Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:27

Ik vind dat campers en caravans altijd wel een typische geur hebben. Ik vind dat zelf wel nostalgisch, zit dan meteen weer op de camping zoals in m'n jeugd. M'n ouders hebben een redelijk nieuwe camper, maar die heeft ook zo'n typische geur, terwijl mijn moeder mevrouw helderder is (van puk uit de petteflat, die vrouw die altijd poetste)

Jammer dat het fysieke stuk mist. Klonk toch als een gezellige middag

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:38

Ja dat hebben campers sowieso maar zo sterk als deze.. Daarom dacht ik na de douche zal dat wel anders zijn maar hij had de kleren weer opnieuw aan haha. Dus hoe dat was geweest. Ik vind kamperen ook leuk. Maar het is ook een optel soms denk ik qua chemie.
Wel jammer want het was oprecht heel gezellig en een hele lieve kerel. Gevoelens mogen ontstaan met de tijd maar aantrekkingskracht moet er toch zijn.

Maureen95

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:42

Ik vind geur ook mega belangrijk en kan voor mij echt een dealbreaker zijn als iemand niet lekker ruikt. En dan bedoel ik niet dat iemand lekker moet ruiken met een geurtje op. Maar lichaamsgeur moet ook nog 'lekker' ruiken. Zweet hoeft natuurlijk niet lekker te ruiken maar je hebt ook echt wel gradaties hoe zweet ruikt/stinkt :')

Wel jammer dat het toch niet helemaal klikte Steenbok. Met mijn date eerder dit jaar heb ik ook gezegd dat ik best nog wilde kletsen maar toen ik thuis was en ik zijn tikkie betaald had, hebben we geen contact meer gehad...

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:47

Ik denk dat deze oprecht ook leuk kan zijn om samen nog eens wat te doen ofzo. Maar heel eerlijk wol ik mn tijd dan liever besteden aan nieuwe dates of gewoon de mensen die dicht bij me staan. Maar ach wie weet als we ons eens vervelen. Maar snap wel dat jij daarna ook geen contact meer hebt gehad.

En inderdaad. Een lichaams geur zonder zweet moet je ook gewoon aantrekken. Is toch iets geks :)

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:52

Steenbok12 schreef:
Ik denk dat deze oprecht ook leuk kan zijn om samen nog eens wat te doen ofzo. Maar heel eerlijk wol ik mn tijd dan liever besteden aan nieuwe dates of gewoon de mensen die dicht bij me staan. Maar ach wie weet als we ons eens vervelen. Maar snap wel dat jij daarna ook geen contact meer hebt gehad.

En inderdaad. Een lichaams geur zonder zweet moet je ook gewoon aantrekken. Is toch iets geks :)

Dat zou ik het lekker gewoon zo laten. Straks heb je nog wat dates met mannen waarmee je het op 'vrienden' vlak leuk kan vinden. En dan heb je er opeens 4 mannelijke vrienden bij. Daarvoor zit je niet op Tinder :D

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:08

Dat is jammer Steenbok! En kan goed begrijpen dat dit iets kan zijn waar het opn breekt. Zeker als het zo pril is.
Mijn huis heeft sinds ik ben ingetrokken hier al een typerende geur en wat ik ook doe, het gaat niet weg. Maar ik was mn kleding frequent en wel eens gevraagd aan mensen of ze even aan me kunnen ruiken, en kennelijk ruik ik niet naar mijn huis. Het lijkt mij dus niet nodig dat je zelf ook zo ruikt. Maar ken zijn routine niet..

Ik zou alleen vrienden blijven als je echt de hele middag dubbel lag van het lachen bijwijze van. Als het gewoon leuk was zou ik geen contact houden. Anders heb je zo een hele vriendschapsharem.

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:13

Een vriendschapsharem :')

Ik denk dat ik ook niet zomaar met iedereen vrienden zou willen zijn. Je zit ook op Tinder met een andere reden toch?

Klinkt als een leuke man Sherivey!

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:14

Maar een huis of een caravan maakt dan ook wel verschil, in een caravan is het wel moeilijker om die geur eruit te houden.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:20

Ja daarom! Voordeel vind ik in dit opzicht wandel dates. Lekker bewogen, geen dure kosten en mn kostbare avonden niet verspilt als het niks is.

Maar goed dat je de geur van jezelf ook checkt. Soms kan je onbedoeld toch ook op een bepaalde manier ruiken.

En vriendschapsharem haha ja. Dat zou leuk zijn :')

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:21

Chicky: Geen idee. Misschien? Ik weet niet hoe het zit met kledingwassen en of je dat even frequent kan doen? Maar goed, het is zo te horen al einde verhaal. Ik vermoed niet dat steenbok nu met deze berichten opeens denkt: "ah het ligt niet aan hem! Ik bel hem direct."

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:22

Steenbok, jammer dat de aantrekking mist!

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:10

Raineri schreef:
Chicky: Geen idee. Misschien? Ik weet niet hoe het zit met kledingwassen en of je dat even frequent kan doen? Maar goed, het is zo te horen al einde verhaal. Ik vermoed niet dat steenbok nu met deze berichten opeens denkt: "ah het ligt niet aan hem! Ik bel hem direct."

Nee precies er zijn ook mensen met een normaal huis waarvan hun kleding ruikt naar zure regen.. :') als je geen droger hebt en het duurt 2 dagen voor je was droog is krijg je dat ook..

Maar geuren helpt zeker qua aantrekkingskracht.. of afknappen :+

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:00

Ja die zure lucht van te lang nat gebleven kleding is zo vies. Ik zeg het ook meestal tegen deze mensen want ze hebben het zelf niet eens door vaak.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:04

Ik heb geen droger en zelfs als het 4 dagen nodig heeft ruikt het niet zuur. Kwestie van goed luchten en je luchtvochtigheid laag houden door stoken. :=

Maar inderdaad, veel mensen weten niet dat ze stinken. Vaak toch schimmel oid in huis.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:07

Ruikt dat zoals natte opgefrotte handdoeken die half opgedroogd zijn?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:39

Zonnetje81 schreef:
Ruikt dat zoals natte opgefrotte handdoeken die half opgedroogd zijn?

Ja beetje als zure natte hond

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:39

MarlindeRooz schreef:
Ik heb geen droger en zelfs als het 4 dagen nodig heeft ruikt het niet zuur. Kwestie van goed luchten en je luchtvochtigheid laag houden door stoken. :=

Maar inderdaad, veel mensen weten niet dat ze stinken. Vaak toch schimmel oid in huis.

Ja en goede wasinstellingen en je wasmachine regelmatig heet wassen scheelt ook :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 22:05

Ja dat zeker, hoeveel mensen wel niet nooit hun wasmachine schoonmaken. :r