewoon ophalen.Daarnaast staat met pen mijn naam erin geschreven (was tegen "diefstal"). Dus dan zoek ik haar gewoon even op. Maar het idee dat het zo ver zou moeten komen en ik er in zo geval tijd aan moet besteden houd mij af.
Sammie schreef:Ik vind het een beetje vreemd dat ze dit niet van te voren duidelijk maakt.. Onder het mom van gaat ze vast wel mee akkoord.. Dan is bang dat ze dr boek niet krijgt, maar ze maakt wel de helft over. Dan stopt ze zichzelf toch ook in een vreemde positie als je aangeeft ik wil de rest ook en anders krijg je geen boek.
Janine1990 schreef:Sammie schreef:Ik vind het een beetje vreemd dat ze dit niet van te voren duidelijk maakt.. Onder het mom van gaat ze vast wel mee akkoord.. Dan is bang dat ze dr boek niet krijgt, maar ze maakt wel de helft over. Dan stopt ze zichzelf toch ook in een vreemde positie als je aangeeft ik wil de rest ook en anders krijg je geen boek.
Miss_Lizje heeft alleen per mail nog gehoord dat ze de helft overmaakt. Nog niet kunnen controleren op de rekening geloof ik...