Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:11

Hier is de A10 Oost vanaf vanavond tot 12 Juli afgesloten, alleen als ik naar huis wil..
Dus mag alle routes nemen wat ik totaal niet fijn vind rijden.. -O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 00:01

Ik drink dus (bijna) alles. Echt (bijna) alles. Alle wijn, bier, fris, sapjes, sterke drank etc. Bitter? Lekker! Speciaal biertje? Top! Eén ding vind ik echt heel goor: Ijsthee. En dan vooral de ice tea green.

Dus ik was vanavond in het theater en daar was het Spaans benauwd en heel warm. En na die tijd krijg je een gratis drankje. Maar je weet dan nooit wat je pakt dus het is een soort Russische roulette.

Ja. 3x raden wat er in mijn glas zat. :r Hoe fiets groot is die kans. :+

Ik heb het uit beleefdheid achterover geslagen. Moest m’n best doen om het niet uit te spugen. En op de terugweg kreeg ik zelfs last van m’n maag. Ik heb nooit last van m’n maag. _O-

Conclusie: ice tea green is nog steeds heel erg goor. :r

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 00:08

MarlindeRooz schreef:
Dus ik was vanavond in het theater en daar was het Spaans benauwd en heel warm. En na die tijd krijg je een gratis drankje. Maar je weet dan nooit wat je pakt dus het is een soort Russische roulette.

Hoe werkt dit? Ik ben echt zo hard aan het bedenken hoe je niet kan weten wat je drinkt maar verder dan ogen dicht kom ik niet.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 00:20

deksel schreef:
MarlindeRooz schreef:

Hoe werkt dit? Ik ben echt zo hard aan het bedenken hoe je niet kan weten wat je drinkt maar verder dan ogen dicht kom ik niet.

Omdat het al in een glas zat? Ik zie aan een glas niet welke van de 200 soorten frisdrank het is? Ik dacht dat het seven-up of dubbeldrink ofzo was. :+

Het was dit glas of bier. En ik drink niet als ik rijd. :P

Jolliegirl

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 03:24

Kon je het niet vragen? Wat naaaaaar zeg! Ik vind iceteagreen ook niet meer lekker...

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 04:23

Ik die dol ben op ice tea green :')

Ik kan niet slapen, hele erge nachtmerrie gehad. Ben moe en morgen wacht een fysiek zware dag…

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 06:44

Jolliegirl schreef:
Kon je het niet vragen? Wat naaaaaar zeg! Ik vind iceteagreen ook niet meer lekker...

Nee er liep niemand en ik had dorst en wilde naar buiten.

Maar ik dacht er ook niet echt bij na haha.

—-

Ik had m’n wekker om 7:30 gezet want laat naar bed. Helaas ben ik al wakker. _O-

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:06

MarlindeRooz schreef:
Ik drink dus (bijna) alles. Echt (bijna) alles. Alle wijn, bier, fris, sapjes, sterke drank etc. Bitter? Lekker! Speciaal biertje? Top! Eén ding vind ik echt heel goor: Ijsthee. En dan vooral de ice tea green.

Ja. 3x raden wat er in mijn glas zat. :r Hoe fiets groot is die kans. :+

Ik heb het uit beleefdheid achterover geslagen. Moest m’n best doen om het niet uit te spugen. En op de terugweg kreeg ik zelfs last van m’n maag. Ik heb nooit last van m’n maag. _O-

Conclusie: ice tea green is nog steeds heel erg goor. :r

Ik ben totaal tegenovergesteld wat drinken aangaat: wijn, bier, frisdrank, sap en sterke drank vind ik helemaal niks. Ik drink mijn hele leven alleen maar thee (zelfs als peuter bij mijn moeder achterop in een fles om mijn handen warm te kunnen houden, omdat ik geen wanten aan wilde). Warme, want koude of afgekoelde thee vind ik verschrikkelijk. Ice Tea is dus al helemaal mijn ding niet. :D

Mijn ergernis was gisteravond laat, toen ik nog even bij mijn zoon moest aankloppen voor een vraag. Ik loop op mijn blote voeten naar buiten en stap gelijk op een naaktslak (het was goed donker). Al lichtelijk gruwend liep ik door naar mijn zoon, vertelde waar ik in gestapt was en hij deed voor de terugweg het buitenlicht aan (dat aan één kant wegviel doordat zijn auto in mijn looproute stond). Ik dacht nog slim te zijn door in een bocht om de platte naaktslak te lopen... stap ik vol met mijn andere voet in een andere naaktslak. Smerig! En voor als iemand op dieet wil: bij het schoonmaken van mijn voeten kwamen er stukjes naaktslak vanaf... :r

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:13

Gadverdamme in naaktslakken staan is wel echt heel goor. _O-

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:18

Mijn kinderen waren bij hun vader dus ik mocht uitslapen. Ze zijn opgehaald door de taxi 7.50 uur. Al zo vaak gezegd tegen de chauffeur dat hij ze niet naast elkaar moet laten zitten. (9 van de 10 keer gaat het goed, maar die 10de keer zijn ze gewoon stront irritant en dat wil je zeker met meer kinderen in de bus niet) Heeft hij ze toch weer naast elkaar gezet, zoon is mij dus al aan het appen vanaf 8.00 uur met een live verslag. Dus ik zei al tegen hem, vraag dan even of je ergens anders mag zitten. Maar de chauffeur heeft hem nu voorin gezet. Doe dat dan meteen, had ik nog kunnen slapen.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:25

Weer de lekkage. :roll:

Zo maar weer bellen.

carika

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:37

Polarize schreef:
Antihistamine heb ik al geslikt, werkt normaal wel om zo'n reactie op muggenbulten tegen te houden, maar deze van een daas gaat er dwars doorheen. Die bult is ook echt niet grappig, ik heb een 2e elleboog erbij _O-
Maar dan ga ik gerust slapen en zien we morgenochtend wel weer

Ik kreeg als tip om te kijken of ik ook op andere delen van het lichaam een reactie krijg.
Dus stel je wordt in je rechte hand geprikt, je rechte arm en schouder wordt dik, dan is er waarschijnlijk geen noodzaak om naar de arts te gaan.
Maar krijg je ineens uitslag in je liezen of aan je linke been dat opzwelt (terwijl je dus in je rechte hand geprikt bent) dan is er een kans op een grotere reactie en is het verstandig om te bellen.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:06

Die weeromslag en hoe mijn lichaam daar altijd op reageert, alles doet zeer _-:(

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:08

Dat ik vandaag weer naar thuis moet na vakantie. Ik wil hier nog minstens twee weken blijven _O-

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:14

Weer aan het betonboren bij mij in de flat. Dat geluid gaat echt door merg en been.

Gelukkig hoef ik niet te werken vandaag, want dat gaat niet… Maar ik ga wel bezig met de kelder opruimen. Hopelijk valt daar het geluid mee.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:17

Ik moet ineens weer de Rabo reader gebruiken als ik bedragen over wil maken, mokerirritant >;)

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:48

Ik zag weer hetzelfde kind gepest worden op het schoolplein door 4 jongens dit keer.
Ik ken het kind niet, maar ik zie hem steeds in foetus houding zitten en meermaals aangeven dat ze hem met rust moeten laten. Ik voel me gewoon zoooo boos worden weer.

Ik maar weer op een docent/surveillant aflopen om te vertellen wat gaande is.. Alweer..
Er komt nog eens een tijd dat ik ze zelf over het schoolplein laat vliegen :roll: (nee hoor, maar het gevoel heb ik wel!)

De jongens worden er iedere keer op aangesproken, maar dat helpt gewoon niet.
Ik haat pesters!! -:(-

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:53

"Ja, wij halen vrijdag wel stro met zijn tweeën." Puntje bij paaltje moet mijn zus haar spiraaltje laten zetten, en denkt mijn zwager dat dat ongeveer net zo zwaar is als een kind baren, dus dat hij haar handje vast moet houden. Uiteindelijk toch kunnen overtuigen om wel gewoon naar de boer te rijden, maar manmanman. Volgende keer rij ik gewoon zelf weer. Boer zat ook nog eens in een strak tijdschema ivm regen en een feestje waar hij naartoe moet.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:34

Telpeva schreef:
Die weeromslag en hoe mijn lichaam daar altijd op reageert, alles doet zeer _-:(

Ik doe gezellig mee. :(:)

Dat er voor het bestellen van 1 emmer suikerwater bijna 90 euro vrachtkosten aan zit en via vereniging kan het niet meer. -O-

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:09

_Nancy schreef:
Ik zag weer hetzelfde kind gepest worden op het schoolplein door 4 jongens dit keer.
Ik ken het kind niet, maar ik zie hem steeds in foetus houding zitten en meermaals aangeven dat ze hem met rust moeten laten. Ik voel me gewoon zoooo boos worden weer.

Ik maar weer op een docent/surveillant aflopen om te vertellen wat gaande is.. Alweer..
Er komt nog eens een tijd dat ik ze zelf over het schoolplein laat vliegen :roll: (nee hoor, maar het gevoel heb ik wel!)

De jongens worden er iedere keer op aangesproken, maar dat helpt gewoon niet.
Ik haat pesters!! -:(-

Wat goed van jou dat je dat doet. Als je al vaker de docent / surveillant hebt aangesproken over hetzelfde onderwerp dan vind ik het zeer kwalijk van de school dat ze er behalve op aanspreken niks mee doen.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:14

Weer eens gereageerd op een lotingwoning. Kans van 1 op 2000+ en ik zit toch de hele dag in spanning :=

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:30

Ik duim voor je ook al voelt het hopeloos met een kans van 1 op 2000+.

:+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:05

Oh zo bekend zal duimen.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:25

Ik houd me maar voor dat er toch wat minpunten zijn (verder van werk, centrum en station, en de flat wordt binnenkort gerenoveerd dus overlast), dan kan het alleen maar meevallen :+

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:39

Shenaville wat vies die naaktslakken.
Volgende keer schoenen aan?