Ik ga heel binnenkort samenwonen met mijn vriend en we zijn beide gek op pinguïns, dus ik wil deze heel graag kopen! Maar vind het een beetje zonde om helemaal te rijden (primark is minstens een uur bij me vandaan) als ze hem niet hebben...
Die heat sokken!! Iemand zei "daar zweer ik bij" VOLLEDIG mee eens, wat zijn die dingen heerlijk.
Dit weekend (ja een drama) heb ik mijn vriend zo ver gekregen dat hij ook is mee wil naar de primark, ik vraag me nu dus af of iemand van jullie weet in welke primark ze de grootste collectie aan mannenmode hebben? Rotterdam alexander vind ik tegenvallen. Misschien zuidplein, zoetermeer of doordrecht?
Groningen heeft een grote collectie, maar dat is wat uit de richting misschien haha. Wel een mooie stad om verder ook rond te lopen en veel leuke restaurantjes en cafeetjes dus misschien leuk voor een compleet dagje uit
Dordrecht is niet zo'n hele grote vestiging maar voordeel is wel dat er daar nog wat meer andere leuke winkels zijn (H&M, Vero Moda, WE, The Sting). Op Zuidplein vind ik de rest van de winkels niet zo bijzonder, maar als je echt alleen voor de primark gaat is dat natuurlijk geen probleem.
Ik vind Zuidplein sowieso een veel overzichtelijkere winkel dan Alexandrium, dus als je echt naar iets op zoek bent zou ik eerder daarheen gaan. Ik weet niet precies hoe de mannencollectie eruitziet maar het is daar veel makkelijker en relaxeter winkelen.
In Arnhem hadden ze ze wel, maar moest echt super lang zoeken. Hingen ergens onderin een rek en het waren 4 soorten of zo dus het viel echt totaal niet op.