Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ineke2

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-23 07:51

Pff de woorden zijn al genoeg om een beeld te vormen. Ik was dit programma aan het terug kijken en hij hield ermee op voordat dit stuk te zien was ( storing) daar ben ik deze keer erg blij mee.

Op naar de tandarts

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-23 08:02

Dag 5 dat ik of om 5.00u wakker word of om 5.30u wakker word....ikwilslapen.

Jasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-23 08:09

Dat ik om half 6 nog klaar wakker was.
Nog geen uur geslapen en straks een belangrijke afspraak.
Oh, en knallende hoofdpijn natuurlijk.
Migraine valt dan nog wel weer mee maar ook nog niet overeind geweest, dus zegt eigenlijk nog niets.
Duimen dat het mee blijft vallen.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-23 08:30

Bleek er bij de tandarts geen afspraak meer in het systeem te staan? Heel apart. ‘Gelukkig’ belde er iemand af die had zich verslapen dus kon ik toch naar binnen.

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-23 09:32

Mensen die op hun werk komen en als je vraagt “hee, hoe is het?” reageren met “ik ben zoooo ziek”. En dan in geuren en kleuren vertellen hoeveel keelpijn ze hebben.

Vriendin!?!

xPabloBokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-23 09:33

Eapy schreef:
Mensen die op hun werk komen en als je vraagt “hee, hoe is het?” reageren met “ik ben zoooo ziek”. En dan in geuren en kleuren vertellen hoeveel keelpijn ze hebben.

Vriendin!?!

Nou dit dus. Rot op naar huis en steek mij niet aan. :')

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-23 09:35

Nou inderdaad… of zwaai op een afstandje en zeg joh ik ben ziek dus ik ga ver weg in een hoekje zitten. Of zo.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-23 09:38

Eapy schreef:

Vriendin!?!

Hahah ja dit precies vorige week. Heel veel zieke collega's.

1 keer raden wie nu met een keelontsteking thuis zit :Y) (wel met een poging tot werken)

Rose123

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-23 09:45

Ik ben gisteren naar een andere afdeling verkast omdat mijn collega's aan het vertellen waren hoe beroerd ze zich wel niet voelen. Hell no dat ik daar tussen ga zitten.

Al denk ik dat het wel meevalt, aangezien het allemaal mannen zijn en van de variant ik ga dood van een verstopte neus maar toch.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-23 09:54

Waarom komt ongeluk nooit alleen? Deze week is in een paar dagen tijd een kroon losgelaten waarvoor ik naar de tandarts moet, en ik heb een ontsteking aan een teen. Nu zit ik aan de telefoon met de preoperatieve screening of de operatie aan mijn arm vrijdag nog nog wel door kan gaan.

Als die verplaatst moet worden ga ik gillen

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-23 09:55

pubers die nodig met zijn 3/4en naast elkaar moeten fietsen zodat ik met dochter zowat de berm in moet. Heb een brul gegeven waar ze wel even van schrokken.. kreeg ook hetzelfde naar mijn hoofd als Rien :)

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-23 10:06

Telpeva schreef:
Waarom komt ongeluk nooit alleen? Deze week is in een paar dagen tijd een kroon losgelaten waarvoor ik naar de tandarts moet, en ik heb een ontsteking aan een teen. Nu zit ik aan de telefoon met de preoperatieve screening of de operatie aan mijn arm vrijdag nog nog wel door kan gaan.

Als die verplaatst moet worden ga ik gillen

He oliebol dat is echt wel veel pech hebben.. ik duim dat je operatie door kan gaan en dat je je snel beter voelt en van alles af bent :knuffel:

-
Kitten zou gecastreerd worden. Nog iets te jong eigenlijk dus aangepaste narcose etc. Vragen ze €250 ipv €90 want dit en dit blabla.. does ff normaal joh. Castratie zelf is nog geen 5 min werk, zijn ze gek geworden.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-23 10:22

Ik kom even terug op de woning en de wei.
3 kinderen zijn via erfenis van hun vader eigenaar van de woning.Vader had zijn broers en zussen uitgekocht.
De wei erachter is eigendom van die broers en zussen + de 3 kinderen.
Toegang naar die wei is via het perceel van de woning.
Nu ben ik te weten gekomen dat één van de zussen niet wil verkopen,niet omdat ze de hele wei wil houden maar omdat ze een klein stukje ervan,het voorste deel net achter het perceel van de woning,wil behouden als moestuin voor haar man.
Zij en haar man houden voet bij stuk en er is dus grote ruzie binnen de familie.
Ondertussen begin ik dit wel beu te worden.De woning staat nog steeds te koop maar er zijn geen geïnteresseerden door dit recht van doorgang.
Ik erger me er aan dat dit nog lang kan aanslepen en ik ook niet verder kan zo met dingen te regelen.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-23 10:25

Eapy schreef:

Vriendin!?!

Hier in de zorg ook het geval helaas :') Maar ja, de meeste bewoners zijn ook flink verkouden, dus je ontkomt er bijna niet aan (en de planning zou deze week niet rond te krijgen zijn als iedereen die verkouden is zich daadwerkelijk ziek zou melden. Iets met bekwaamheid voor bepaalde handelingen die niet iedereen kan en mag uitvoeren... Maar het klagen erover heb ik achterwegen gelaten, alleen toen iemand zei ''huh jij in een trainingsbroek'' liet ik vallen dat ik me niet heel fit voel dus daarom voor comfortabele kleding koos :)) Gelukkig nu twee dagen vrij, dus even proberen wat schoolwerk weg te werken...

Mijn ergernis is dat ik doordat ik verkouden ben niet zo lekker heb geslapen en me dus nog steeds moe voel, maar ik moet en wil dingen (lees: ik moet voorbereid naar de les komen morgen).

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-23 10:45

Update met goed nieuws, de operatie gaat doorrrr _/-\o_
Nu ben ik blij en zenuwachtig tegelijkertijd :+

Merlen wat erg dat die mensen de boel zo ophouden, het lijkt mij dat dit hun hele familie ook meer geld kost als wanneer ze voor een volkstuintje ofzo zouden gaan.

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-23 11:05

Merlen schreef:
Ik kom even terug op de woning en de wei.
3 kinderen zijn via erfenis van hun vader eigenaar van de woning.Vader had zijn broers en zussen uitgekocht.
De wei erachter is eigendom van die broers en zussen + de 3 kinderen.
Toegang naar die wei is via het perceel van de woning.
Nu ben ik te weten gekomen dat één van de zussen niet wil verkopen,niet omdat ze de hele wei wil houden maar omdat ze een klein stukje ervan,het voorste deel net achter het perceel van de woning,wil behouden als moestuin voor haar man.
Zij en haar man houden voet bij stuk en er is dus grote ruzie binnen de familie.
Ondertussen begin ik dit wel beu te worden.De woning staat nog steeds te koop maar er zijn geen geïnteresseerden door dit recht van doorgang.
Ik erger me er aan dat dit nog lang kan aanslepen en ik ook niet verder kan zo met dingen te regelen.

Hoe zou jij er zelf tegenover staan dat zij zolang ze dat willen dat moestuintje behouden als jij heel het perceel koopt? Bijvoorbeeld in ruil voor groenten die erf komen? Ik weet natuurlijk niet hoe vaak hij komt en hoe storend het is, maar misschien dat ze met zo'n constructie wel willen verkopen?
Heel gek idee misschien, maar even andere invalshoek

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-23 11:14

Maddy_Paola schreef:
Hoe zou jij er zelf tegenover staan dat zij zolang ze dat willen dat moestuintje behouden als jij heel het perceel koopt? Bijvoorbeeld in ruil voor groenten die erf komen? Ik weet natuurlijk niet hoe vaak hij komt en hoe storend het is, maar misschien dat ze met zo'n constructie wel willen verkopen?
Heel gek idee misschien, maar even andere invalshoek

Uit ervaring van mijn zus zou ik zeggen: doe dit niet.

Die hebben een huis gekocht waarvan de vorige eigenaar op het terrein zijn moestuintje voor x aantal jaren mocht houden. Die man stond te pas en onpas op het terrein. Moest dan met een hoop herrie lángs het huis, liefst op zondag om 8 uur.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-23 11:31

Eapy schreef:

Vriendin!?!

En ALS je dan per se ziek wil werken, werk dan lekker thuis.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-23 11:34

Is dat niet een dingetje van goede afspraken te maken.

Balen Merlen.

Aan de andere kant persoonlijk zou ik zelf niet zo blij zijn om iemand daarvoor iedere keer op mijn erf te hebben.

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-23 11:56

Wat zijn sommige mensen toch kinderachtig. Echt geen interesse in die negatieve vibe. De trash zet zichzelf gelukkig al deels buiten. Even een handje geholpen :evaw:

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-23 12:05

Rose123 schreef:
Ik ben gisteren naar een andere afdeling verkast omdat mijn collega's aan het vertellen waren hoe beroerd ze zich wel niet voelen. Hell no dat ik daar tussen ga zitten.

Al denk ik dat het wel meevalt, aangezien het allemaal mannen zijn en van de variant ik ga dood van een verstopte neus maar toch.

Oh, zo een van "ik heb een ingescheurde nagel, nu moet mijn hand geamputeerd worden". Dat werk?

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-23 12:11

Ik heb echt zin zin om dagelijks mensen op mijn terrein te hebben.
Bovendien gaat het niet alleen om die zus en haar man maar ook over haar 2 dochters,schoonzonen en nog andere mensen die ze kennen.
Ze hebben op dat stuk ook nog een houtopslag en er komen regelmatig mensen dat hout klieven.Er staat ook een stookvat waar ze hun afval komen verbranden.
Dat stuk heb ik nodig om de tractor,hooimachines,trailer,etc.te plaatsen.Ik wou er ook een kleine paddock maken voor de winter.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-23 12:19

Van die enorm linkse elitaire havermelk types die vervolgens wel vrolijk naar New York vliegen.

Heb er deze week al 2 op m’n insta. _O-

Duurzaamheid me reet. :+

xPabloBokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-23 12:37

Ruim een week geen last gehad van spoofing calls en nu beginnen ze weer. Zo geen zin in.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-23 13:01

Ik erger mij aan het geluid wat er uit mijn telefoon komt als ik een spelletje speel, dan komt er ineens gekreun uit mijn telefoon.
En als ik actieve apps 'verwijder' uit de wachtlijst is het geluid ook weg, en als ik denk later even weer spelen komt dat geluid weer.. %) :x