Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Steenbok12 schreef:Ik denk dat deze oprecht ook leuk kan zijn om samen nog eens wat te doen ofzo. Maar heel eerlijk wol ik mn tijd dan liever besteden aan nieuwe dates of gewoon de mensen die dicht bij me staan. Maar ach wie weet als we ons eens vervelen. Maar snap wel dat jij daarna ook geen contact meer hebt gehad.
En inderdaad. Een lichaams geur zonder zweet moet je ook gewoon aantrekken. Is toch iets geks
Raineri schreef:Chicky: Geen idee. Misschien? Ik weet niet hoe het zit met kledingwassen en of je dat even frequent kan doen? Maar goed, het is zo te horen al einde verhaal. Ik vermoed niet dat steenbok nu met deze berichten opeens denkt: "ah het ligt niet aan hem! Ik bel hem direct."
als je geen droger hebt en het duurt 2 dagen voor je was droog is krijg je dat ook..
MarlindeRooz schreef:Ik heb geen droger en zelfs als het 4 dagen nodig heeft ruikt het niet zuur. Kwestie van goed luchten en je luchtvochtigheid laag houden door stoken.
Maar inderdaad, veel mensen weten niet dat ze stinken. Vaak toch schimmel oid in huis.