Dus mag alle routes nemen wat ik totaal niet fijn vind rijden..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Dus ik was vanavond in het theater en daar was het Spaans benauwd en heel warm. En na die tijd krijg je een gratis drankje. Maar je weet dan nooit wat je pakt dus het is een soort Russische roulette.
deksel schreef:MarlindeRooz schreef:Dus ik was vanavond in het theater en daar was het Spaans benauwd en heel warm. En na die tijd krijg je een gratis drankje. Maar je weet dan nooit wat je pakt dus het is een soort Russische roulette.
Hoe werkt dit? Ik ben echt zo hard aan het bedenken hoe je niet kan weten wat je drinkt maar verder dan ogen dicht kom ik niet.
MarlindeRooz schreef:Ik drink dus (bijna) alles. Echt (bijna) alles. Alle wijn, bier, fris, sapjes, sterke drank etc. Bitter? Lekker! Speciaal biertje? Top! Eén ding vind ik echt heel goor: Ijsthee. En dan vooral de ice tea green.
Dus ik was vanavond in het theater en daar was het Spaans benauwd en heel warm. En na die tijd krijg je een gratis drankje. Maar je weet dan nooit wat je pakt dus het is een soort Russische roulette.
Ja. 3x raden wat er in mijn glas zat.Hoe fiets groot is die kans.
![]()
Ik heb het uit beleefdheid achterover geslagen. Moest m’n best doen om het niet uit te spugen. En op de terugweg kreeg ik zelfs last van m’n maag. Ik heb nooit last van m’n maag.
Conclusie: ice tea green is nog steeds heel erg goor.
Polarize schreef:Antihistamine heb ik al geslikt, werkt normaal wel om zo'n reactie op muggenbulten tegen te houden, maar deze van een daas gaat er dwars doorheen. Die bult is ook echt niet grappig, ik heb een 2e elleboog erbij![]()
Maar dan ga ik gerust slapen en zien we morgenochtend wel weer
_Nancy schreef:Ik zag weer hetzelfde kind gepest worden op het schoolplein door 4 jongens dit keer.
Ik ken het kind niet, maar ik zie hem steeds in foetus houding zitten en meermaals aangeven dat ze hem met rust moeten laten. Ik voel me gewoon zoooo boos worden weer.
Ik maar weer op een docent/surveillant aflopen om te vertellen wat gaande is.. Alweer..
Er komt nog eens een tijd dat ik ze zelf over het schoolplein laat vliegen(nee hoor, maar het gevoel heb ik wel!)
De jongens worden er iedere keer op aangesproken, maar dat helpt gewoon niet.
Ik haat pesters!!