Tallie1979 schreef:Flying_Angel schreef:Huh? Ik kreeg eerder een melding dat ze het pakket in handen heeft. Nu is de transactie gepauzeerd omdat het pakket kwijt is?????
Oh, dat wordt een heel gezeur. Had het laatst ook dat een pakket als afgeleverd werd gemeld, maar koper niks had.
Ik moest foto’s sturen, bewijs van verzending, inhoud en ze probeerden mij de transactie te laten cancellen zodat koper geld terug kreeg en ik met lege handen achter bleef. Ze reageerden ook super traag op alles wat ik stuurde.
Op een bepaald moment kreeg ik een bericht dat het pakket klaar lag voor de koper. (Die overigens nooit meer op mijn berichten heeft gereageerd)
De dag erna stond UPS ineens voor de deur met mijn pakket retour.
Maar gaan weken overheen en bij voorkeur bloedt de koper voor de fout van de transporteur. Laat ze maar gewoon zoeken naar dat pakket.
Dit is niet wat ik heb ervaren destijds. Welke vervoerder ging dit over? Ik had het met MondialRelay. Vinted is het onderzoek gestart, dat zou enige tijd duren. Daarna niks meer gehoord, en in de tussentijd is het pakketje boven water gekomen