Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Britta31 schreef:Kan niet slapen,weer piekeren over mijn moeder en het ellendige leven dat ze had door de Alzheimer.Waarom toch, ze is nu 2 jaar geleden gestorven en heeft nu rust.Met haar dood had ik gelijk al vrede.Maar ik pieker over dingen die zijn gebeurt en hoe ze was.
Nyaleti schreef:Yep, artritis is na lichamelijke onderzoek het meest voor de hand liggend. Alleen hebben ze dan bijna altijd ook erg hoge koorts die door de Metacam heen knalt (en ook hele hoge ontstekingswaarde maar dat weet ik niet meer zeker), mijn hond heeft geen koorts gehad.
Mijn hond doet het niet volgens het boekje zei de dierenarts. Mist de typische symptomen die bij bepaalde aandoeningen horen waardoor het een beetje een raadsel is.
'gelukkig' zijn beide hakken gezwollen wat kanker minder waarschijnlijk maakt maargoed, hij volgt het boekje niet![]()
Die onzekerheid is gewoon killing. Zeker omdat dit ras dus gevoelig is voor ziektes en de uitkomst sowieso poedersuiker is. (Artritis = maanden lang op Prednison met alle bijwerkingen vandien)..
MarlindeRooz schreef:JudithGigi schreef:Wakker geworden met een heel hard suizend oor... Kon m'n vriend nieteens verstaan. Hopelijk trekt het weg
Heb je veel stress? Zo ja dan zou ik me ziekmelden op werk oid want als je doorgaat met stress oplopen kan het blijven / erger worden.
xPabloBokt schreef:Vreselijk slecht geslapen, wilde eigenlijk naar kantoor vandaag maar heb in plaats daarvan maar een extra uurtje slaap eraan geplakt. Wat een ellende en moet vandaag mijn theoretisch kader af hebben. En heb vanavond ook nog een feestje terwijl ik eigenlijk gewoon op tijd wil slapen
xPabloBokt schreef:Mijn vriend zou gisteravond de tafel afruimen na het eten. We hadden laat gegeten en ik ging vast naar boven om te gamen. Ik ruim niet af want ik kook en dek op. Hij is chef afruimen en afwas.
Kom ik net beneden in de ochtend, staan alle potjes uit de koelkast er nog? Atjar, sambal.
Like, waarom maak je je taak niet af??
En als ik het aankaart zal ik wel een of ander excuus krijgen als "ik was moe" ja fijn, ik ben ook altijd moe maar ik moet ook koken.
Hij liep twee dagen geleden ook al te zeuren over de prullenbak dat hij stinkt maar hij heeft hem ondertussen nog steeds niet vervangen. Zet dan reminders in de agenda, maar doet het vervolgens gewoon niet?
Ik weet het echt niet meer