Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eapy schreef:Mensen die op hun werk komen en als je vraagt “hee, hoe is het?” reageren met “ik ben zoooo ziek”. En dan in geuren en kleuren vertellen hoeveel keelpijn ze hebben.
Vriendin!?!
Telpeva schreef:Waarom komt ongeluk nooit alleen? Deze week is in een paar dagen tijd een kroon losgelaten waarvoor ik naar de tandarts moet, en ik heb een ontsteking aan een teen. Nu zit ik aan de telefoon met de preoperatieve screening of de operatie aan mijn arm vrijdag nog nog wel door kan gaan.
Als die verplaatst moet worden ga ik gillen
Eapy schreef:Mensen die op hun werk komen en als je vraagt “hee, hoe is het?” reageren met “ik ben zoooo ziek”. En dan in geuren en kleuren vertellen hoeveel keelpijn ze hebben.
Vriendin!?!
Merlen schreef:Ik kom even terug op de woning en de wei.
3 kinderen zijn via erfenis van hun vader eigenaar van de woning.Vader had zijn broers en zussen uitgekocht.
De wei erachter is eigendom van die broers en zussen + de 3 kinderen.
Toegang naar die wei is via het perceel van de woning.
Nu ben ik te weten gekomen dat één van de zussen niet wil verkopen,niet omdat ze de hele wei wil houden maar omdat ze een klein stukje ervan,het voorste deel net achter het perceel van de woning,wil behouden als moestuin voor haar man.
Zij en haar man houden voet bij stuk en er is dus grote ruzie binnen de familie.
Ondertussen begin ik dit wel beu te worden.De woning staat nog steeds te koop maar er zijn geen geïnteresseerden door dit recht van doorgang.
Ik erger me er aan dat dit nog lang kan aanslepen en ik ook niet verder kan zo met dingen te regelen.
Maddy_Paola schreef:Hoe zou jij er zelf tegenover staan dat zij zolang ze dat willen dat moestuintje behouden als jij heel het perceel koopt? Bijvoorbeeld in ruil voor groenten die erf komen? Ik weet natuurlijk niet hoe vaak hij komt en hoe storend het is, maar misschien dat ze met zo'n constructie wel willen verkopen?
Heel gek idee misschien, maar even andere invalshoek
Rose123 schreef:Ik ben gisteren naar een andere afdeling verkast omdat mijn collega's aan het vertellen waren hoe beroerd ze zich wel niet voelen. Hell no dat ik daar tussen ga zitten.
Al denk ik dat het wel meevalt, aangezien het allemaal mannen zijn en van de variant ik ga dood van een verstopte neus maar toch.